Blog jednog joga praktikanta

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Listopad 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Hari Om svim duhovnim tragačima, moje spiritualno ime je Anubhuti. Dobio sam ga prilikom inicijacije u jignasu sannyasu, 28. svibnja 2006. godine u Ankaranu od strane svog Gurua, Paramahamsajija Niranjananande Saraswati. Ovaj blog će biti neka vrsta spiritualnog dnevnika, putopis kroz moje misli i osjećaje u potrazi za atmanom (sanskrt: individualni duh).

Linkovi
Bihar Yoga
Mandala Yoga Centar, Pula
Tara Yoga Centar, Ljubljana
Satyananda Yoga, Australia
Yoga Magazin

Blogovi
Brbela
Mirisi, zlato i začini
Yogiyatra blog
Babakin blog

Multimedija kutak
Deva Premal - Om Mani Padme Hum

Deva Premal - Gayatri Mantra

Deva Premal - Vasudeva mantra


kismanasz Radio Blog

04.02.2008., ponedjeljak

Mišolovka

Jednog dana, miš je gledao kroz pukotinu na zidu farmera i njegovu ženu kako otvaraju neki paket. Kakvu hranu bi to moglo sadržavati? Pitao se. Ali kad je otkrio da je u pitanju mišolovka, bio je užasnut. Trčeći kroz dvorište farme upozoravao je ostale vičući: " U kući je mišolovka! U kući je mišolovka!".
Kokoš, kvocajući i čeprkajući, podigne glavu i kaže: "Gospodine Miš, to je ozbiljan problem za tebe, ali nema baš nikakve posljedice po mene. Ja se zbog toga ne mogu uzrujavati."
Miš se okrene prascu i vikne: "Mišolovka je u kući! Mišolovka je u kući!".
Prase je suosjećalo, ali reče: "Vrlo mi je žao, gospodine Miš, ali ja tu ne mogu ništa učiniti osim moliti. Budi siguran da si u mojim molitvama.".
Miš tada krene prema kravi: "Mišolovka je u kući! Mišolovka je u kući!"
Krava reče: "Oh, gospodine Miš, žao mi je zbog tebe, ali s mog nosa neće faliti koža."

Tako se miš vratio odbijen pognute glave u kuću kako bi se sam suočio s farmerovom mišolovkom. Te noći začuo se čudan zvuk u kući - kao zvuk kad mišolovka uhvati svoj plijen. Farmerova žena požurila je vidjeti što se uhvatilo. U mraku nije vidjela da je mišolovka uhvatila rep otrovne zmije. Zmija ju je ugrizla. Farmer ju je brzo odvezao u bolnicu i kući se vratila s vrućicom.

Znamo da se vrućica liječila svježom kokošjom juhom, pa je farmer zaklao kokoš.
Ali bolest njegove žene se nastavila pa su je došli posjetiti prijatelji i susjedi.
Da bi ih nahranio, farmer je izmesario prase.
Farmerova žena, nažalost, nije se oporavila, umrla je.
Došlo je toliko ljudi na njen sprovod, da je farmer morao zaklati i kravu kako bi osigurao dovoljno mesa za sve njih.
Miš je to sve gledao s velikom tugom kroz svoju pukotinu na zidu.

Zato, kad idući put čuješ da se netko suočio s problemom i nemoj misliti da te se to ne tiče.
Svi smo umiješani u to putovanje zvano "život". Moramo paziti jedni na druge i ponekad napraviti dodatan trud da ohrabrimo nekog od nas.

- 12:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>