Blog jednog joga praktikanta

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Hari Om svim duhovnim tragačima, moje spiritualno ime je Anubhuti. Dobio sam ga prilikom inicijacije u jignasu sannyasu, 28. svibnja 2006. godine u Ankaranu od strane svog Gurua, Paramahamsajija Niranjananande Saraswati. Ovaj blog će biti neka vrsta spiritualnog dnevnika, putopis kroz moje misli i osjećaje u potrazi za atmanom (sanskrt: individualni duh).

Linkovi
Bihar Yoga
Mandala Yoga Centar, Pula
Tara Yoga Centar, Ljubljana
Satyananda Yoga, Australia
Yoga Magazin

Blogovi
Brbela
Mirisi, zlato i začini
Yogiyatra blog
Babakin blog

Multimedija kutak
Deva Premal - Om Mani Padme Hum

Deva Premal - Gayatri Mantra

Deva Premal - Vasudeva mantra


kismanasz Radio Blog

24.11.2007., subota

kandidat za predsjednika Lige za poboljšanje svijeta

Prije određenog vremena bio sam na tečaju pregovaračkih vještina. Jedna od tehnika koju smo na kratko odradili bila je baloni. Tehnika se sastoji u tome da svatko predstavi svojeg kandidata za predsjednika Lige za poboljšanje svijeta. Imali smo par minuta za pripremu. Naravno da sam odabrao svog gurua, Paramahamsajija Niranjanananda Saraswati, kao jedinu moguću opciju. Nakon prezentacije osjećao sam kao da se nisam dovoljno izrazio, kao da je falilo nešto i zato slijedi ovaj tekst za iskupljenje.

Dakle … dragi moji, moj kandidat za predsjednika Lige za poboljšanje svijeta je Paramahamsa Niranjanananda Saraswati, guru velike jogijske porodice Saraswati, koja nosi ime po božici mudrosti i znanja. Paramahamsa Niranjanananda Saraswati je već od ranih nogu odabrao put koji ima za cilj poboljšanje svijeta. Sa samo četiri godine uključio se u Biharsku školu joge. Os svoje 11 godine putuje svijetom i uspostavlja Ashrame i centre Satyananda joge.

Glavni moto na putu joge je ako želiš promijeniti svijet počni od sebe. Ovaj svijet je nesavršen zato što ljudi koji žive u njemu su nesavršeni, ni vi ni ja nismo izuzetak. Osnovni problem svega je što većinu svog vremena nismo svjesni što mislimo, što osjećamo i što radimo. Iako naš ego misli da smo pametni i da znamo sve što radimo, nismo svjesni 90% svojih misli koje određuju naš karakter i naše ponašanje, nismo svjesni ni što činimo a kamoli zašto to činimo. Pogotovo nismo svjesni svojeg ega koji se naziva i JA princip jer su sve misli, osjećaji i akcije proizašle iz njega usmjerene na samog sebe, ja ovo, ja ono, ja najbolji, ja najpametniji, ja najljepši, ja, ja, ja i meni, meni, meni. Takav neosviješteni ego lako se pretvori u demona i postane izvor je svog zla na ovome svijetu. Postanemo pohlepni, jer JA želi novce, čini nas škrtima, jer JA želi biti bogat a ako da drugima JA neće imati, ego nas čini ljutima, jer JA ne želi to tako, čini nas nervoznima, jer JA se želi dokazati a ne ide mu baš ... Uglavnom, ego manipulira nama preko želja i to onih koje se odnose na nas same. Zato je potrebno hraniti samo želje koje se ne odnose na nas same već na druge, trebamo davati, davati i davati. Paradoks ega je da nam stvara osjećaj kako smo pametni, lijepi, super i totalno savršeni, no kad upadnemo u tu zamku postajemo upravo odbojni drugima. Još jedna njegova zamka je to što ego i sve njegove realizacije primjećujemo samo kod drugih umjesto da ga spoznamo unutar nas samih kako bi ga mogli kontrolirati, uzdignuti se i postati stvarno savršeni.

Satyananda joga je integralna joga koja se sastoji od više grana: hatha joga usmjerene postizanju zdravlja, raja joge usmjerene kontroli uma, bhakti joge usmjerene predanosti bogu ili guruu, karma joge usmjerene nesebičnoj akciji, jnana joge usmjerene mudrošću, kundalini i kriya joge usmjerene kontroli i buđenju unutrašnjih suptilnih energija. Mudrosti i tehnike Satyananda joge koju širi Paramahamsa Niranjanananda Saraswati su siguran put koji vodi širenju svjesnosti čovjeka što ga čini boljim. U krajnjem cilju do donosi poboljšanje svijeta jer kad bi svi ljudi bili na putu joge ovaj svijet bio bi bio na putu savršenstva.

- 19:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>