MADE BY: ENA ... ŠARENA

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My icq-266681128

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MSN-nojevojaje@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Myspace.com/benkica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo sam ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moja srednja škola

Freestylekings-ovo
morate vidjeti-OBAVEZNO!!!
yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....oooO...............
.....(....)...Oooo....
......)../.....(....)...
.....(_/.......)../....
...............(_/......
................
................
.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


U got to see this!yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Style for all

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

1000 POUR 100

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Slide

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
One more emo...so cute!!=))


utorak, 27.05.2008.

Ode sve…Nema više,nema više naše birtije…I nema više naše srednje…

Da…još prije par dana sam sjedila u školskoj klupi i mislila kako će sve biti u redu.
Još sam prije par dana osjećala da postoji ono nešto za što se mogu primiti.
Osjećala sam…

A danas??
Danas se osjećam jadno…izgubljeno…izmučeno.
Teško mi je uopće zamisliti kako i gdje ću biti sljedećih mjeseci.Nije da nemam neke ciljeve,jednostavno nisam u ništa sigurna.Razmišljam o svemu što je bilo.Razmišljam o svim tim ljudima koji su gazili stepenicama mojeg srednjoškolskog života.
Razmišljam o svim velikim i malim problemima koje sam uvijek uzimala previše k srcu.
Ili možda i nisam…ne znam.Znam samo da sad osjećam golemu prazninu jer je to sve prošlo.I nemam nikakav osjećaj da će ikad više biti tako dobro,tako prokleto zajebano (oprostite) i veselo.

Hvala vam…bili ste mi sve na ovom svijetu…i uvijek ćete biti.
Moji dragi prijatelji koje poznajem cijeli život,moji prijatelji koje sam stekla kroz srednju školu…i svi oni koje sam upoznala po svakakvim mjestima…heh.
Želim vam reći koliko vas volim,koliko sam uz vas odrasla i sazrela.Koliko ste me razveseljavali,bedirali,živcirali,tješili,mučili,zezali…I da ne ispadne da je bilo više loših stvari nego dobrih…hvala vam što ste vjerno i s predanošću sudjelovali u mojem životu…na svakakve načine.

Ali,da ovaj post nebude tako tmuran i žalostan,moram reči da je bilo toliko toga kaj bih trebala spomenuti,ali jednostavno trenutno ne mogu,mozak blokira.
Moje curke iz razreda su čak najviše utjecale na moju psihu jer sam sa svakom od njih imala zasebne probleme,ali i lijepe trenutke.
Valerija,Ana,Katarina,Maja,Janja,Tamara,Ines,Jagoda,Ena,Kristina
,Katarina,Tanita,Marija,
Kristina,Manuela,Ana,Ana Marija,Antea,Ana Maria,Maja,Dunja,Tea,Emina.Ako sam nekoga izostavila,oprostite.

Moram spomenuti svoje vječne prijatelje,moje dečke.
Lulić,Tošo,Mrc,Šemso,Žuti,Šimac,Silver,Stjepan..ima njih joooš...

Uglavnom
Sve vas volim do kraja…dali ste mi sve kaj sam trebala…Dali ste sve kaj sam htjela…
Bili ste moja potpora,utjeha.Palili ste u meni onu malu iskru sreće…uvijek.
Ne mogu i neću nikad zaboraviti.Ne bojte se…svi ćete biti u mojem srcu…
Uvijek i svugdje…

Kamo me život vodi…ne znam.Kako će biti…ne znam.Tko će biti uz mene…ne znam.
Hoću li biti ona ista??Ne znam…potrudit ću se.
Ako počnem gubiti razum i dizati nos prema nebu,ljudi,spustite me dolje.


Sreća neka vas prati…neka vas nikad ništa ne slomi.Budite lijepi,pametni i mudri.
There is a fire in ur eyes…I hope u let it burn…

Svi ćemo jednom pronaći sreću…


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mi kao kleopatre,osvojile 2. mjesto,heheh...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 09:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>