ALL STARS

nedjelja, 03.09.2006.

buUuUuUuuu!!!!! Škooola!

..... evo i mene nakon dugoooo dugoooo vremena!!!
Nisam dugo pisal post zato kaj sam dosta dugo bil
na moru(mjesec i pol na Čiovu) a i zbog telefonskih računa
(jer još nemam max-adsl). Bilo je zabavno i ludo na moru,bil
sam u Šibeniku, Splitu,Trogiru,a najviše na Čiovu.

to je brzo prošlo(i slike bum del jedan dan) a to
je najgore zato kaj sad moramo u školu, ove godine će
nas u 1.f biti desetak, MALO NAS JE AL NAS IMA!!!!!!!
jedva čekam treninge i eto to bi bilo to,
za koji dan ako se sjetim Drugi Post!!!!!!!

pozdrava CIJELOOOM SADAŠNJEM 1.F
I BIVŠEM 1.F

takoođer pozdrav:
Paradinoviću,Ratkoviću,Šošti,Ivi H,Maji,Tini,Kiki,,Ratkovićki,
Juri,Šareu,Čorku,Ani,Ivi,Anarchy Bitch,Mašrumici,Romanchiki,
Jessie,Sikiju,Dodoju,,Slimi,Dukiću,Piceku,Zagoršćaku,Mlinki,
Slipiju,Mehkeku i svima ostalima! :)))

evo za kraj:
Vatreni - Nova himna - Vic
'Evo zore evo dana,
evo Boška Balabana.

Na izmaku noć je crna,
iz birtije ide Srna.

Malo pravo, malo krivo,
evo stiže Olić Ivo.

Kod Ćire smo bili djeca,
pa se nama sluša Ceca!

Kod Slavena kruha nema,
on bi slušo Pearl Jama!

Vidi Srne kako pjeva,
il' ko fol samo zijeva.

Nije sam, lane moje,
i kolege tu su, njih je troje.

Pršti Ceca, pršti Brena,
to je prava karantena.'

- 19:56 - Pričaj Gluposti (2) - Isprintaj Gluposti - #