ALL STARS

nedjelja, 02.04.2006.

Došla je sezona PIVOLOVA

Ovaj tjedan je bil ono sasvim ok,barem meni!
Pisali smo latinski i hrvatski i valjda bu 2.
ajde neću o školi,nego.....................

U petak smo bili na koncertu za izgradnju gimnazije,
file,hleba,maja,tina,jelena,morana i ja bili smo u skali
i tam potrošili više od 30kn na pikado i stolnjak.

U subotu smo imali dvije tekme u Bjelovaru protiv
Nove Gradiške i Broda
RK Koprivnicarofl-RK Nova Gradiška 31-16 (jathumbup sam zabio 6 komada)
Igrali smo ko ludi ali su onda došli branitelji naslova i
RK Brod-RK Koprivnica 34-16 (zabio 2 komadabang)

Kad smo se oko 5 vratili išel sam igrati tenis i nogomet kod malog piceka(SIKIJA),
u nogometu sam bil najboljirofl ali o tenisu ne bih htel govoritbang!!!!!
evo to je ukratko o mom tjednu,
E DA DOBIO SAM NA KLADIONICI 195 kn (nije puno ali ja sam zadovoljan)!!!!!!!!!

Pozdrav svima koliko vas ima!!!!!!!!!party

- 11:14 - Pričaj Gluposti (17) - Isprintaj Gluposti - #