srijeda, 08.06.2016.

Kad će više to sunceeeee!

Jer, kao, poslije kiše uvijek dolazi, a meni kiši i kiši i kiši... već dugo. No dobro, uvijek i u svemu postoje iznimke, pa sam u ovom slučaju ta iznimka - ja.

Ubiše me zadnji tjedni. Imam osjećaj da pucam po svim šavovima, a nikako da više puknem. Doduše, pukla sam dva put u zadnjih mjesec dana, potpuno neprimjereno i nekontrolirano, ali nije to to. Želim puknuti do kraja, pa onda možda zasja sunce.... neke vrste.
Istovremeno, i paradoksalno, u sebi, u duši, čemu već, sam prazna. Bez emocija, bez suza, bez briga. Ma ono, jebe mi se. Što je dobro, ali i nije dobro, jer ova praznina koju osjećam me ždere.

Ubija me posao. Imam ga preko glave i još malo više, odrađujem ga onako kako mislim i znam da treba, al me se usput optuži da sam nekooperativna i da nisam možda zaslužila te neke bitnije stvari koje sam dobila za raditi. Pitam ja, a što je to kooperativnost? Klimanje glavom, slaganje za svakom idiotarijom koju netko izvali? Rekoh svom šefu, krivu si osobu onda odabrao, jer ja ne klimam glavom i imam svoj stav, a imat ću ga i dalje. Ja sam, naivna budala, mislila da sam zadužena za te bitnije stvari zato jer sam dobar radnik, savjesna i principijelna. Stvarno sam naivna budala.

Zbog ovakvih nezadovoljstava doživjela sam ispad na granici živčanog sloma pred kolegama koji nisu zaslužili da to vide i dožive. I to si ne mogu oprostiti. Više ni sama ne znam što je čemu prethodilo, toliko se toga u meni nakupilo da je moj slom bio i očekivan. Nisam hladna kuja kakva bih htjela biti, društvene vještine i socijalna inteligencija su mi na nuli, ne znam glumiti čak ni kad bi to bilo najpametnije za mene.

No, da ne bi sve bilo baš tako crno, završit ću u malo pozitivnijem tonu. Veliki sam fan SAD-a, iako je popularno po njima pljuvati bez da se išta pametnog pročita o toj fascinatnoj zemlji. I upoznam nekoga tko je živio u NY, imao tamo biznis i tko u potpunosti odiše tim američkim duhom. Fenomenalno nešto. Kratkoročni cilj - otići u SAD na mjesec dana. Dugoročni cilj - preseliti se tamo. Cilj svih ciljeva - promijeniti posao.

Over&out.

Objavljeno u 19:37 • Komentari (2) • Isprintaj#

Opis bloga

Razmišljanja, promišljanja, zaključci i povremene depresije jedne an(t)onimke


Sve nemoralne ponude primam tu

antonimka@gmail.com


Biseri

"I am depressed because of the state of my life at the moment. I've got this horrible feeling that if there is such a thing as reincarnation, knowing my luck I'll come back as me!"
Rodney

"Develop interest in life as you see it; in people, things, literature, music - the world is so rich, simply throbbing with rich treasures, beautiful souls and interesting people. Forget yourself."
Henry Miller

"If only God would give me some clear sign! Like making a large deposit in my name in a Swiss bank."
Woody Allen

"It's amazing that the amount of news that happens in the world every day always just exactly fits the newspaper."
Jerry Seinfeld