subota, 13.02.2016.

Zidovi i zidići

U zadnjih par godina porušila sam mnogo zidova, koji su mi se činili ogromni, i bilo je teško rušiti ih, na mahove jako bolno, ali isplatilo se. Itekako se isplatilo.
Sad sam došla pred zid prema kojem se svi oni zidovi prije čine kao mali, sićušni zidići. Jer prije sam nešto vidjela naprijed, iza njih, a sada... ne vidim ništa. Ovaj je zid toliko visok, ogroman i težak da ga se užasavam i jedino što mislim da mogu učiniti jest okrenuti se i pobjeći.

Kod onih zidova prije imala sam pomoć, pomoć koju nikad neću zaboraviti i kojoj sam zahvalna do neba i nazad. Ovaj zid, pak, morala bih rušiti sama ali ne znam kako i nemam snage. Dođe trenutak kad, unatoč svemu, shvatimo da smo ipak potpuno sami. Meni je taj trenutak došao sada i boli me neopisivo i plače mi se i vrištala bih, ali... Ali. Znala sam da će doći prije ili kasnije, no zaskočio me nespremnu. Možda tako i treba biti, baciti se u vodu i naučiti plivati. Skočiti u mrak i dočekati se na noge. Doći do zida i okrenuti se i otići.

Ne znam. Stvarno ne znam.

Objavljeno u 14:28 • Komentari (2) • Isprintaj#

Opis bloga

Razmišljanja, promišljanja, zaključci i povremene depresije jedne an(t)onimke


Sve nemoralne ponude primam tu

antonimka@gmail.com


Biseri

"I am depressed because of the state of my life at the moment. I've got this horrible feeling that if there is such a thing as reincarnation, knowing my luck I'll come back as me!"
Rodney

"Develop interest in life as you see it; in people, things, literature, music - the world is so rich, simply throbbing with rich treasures, beautiful souls and interesting people. Forget yourself."
Henry Miller

"If only God would give me some clear sign! Like making a large deposit in my name in a Swiss bank."
Woody Allen

"It's amazing that the amount of news that happens in the world every day always just exactly fits the newspaper."
Jerry Seinfeld