ANTIVIKENDOV ANTITJEDNIK - male price velikih ljudi

ponedjeljak, 29.10.2007.

Ipak poželim neko pismo

"Dragi Luka!

Pišem ti iz Norveške, ali nažalost ne mogu ti napisati ništa lijepo.
Bili su me uhitili. Naime, posvađala sam se s Blakeom, a potom smo se potukli. Ne znam čija je to krivica bila.
Netko nas je prijavio policija. Završili smo na policijskoj stanici.
Otkrili su hašiš koji sam donijela sa sobom. Morala sam platiti 500 eura globe.
Blake je još u zatvoru, ne znam što će biti s njim.
Ne znam ni hoću li nastupati danas. Trebala sam nastupati u Peer Gynt Salenu, ali sad više ne znam.

Pišem ti ovo jer želim reći... da mi je žao.

Puno pozdrava i poljubaca,
Amy"
- 20:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.