ANTIVIKENDOV ANTITJEDNIK - male price velikih ljudi

četvrtak, 07.06.2007.

Belinda Bedeković i njen prateći bend LIGHT SHOW

Ne bi li ispravili štetu koju im je nanio dojam prvog, neuspješnog gostovanja u Zuhra Light Showu i ne bi li opravdali povjerenje koje im je NOV@TV pružila dajući im još jednu šansu, Belinda Bedeković i njen prateći bend odlučili su u sljedećoj emisiji izvesti dobro uvježbanu točku kakvu hrvatsko gledateljstvo još nije vidjelo ni čulo.
Radilo se o svojevrsnom glazbenom skeču. Limeni puhači započeli bi svirku, stvarajući napetost i najavljujući nadolazeću situaciju na pozornici. Tad bi španjolska gitara i harmonika započeli duhovit dijalog, prenoseći duhovite i mudre poruke isključivo notama. U ulozi deus ex machine pojavila bi se na kraju Belinda koja bi pjevanjem objasnila što se dogodilo u muzičkom pripetavanju prisutnih instrumenata, te bi razrješila situaciju, na sreću instrumenata, svirača te same publike.
Navodi se da su Belinda i njen prateći bend provodili nevjerojatnu količinu sati zatvoreni u salu, vježbajući pred nastup, ali nikad nećemo saznati kako je to vježbanje izgledalo jer sama izvedba nije pružila učinak analogan trudu - naprotiv!
Kao što se uvježban, mladi glumac od treme i previše vježbe zna zbuniti pred kamerama, tako su se i instrumentalisti, debitirajući u glazbenim ulogama, zbunili u samom skeču. Vizija njihove izvedbe bila je toliko napredna za Hrvatsku da je bila previše čak i za njih, čija inače vjerna pluća nisu mogla pratiti titraje kreativne duše. Limeni puhači započeli su u najrazličitijim tonalitetima iznenađujuće tragičnu priču, stvarajući napetost tek zbog groznog zvuka koji je proizveden i najavljući nadolazeću auditivnu katastrofu koja se trebala obigrati.
Mikrofon, kojeg svirač španjolske gitare nije htio staviti pred zvučnu kutiju gitare da ne bi pokvario scenografiju skeča, bio je prijeko potreban. Bez njega, čulo se tek u pauzi zvučnih kontradiktornosti pokoje plonkanje. Harmonika se rastezala lijeno i nesuvislo kroz cijelu glazbenu havariju, poput otpadnih voda kroz napuštena područja Černobila.
Belinda, koja je shvatila da mora nastupiti kao deus ex machina ne samo da spasi likove skeča nego i empirijske svirače, iskočila je na pozornicu i raskinula sve konce koje je kanila imati u rukama. U tim trenucima nije bila ni bog, a ni đavo, već tek siroti objekt pokladne igre koju su izobličeni instrumenti slučajno igrali s njom. Glas je lelujao i patio izazivajući mješavinu oštrog smijeha i žalobne gorčine. Publika zaista nije znala bi li se smijala ili plakala, a današnja publika ne voli kad joj se ne sugerira što treba osjetiti.

Uredništvo je reklamama prekinulo ovaj apstraktni skeč koji je nastao iz nekog drugog, konkretnijeg, a publika nikad nije saznala što se desilo s glazbenim likovima ove melodrame. Govorkalo se da su kroz rascjep loše muzike izašli na pozornicu i zaveli određene dame iz publike, no tu bi se već moglo raspravljati o popularnom pridavanju karakteristika glumaca njihovim likovima, ili obrnuto.
- 00:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.