ANTIVIKENDOV ANTITJEDNIK - male price velikih ljudi

srijeda, 30.05.2007.

Neobrazovani Mladen u KVISKOTECI

"Znanje je opet IN" - primamljiv je slogan emisije `Kviskoteke`, ali to nije bilo ono što je privuklo Mladena u emisiju. Mladen je bio neobrazovan pa nije znao značenje riječi `znanje`, `IN`, a za razumijevanje upotrebe glagolskog oblika prezenta nedostajalo mu je teorijske potpore.

Oliver Mlakar predstavljao je kandidate i zamolio Mladena ne bi li rekao nešto o sebi, međutim Mladen nije imao definiran pojam sebe, pošto nije bio obrazovan. Pokušao je to objasniti Oliveru, a Oliver je na to ubacio pošalicu da ni on nema definiran pojam sebe, iako je obrazovan. Pošto Mladen nije imao znanja iz filozofije, on nije shvatio ovu šalu. Pošto nije imao naobrazbe ni iz kulturnog ponašanja, nije se čak ni učtivo nasmijao na ovu šalu. Oliver se našao u neugodnoj situaciji, međutim pošto je bio iskusan i školovan voditelj elitne televizijske postaje, uspio se elegantno izvući iz takve nevolje.

Na prvoj igri, Mladen je trebao odabrati između šest tema. Pošto nije bio obrazovan, nije ni znao kako se nešto bira. Nije bio svjestan da mora prvo u sebi u glavi definirati neki kriterij izbora, pa prema tom kriteriju odabrati između tema. Opazivši da Mladen ima nevolje u izboru teme, Oliver je, poučen iskustvom u izvrsnoj televizijskoj kući, pustio reklame za obične, uglavnom poluobrazovane gledatelje.

- 23:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.