ANTIVIKENDOV ANTITJEDNIK - male price velikih ljudi

nedjelja, 11.03.2007.

Dijalog Isusa i Djeda Mraza 10

ISUS: Znaš li što je najveći zajeb? Kad sam sebe počneš ozbiljno shvaćati.
DJED MRAZ: Molim? Odakle je sad to došlo?
ISUS: Nije lako biti onaj Odabrani, Mraže. Nije lako kad ljudi od tebe očekuju da budeš ozbiljan, iskren i koristan.
DJED MRAZ: Ja sam ozbiljan, iskren i koristan.
ISUS: Ti nosiš neukusnu crvenu odoru i debel si! Nitko te ne shvaća ozbiljno.
DJED MRAZ: Nije lijepo od tebe da to tako kažeš.
ISUS: Ne shvaćaš da je to kompliment.
DJED MRAZ: Jebali te takvi komplimenti.
...
ISUS: Čuo sam da će me opet slati dolje.
DJED MRAZ: Dolje? Na Zemlju?
ISUS: Da. Trebaju me tamo.
DJED MRAZ: Gdje? U Iraku?
ISUS: Ti i tvoje neukusne šale.
DJED MRAZ: Ma ne šalim se!
ISUS: Ne znam. Ta Zemlja je ko wc. Svako malo ju treba odštopati od grijeha.
DJED MRAZ: Kako to misliš napraviti?
ISUS: Pa kao i prošli put. Propovijedat ću malo, ubit će me, napisat će knjigu i tako to.
DJED MRAZ: Pa to se danas dogodilo svakoj šuši.
ISUS: Molim?
DJED MRAZ: Eno, mislim da će i o Anne Nicole Smith napisati knjigu?
ISUS: O njoj?
DJED MRAZ: Da.
ISUS: Ih! Vidio sam ju negdje u čistilištu, čini mi se. Udebljala se.
DJED MRAZ: Da?
ISUS: Da. Bila je dobra ono jednom u Playboyu, ali sad ništa od nje.
DJED MRAZ: Ništa...
...
DJED MRAZ: I kako planiraš onda otkupiti grijehe čovječanstva?
ISUS: A ne znam. Mogao bih imati televizijsku emisiju ili tako nešto.
DJED MRAZ: Otkup grijeha teve emisijom?
ISUS: Pa ako je uspjelo pribijanjem na križ, može i ovim. Otkup grijeha je čudna stvar, nema tu puno razuma.
DJED MRAZ: I ti ćeš voditi teve emisiju?
ISUS: Da.
DJED MRAZ: Oće te biti prpa?
ISUS: Pa hoće, malo.
DJED MRAZ: Prošli put kad si probao nešto slično se odazvalo tek 12 ljudi, a i ti su bili blentavi.
ISUS: To je bila stvar u lošem marketingu.
DJED MRAZ: Hoćeš me zvati u goste u emisiju?
ISUS: Tebe? Zašto?
DJED MRAZ: Pa ovako.
ISUS: Hm... možda.
DJED MRAZ: Dobro.
- 19:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.