ANTIVIKENDOV ANTITJEDNIK - male price velikih ljudi

petak, 02.02.2007.

Dijalog Isusa i Djeda Mraza 9

ISUS: Djede, da ti se pohvalim, pričao sam baš jučer s Fidelom Castrom i rekao mi je da mu je žao što nisam živ jer bi me on odmah proglasio vladarom Kube.
DJED MRAZ: Kako to da si pričao s Fidelom?
ISUS: Pa bolestan je, ima onaj trbušni tifus ili tako nešto, a ima običaj kod nas u kršćanstvu da se malo pokažemo ljudima prije nego umru.
DJED MRAZ: Zašto?
ISUS: Pa ovako, bezveze. Stara je bila prošli tjedan, ja sam bio danas, navodno će i Buda skočiti do njega.
DJED MRAZ: Buda? Kaj on postoji?
ISUS: Pa da, on je bio pravi čovjek.
DJED MRAZ: Ma daj? I gdje je sad, u raju ili paklu?
ISUS: Pa čuj, ovisi s koje perspektive gledaš. Nekom pakao, nekom raj. Ali uglavnom, Fidel mi je rekao da bih mogao biti predsjednik Kube! Napokon neki čovjek koji smatra da sam sposoban za nešto.
DJED MRAZ: Ne`š ti sposobnosti! Zatvoriš ljude koji te ne podržavaju i to je sve šta treba da bi tamo bio vladar. Pa ni Fidel nije ništa znao osim držati duge govore.
ISUS: Nemoj tako! On je dignuo revoluciju i osvojio zemlju, to nije mala stvar.
DJED MRAZ: A koliko je ljudi ubio pritom?
ISUS: Ti uvijek gledaš crno na stvari! A i prkosio je Americi sve ove godine. Nešto ko ja s Rimom, ali mene su brzo prikucali, a njega vidiš nisu!
DJED MRAZ: On je imao vojsku, a ti 12 ribara.
ISUS: Mraz, evo što je s tobom. Tako ti gledaš to. Zato bih ja bio vladar Kube, a ti ćeš vječno biti debela smrznuta nula koja rmbači na Južnom polu.
DJED MRAZ: Sjevernom.
ISUS: Svejedno.

- 18:33 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.