ANTIVIKENDOV ANTITJEDNIK - male price velikih ljudi

subota, 16.12.2006.

Dijalog Isusa i Djeda Mraza 8

ISUS: Zapravo, ti si taj koji sjebava Božić.
DJED: Ja? A kako to?
ISUS: Svrćeš pažnju ljudi s onog što je stvarno važno za Božić.
DJED: A šta je to stvarno važno za Božić?
ISUS: Pa vjera i skromnost.
DJED: Vjera i skromnost?
ISUS: Da.
DJED: A šta je to?
ISUS: ... Kako misliš - šta je to?
DJED: Pa šta točno misliš kad kažeš "vjera" i "skromnost"?
ISUS: Pa baš to što kažem - mislim na vjeru! I mislim na skromnost!
DJED: A kakve to veze ima s Božićem?
ISUS: Pa to je povezano s mojim skromnim rođenjem.
DJED: I šta bi sad, ljudi bi se trebali ići porađati na Božić u štale?
ISUS: Ne, nego bi se trebali sjetiti toga i proslaviti Božić dolično tom događaju.
DJED: ... ma šta ti to lupetaš?
ISUS: Ali ne, nego svi kupuju glupe darove jer gledaju jebene reklame Coca - Cole.
DJED: Izgubio sam se pomalo u tom šta pričaš.
ISUS: Lako je tebi kurčiti se i krasti mi Božić kad svi vole darove. A nitko ne voli skromnost.
DJED: Pa... da, i?
ISUS: Pičko! Ukrao si mi Božić!
DJED: Ma je li!
ISUS: Da! Božić je nastao zbog mene, a sad ga svi povezuju s tobom!
DJED: Znaš u čemu je problem? Problem je što si preškrt da kupuješ poklone pa ti ovo ne paše.
ISUS: Molim?!
DJED: Da, škrt si i oduvijek si bio. Čak si jeo onaj odvratni beskvasni kruh na posljednju večeru da prištediš nešto, hej! Zato mrziš Božić.
ISUS: Pričaš pizdarije.
DJED: Prošle godine mi nisi kupio poklon!
ISUS: Pa šta će tebi dar? Ti imaš sve darove ovog svijeta.
DJED: Da, imam ih, pa ih moram razdijeliti okolo!
ISUS: Pa kako da ti kupim poklon? Ja sam siromašan. Živio sam u Nazaretu i podučavao 12 ribara za džabe, odakle mi pare da ti kupim poklon?
DJED: Samo se izvlačiš.
ISUS: Ma! Ukrao si mi Božić, a još i hoćeš da ti kupujem poklon.
DJED: Škrtico!
ISUS: Lopove!
DJED: Pičko!
ISUS: Pička si sam!
DJED: Eh.
- 19:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.