ANTIVIKENDOV ANTITJEDNIK - male price velikih ljudi

utorak, 24.10.2006.

Dijalog Isusa i Djeda Mraza 3

ISUS: Imaš upaljač?
DJED: Imam.
ISUS (upali upaljač i gleda plamen): Ovo je Prometej donio, ha?... Daj zamisli to. Usprotivio se glavnom bogu. Maznuo mu je vatru. Da pomogne ljudima. Nabili ga na stijenu. Orao mu svaki dan kljuvao jetra. Svaki dan! Baš je bio dasa, ha?
DJED: Pa je, da!
ISUS: To je legenda! To je čovjek kojem se diviš! A ja? Bog me natjerao da učim ljude nekim new - age pizdarijama. Nabili su me na križ u nekoj selendri, onako iz ćefa. Šta sam donio ljudima?
DJED: Ništa. Još si ispao pičkica jer se nisi usprotivio bogu nego nego su te pribili na križ bezveze.
ISUS: ... želiš reći da sam pičkica?
DJED: Ne, samo tako ispada po priči.
...
ISUS (gleda plamen)
DJED: Zapravo... pičkica si. Tko ti je branio da se usprotiviš? Da si pokazao barem malo karaktera... ali ne! Tvoj stari ima neku sumanutu ideju, a ti - oke, može, šta ne!
ISUS: A što sam trebao? Šta sam mogao?
DJED: Ma ne seri.
ISUS: Nije to samo tako... glupane matori!
...
ISUS (gleda plamen)
...
ISUS: Imaš cigaretu?
- 23:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.