ANTIVIKENDOV ANTITJEDNIK - male price velikih ljudi

nedjelja, 22.10.2006.

Dijalog Isusa i Djeda Mraza

ISUS: Za mene nikad nije bilo lijepog Božića, znaš.
DJED MRAZ (pogleda ga): Zar postoji lijep Božić?
ISUS: Uvijek sam išao do svojih prijatelja. Oni su jeli fine stvari i bili dobro raspoloženi, i to. Dobivali su poklone, a ja nikad. Kad bih dobio neku sitnicu, to bi bilo za rođendan.
DJED MRAZ: Imaš pravo, nema te na mom popisu.
ISUS: Jebote, išao sam u pustinju 40 dana! Jeo sam beskvasni kruh! Objesili su me za križ s jebenim čavlima, jebemu mater da mu jebem! Mogli su mi barem nešto lijepo složiti!
DJED MRAZ: Ljudi su kurve, znaš.
ISUS: ... Djede, zašto mi ti nikad nisi ništa donio?
DJED MRAZ: Jer se plaća unaprijed. Tvoji starci nisu platili nijednu ratu.
ISUS: Moji starci nisu imali novca za poklone, zaboga, pa rodio sam se u štali!
DJED MRAZ: Stari ti je bio Bog. Ako ti on nije mogao nabaviti poklon, a tko je mogao?
- 13:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.