Tv Pink, Lepa Brena i Grand u Hrvatskoj

subota, 03.05.2008.

Odavno me nije bilo u blogerskim prostorima..
Svoje djelovanje sam dijelom preselio na adresu http://trosjed.net.hr u grupi Anti Turbo Folk, naravno...

Čini mi se da ću postati ponovo aktivan na blogu.. hehe..
Jučer sam pročitao jednu vijest koja će nam svima doći glave:
TV Pink kupuje lokalne TV kuće i gradi vlastitu mrežu Turbo Folk Kiča...

Grand produkcija će suradjivat s TV Pinkom na našim medijskim prostorima, gdje će početi najveći udar Turbo Folka!!
Ovaj Blog postati će glavni Trn U Oku tih zvjezdica i producenata!!

Samo čekajmo do dolaska zvezda..
Do tada.. možete me čitati na http://trosjed.net.hr/grupe/anti_turbo_folk/

Recite NE! Turbo Folku!

03.05.2008. u 11:59 • 12 KomentaraPrintabilna verzijaID postaPodijeli na Facebooku

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

© 2006 nETsOLDIER. Validacija CSS & XHTML. design by nETsOLDIER