Ispovjest jedne "narodnjakuše"....

srijeda, 07.06.2006.

Tužna je istina da sve više mladih ljudi pada pod utjecaj Istočne kulture i balkanski začinjenog stiha. Lakih nota i "plesačica" u tangicama po podiju...
U prilog tome, ide sljedeća ispovjest jedne cure, koja je odlučila početi slušat ovaj šund od muzike i posvetiti se kulturi koju donosi Istok...

Uletila TV ekipa u kafanu gdje se slušaju narodnjaci u Zgb-u i poče anketa: "Zašto slušate narodnjake".
Jedan zbog ovog, jedan zbog onog, a jedna reče: "Zato što imaju dušu. Zato što pričaju o nečemu što nam se svima može dogoditi, zato što jednostavno se mogu poistovjetiti sa riječima".
Ona mi je to nekako najbolje to objasnila, iako još tada nisam osjetila svoju narodnjačku dušu. NIsam ni znala da je imam.

Ja baš nisam voljela narodnjake. Mogla sam poslušati na dernecima koje poznate pjesme, ali koje se ne svrstavaju u turbo folk. Mama kući sluša sevdalinke, pa i od toga nešto znam, ali samo one poznate i one znaju parati dušu.
Stare pjesme znam, nove apsolutno ne znam, ili bolje rečeno - nisam znala.

Jednostavno me tuga i želja povuče tim pjesmama....Ž donosi uvijek neke CD-e, pa hajde mi sprži ovaj narodnjak, pa ondaj. NIsu to oni u kojima ljudi zavijaju, niti gdje ništa nema smisla, ali ja ih jednostavno nisam voljela.

Eh, donese on i "grand paratu narodnjaka" - na samo ime mi se smijalo, a sada se smješkam kada ubacim CD i pojačavam ton. Vino i pjesmice koje zaljevaju to vino su UH!

Čak sam i riječi naučila... hahhahaha...
I planira da idemo na narodnjake. Ići ćemo, ali mislim da još nisam došla u tu fazu narodnjaštva ili???

Najbolja pjesma mi je trenutno, i to kada sam u fazi skupljanja svoje ljubavi, samopouzdanja i pokušavanja otresti se osjećaja nevoljenosti:

Osman Hadzic
Ti mene ne volis

Ja tebe volim, volim ko boga
al srece nemam, nemam zbog toga
jer ti mene, ti mene ne volis

Od ove tuge lijeka mi nema
puklo bi srce i da je stijena
jer ti mene, ti mene ne volis

Odem li uvenut cu
ostanem li poludjet cu
al sve mi je jedno
zbog tebe svejedno umrijet cu

Zbog tebe letim, zbog tebe padam
i ne znam cemu jos da se nadam
jer ti mene, ti mene ne volis

Srece mi nema pod nebom sivim
u svijetu bola strah me da zivim
jer ti mene, ti mene ne volis

Možda se tako i ne osjećam, je li, BAŠ tako strašno, ali eto...najbliža je onome što nekada osjećam kada "padnem". I tako, pjevušim pjesmicu tu i onu..."Lopov, loooopppoooov...." hahahahaha....JA??? MICKA???? A joooj, eto gdje je ovaj svijet došao.
Micka se otkida na narodnjake....


Ovih dana često spominjem kako je tužna istina.
Mnogo ljudi će se naći sada, koji će pametovati - pusti curu na miru, odabrala je muziku koja joj se sviđa, svak ima pravo slušati što želi ovo je demokratska država. Kao prvo- demokratska država je koliko je aktualan lanjski snijeg...
Nadalje, možda se cura i jeste samo opustila muzici, ali ispod, u samom dnu te "muzike", skriva se nešto. Sa četiri para očiju, oštrim zubima poput britve i dugim, ljigavim pipcima.. Čudovište koje proždire dušu, ispunjavajući te dražesnošću, pogotovo pod utjecajem alkohola, tjerajući te na još, još, još.... Jednostavno ne prestaješ slušati to, tvom mozgu pašu tako jednostavni srceparajuću ritmovi i stihovi...
Dobro došli u fazu zatupljivanja....
Naredna faza nakon zatupljivanja je promjena osobnog stava. Potaješ jednak kao svi oni. Upadaš u tu ekipu, koja ti uguši bilo kakav osjećaj za moralom, kulturom.. Postaješ lutka marioneta jednog fundamentalističkog Istočnog juriša na tvoja razmišljanja, na tvoje stavove. Sve češće si u prividnoj depresiji, koju "Liječiš" narodnjacima, alkoholom.
Treća faza je sučeljavanje sa ostalim kokošima. Minjacima, štiklicama (na narodnjake nećeš sigurno doći u trapkama i VANSICAMA). Upadaš u gnijezdo primitivzma, u štale Balkanskog dreka. Oko tebe frajeri, našpricani AXE dezodoransom, poludignutih pimpeka i metalnim ljubimcima. Vrebaju te, čekaju... I onda padneš. Alkohol učini svoje... Gledaš ostale kokoši... I nema te.. pojeo te mrak.. Mrak Balkanskog gnoja.
Četvrta faza je liječenje uz opuštajuće melodije Sinana Sakića, Bešlića koji pali sve gradove, Cecu koja proklinje "kukavice", pričaš kako su svi muškarci u qurcu, kako su svi isti, kako te svi žele iskoristiti.... I postaneš ista kao i sve one. One koje se furaju na narodnjake.
Zbilja želiš to?
Osvijesti se.....

07.06.2006. u 11:20 • 19 KomentaraPrintabilna verzijaID postaPodijeli na Facebooku

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

© 2006 nETsOLDIER. Validacija CSS & XHTML. design by nETsOLDIER