Narodnjačka pesmica za laku noć Balkanu....

ponedjeljak, 22.05.2006.

Neka ovo bude naslov jedne pesme koju ću sada pokušati improvizirati. :)
Pošto nisam pod "utjecajom" nikakvih opojnih sredstava, malo će mi biti teže relaizirati tekst, ali eto. Proći će.
Dakle, "pesmica za laku noć Balkanu"

Žena me je ostavila,
jučer me napustila,
i sada pijan sam i sam...

S drugim je otišla,
s tuđincem je pošla,
pijan sam i star...

pa kaže:
šta će meni žena kad ih imaaaa
ima drugih boljih,
neću da budem napušten i sam
šta će meni ženaaaa kad ih imaaa

sutra ću da se probudim,
litru rujnog vina da popijem,
sutra ću da se veslim,
jer drugu ženu nać' ću ja....

šta će meni žena kad ih imaaaa
ima drugih boljih,
neću da budem napušten i sam
šta će meni ženaaaa kad ih imaaa
>125 BPM, u 7/3-skim ritmom, lead - harmonika i hyper bas u pozadini sa akordima odsviranim na Rolandu... naughty
...
Eto, ovim bijednim stihovima koje sam izmislio u roku kraćim od jedne minute sam obuhvatio 80% tematike svih onih pjesama koje se pjevuše u prilično puno vozila, pogotovo onih tipa: 123-M-456 registracija.... na koje se ekipa pali u smrdljivim turbo stajama, koje pale ekipu na tulumima, oduzimaju dah... a tek kada bih napisao ovako nešto:

Od tebe zastaje mi dah,
ti si čovek života mog
radi tebe ja
skrećem sa puta svog

radi tebe jesam ono što jesam
radi tebe sam sretna sva
i drago mi je veoma
što imam te ja...
> 110 BPM, 3/4-ski ritam, lead - orgulje, sa pozadinom harmonike i hyper basa headbang

no, ovo bi bio hit za iduću euroviziju, majke mi, kako su navalili na narodnjake...

Evo, neko večer, u sitne sate jedne ugodno provedene večeri sa jednom najboljom osobom na svijetu, lijepo šetamo Ilicom u miru i tišini kad odjednom ispred nas, pred jednim kioskom, koji je u to doba još radio stoje 3 prilike. Bili su prilično daleko, što je vrlo bitno napomenuti. Jedna cura i dva neka tipa. Moje istanačano čulo za detekciju "bivstvovanja" jedinki Primitivus TurboFolkus je počeo davati signale i progovorih- "oni tam.. jel vidiš one tam?? oni tam garant u onom kiosku slušaju narodnjake!", naravno, trebalo je minuta da priđemo, polako, šetajući se. 'tam' je bila jedna cura. Obučena u sve crveno. Plesala je nešto. I bila je ružna toliko da bih je se splašio ujutro kada bih je sreo kad idem kupit kruh do pekare. Kada bi se IQ mogao odrediti po izgledu face i načinu na koji nas je gledala, broj bi bio aproksimativne vrijednosti onog trenutne temperature zraka, a nije nam baš bilo previše vruće, dapače- malo nam je bilo hladnjikavo smijeh pored nje su stajala dvojica, očito potencijalnih udvarača. Bili smo pred kioskom. Kada bismo određivali i kod njih IQ po izgledu face i načinom kojim bulje u moje lice, broj bi aproksimativne vrijednosti mogao biti približan broju KILOMETARA do kioska ispred kojeg su stajali, mjeren od naše udaljenosti do njihove i zaokružen na dvije decimale rofl

22.05.2006. u 01:10 • 9 KomentaraPrintabilna verzijaID postaPodijeli na Facebooku

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

© 2006 nETsOLDIER. Validacija CSS & XHTML. design by nETsOLDIER