..iz druge perspektive..

četvrtak, 09.02.2006.

Bauk kruži Hrvatskom - bauk TFstila.
U zdravoj sredini trebalo bi biti zdravog duha, a sve više ga nema, postajemo promatrači ili čak sudionici sve dubljeg i bolnijeg poniranja općih vrijednosti u kloaku najprizemnijih ljudskih poriva i ponašanja. To dešavanje je tu, kraj nas, kao posljedica TFstila. Što činiti? -napisati poneki grafit alla "volite sve - samo cajke ne!"??, pročitati crnu kroniku??, prebrojati mrtve i ranjene ispred nekog TFolk kluba??, izliti malo žuči na ovom Blogu, uvrijeđeni saznanjem da smo nemoćni jer Hobotnica s Istoka sve više pruža svoje krake do naših Zagorskih Brega, opet i opet vraćajući jednu staru poznatu tezu na svoj početak, ovaj put perfidnije, umnije; bez balvana i poznatih ikonografija.?!?!.. ili okrenuti glavu i konstantirati: to je IN, to je COOL; i pustiti našoj djeci indoktrinaciju s tko zna kakvim posljedicama...

TFstil je kulturološki napad na NAŠE vrijednosti i kao takvog ga se treba shvaćati, doživljavati i boriti protiv njega...

09.02.2006. u 10:08 • 22 KomentaraPrintabilna verzijaID postaPodijeli na Facebooku

REPETITIO EST MATER STUDIORUM

srijeda, 01.02.2006.

Ovaj komentar mi je uljepšao dan :)

:-))Oprosti kaj sam ušla u vaše gnjezdo, znam da mi tu nije mjesto i ne mislim ostati dugo, ali kad se spominje moja melenkost moram komentirati pogotovo kada znam i drugu stranu priče! Uglavnom, htjela sam samo reći da si vrlo jak na riječima kad gledaš u ekran i pišeš ova sranja, a u živo si samo jedan običan papak! To ne znaju ljudi koji čitaju te tvoje filozofije, a i bolje za njih! Uglavnom, ne želim se prepucavati s tobom putem ovakvih sranja jer imam i pametnijeg posla u životu, a i ako želim nekome nešto reći,kažem to u facu,a ne kao ti, da se pred ljudima praviš dobar, a kasnije pljuješ po njima!Ali ti očito nemaš muda reći to ljudima u facu nego pišeš! A dobro, ako ti je tako lakše....! Piši kaj god hočeš, bacaj svoje filozofije, ali ne uplići nedužne ljude koje ne poznaš dovoljno i ne izvrći situacije! Uostalom ako imaš takvo mišljenje o ljudima koje slušaju narodnjake zašto se onda družiš sa ljudima koji to slušaju....!(a znam da se družiš) Kaj se tiče ovoga "kome TI pišeš?" ja pišem prvensveno tebi,ponukana tvojim komentarima u kojima sam i ja spomenuta , a ako ljudi žele čitati neka čitaju, jedan dio komentara ide i njima iako nisam nikoga od njih htjela uvrijediti (kao ti npr.) Molim te, nemoj više odgovarati na moje komentare jer, kao što sam rekla, imam i pametnijih stvari nego čitati ovakve stranice! Al,kao što sam rekla, ako te to toliko veseli piši pa neka ljudi koji žele čitaju, ja imam i pametnijeg posla u životu, a i puno zanimljivijih stranica na internetu! Ljudi... uživajte u životu!!!!! :-)) :-))) (kk 31.01.2006. 18:49)

@WarPig :) onaj tvoj opis je savršen za ovo...
Dakle, još jedna ženka koja voli slušati kuknjavu druge ženke zato što je mužjak ostavio i otišao sa drugom ženkom, ili voli slušati kuknjavu drugog mužjaka kojega je ženka ostavila i otišla sa drugom ženkom, samo se nada da je njen mužjak neće ostaviti i otići sa nekom drugom ženkom koja voli slušati mužjake ili ženke kako kukaju jedno za drugima, a moram naglasiti u poprilično pijanom, tj. alkoholiziranom stanju :)

No dobro, nakon uvoda da pređem na stvar... Ko kaže da ti tu nije mjesto? ja nikome ne zabranjujem da piše ono što misli da bi trebalo napisati, pa ni tebi, ma tko god bila.... Veliš - druga strana priče? a ok, kako ti drago.. Naravno da svaka medalja ima svoje 2 strane.. Koju ti stranu vidiš? odnosno, koliko TI strana uopće vidiš? Izbaci ono 'kad gledam u ekran'... Jak sam na riječima? Oprosti, ali oni slabi na riječima su nepismene budale, koji ne znaju ni prostoproširenu složiti, tako da ostaje ovo... Kažeš za ovo da su sranja? a jadničak, očito si samo jedna zalutala djevojčica izgubljena u prostoru i vremenu koja otkriva što je to Internet i ... Uostalom, na internetu mogu postojati samo riječi, ako ti misliš da možeš očekivati nešo od Interneta, super :) ja te odma prijavim za Nobelovu nagradu, za izum stoljeća :))... uživo sam papak? E znaš, da mi neka takva kao ti kaže da sam baš sladak i zanimljivi dečko, poslo bi je u tri P.M. Tako da mi je to iz tvojih usta da sam 'papak' sjelo kao jako dobar kompliment. Jer da mi ti kažeš da sam zanimljiv i sladak dečko, značilo bi da sam na tvojoj razini razmišljanja i shvaćanja svijeta, što je za mene jako primitivno i ne bi mi se dalo gubiti snagu, živce i volju objašnjavati ti tako neke normalne stvari, za koje takve kao ti smatraš čudnima i glupima...
Ne želiš se prepucavati preko ovih sranja? a za kojeg vraga onda uopće pišeš takve komentare, ako se ne želiš prepucavat?? Malo si konradiktorna curo...ah da, moje glupe riječi... ako ne znaš što znači Kontradiktorno, moli te, pogledaj u Kljajiću, ako ga uopče i imaš što znači ta riječ... ahaaaa.. da, pa curka ide na faks,, ipak zna tko je to Kljajić? a? sad se sjetih... e onda kužiš što ti želim reći?? Uplitanje nedužnih ljudi? ajmeeee... Pa ti si slučaj za Agathu Christie... Da su ti ljudi nedužni, zašto bi ih pominjao uopće? pa nisam terorst, hebate :) To što se pred ljudima pravim dobar znači da imam osnovnu kulturu... Do jedne granice kada shvatim tko je kakav. Nažalost, to sam shvatio koji puta kasno, pa .. eto načina da kažem ono što mislim o njima... cilj opravdava sredstvo...

I još nešto... to me nasmijalo do suza :)
Kaže da ima pametnijeg posla, napisala je komentar veći nego moj zadnji post :) pa to je da rikneš. I kako onda takva osoba može biti konzistentna u svojim izjavama i baljezganjima... Ali razumijem je,... našla se u priči i sad je pogodilo to.. Pa neka je, to nije moj problem, nego njen... A svi znamo da je uspješan novinar onaj koji uspije toliko iznervirati nekoga da mu taj netko zaspe pravu vruću juhu u facu, a ja sam, eto, uspio... I da.. da ne zaboravim, svaki prefiks "ANTI" znači da će sigurno biti nekoga sa prefiksom "Anti-ANTI", tako da sam ovakve komentare očekivao... i baš je ovaj dobrodošao...
Zgodno... to je pisala jedna mlada cura, koja ide na faks (vidi se po stilu pisanja da nije neka žbljoha nepismena, ne miješa č i ć, ne miješa IJE/JE i tak...)... Koja je pred upješnom karijerom, ali očito je upala u krivo društvo, koja se fura na loše spike.. I sad o njoj ovisi kako će se ponašati dalje u životu, a takvim ponašanjem može samo sebi upropastiti karijeru.. no.. da ne tračam bezveze, ionak sam pretjero :)....

I još samo nešto.. ona me moli da ne odgovaram na njene komentare... ajmeeee... kukavica, hehe... ako hoćeš diskutirat, micek, ne možeš praviti kajganu a da jaja ne polupaš, vjeruj mi ;)... aj sad ciaos, mala, ne spuštam se više na ovakav nivo... dosta za danas priče :)

Svim ljudima koji me čitaju želim ugodan dan :)
Ciaos ;)

01.02.2006. u 15:03 • 20 KomentaraPrintabilna verzijaID postaPodijeli na Facebooku

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

© 2006 nETsOLDIER. Validacija CSS & XHTML. design by nETsOLDIER