Apsolutna perspektiva :)

ponedjeljak, 30.01.2006.

moram citirati jedan komentar, za koji sam jedva čekao da ga netko napiše:

kako možeš tako pisati, kak te nije sram, kaj misliš da ljudi koji su bili na tom tulumu neće to pročitati,nemoj izmišljati neke stvari, nemoj biti dvoličan i praviti se fin i pametan! Lako je pisati ovakve stvari ljudima koji te ne poznaju i ne znaju kaj je stvarno bilo na tom tulumu!Mislim da ste plitki vi koji ljude procjenjujete po tome kaj slušaju i kaj trošite vrijeme na ovakve glupe tekstove, nađite si pametniju zanimaciju! (kk 28.01.2006. 20:52)
:)) kao prvo, taj se Netko mogao potpisati, a ne kao kukavica upast u gnjezdo i urast jaja :)...

Kako mogu tako pisati? mogu! jasno i glasno. Mogu, zato što to i želim, želim izrazit svoje mišljenje svima, uključujući i ovoga / ovu što je to napisao /la...
Za što bi me bilo sram? Ne, nije me sram, niti će me ikada biti sram iznositi svoje mišljenje u javnosti.
Oni ljudi koji su bili na tulumu? neka pročitaju. Neka bar odavde nauče što, zapravo, mislim o takvima.
Sve što sam napisao, potkrijepljeno je činjenicama, tako da ako netko misli da izmišljam, slobodno izvoli iznijeti svoje argumente koji će biti jači nego moji... a zna se... ništa nije jače od istine... dakle, tko želi, nek izvoli. Svaki detalj je pomnom smišljen, tako da neću pasti na sranjima poput ovoga... izmišljam.. da bar :)
Dvoličan? svi smo mi dvolični... Čak i Netko tko je napisao ovaj komentar je dvoličan.. Da su ljudi jednolični, svaka mogućnost njihove egzistencije bila bi nemoguća (ja nisam izmislio Ying Yang, a On sam govori puno o tome...)
Pravim se fin i pametan? - e ovo je malo kompleksniji pojam. Jer onaj tko je ovaj komentar napisao, vjerojatno ne razumije da su riječi 'pametan' i 'fin' jako relativni pojmovi... dakle, prema tome, nema smisla da se pravim ovakav ili onakav... Onakav sam kakav jesam i takav ću i ostati, a to što netko misli da se pravim pametan.. Neka misli :)
Lako je pisati ovakve stvari ljudima koji me ne poznaju? ok, kome onda TI pišeš?? Uostalom, ako tako nešto možeš reći, radi koje stvari si onda čitao ovaj Blog?!? Naravno, uz pretpostavku, da jadničak ni ne zna što je to blog ni kome se blog piše.. Lijepo sam napisao još u prvim temama... One koje na zanima ovo, neka ga samo ladno preskoče, ali nema veze, imaš pravo na svoje mišljenje, a tko god bio...
I ono što sam jedva čekao :))))
Suditi o nekome tko nešto sluša?!
Super :)
Kao prvo, morat ću napisat u Boxu u opisu bloga ono što ko ponavljam odkad Blog postoji... I vrapci na grani bi dosad naučili to... NIJE BITNA MUZIKA; VEĆ PONAŠANjE i stil života ljudi koji slušaju ovakvu muziku.... Naravno da je plitko suditi o nekome po tome što taj netko sluša. Tu se slažem s tobom, ali u ovom blogu to nećeš naći... I meni je to previše površno...

AnyWay, ovaj komentar je napisao netko tko izgleda blage veze nema s onim što pišem pa eto malo da opet ojasnim... TFolk kao fenomen primitivnog ponašanja.. to je srž pisanja ovog Bloga.. Ne jebena muzika. Muzika je nešto sasvim drugo.. Nešto što očito ne razumiješ, a kako si na strani jebenih onih koji to slušaju, odnosno, ponašaju se u skladu toga što promovira ta muzika, nije ni čudo da ostavljaš takve komentare..

P.S. da objasnim pojam "Apsolutne Perspektive":
Apsolutna perspektiva, inače, nadilazi pojedinačnost i uzajamnost, jednost i množnost, pa u apsolutnoj perspektivi ni "moja vlastitost" nema nikakvog smisla. ;)

30.01.2006. u 15:01 • 3 KomentaraPrintabilna verzijaID postaPodijeli na Facebooku

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

© 2006 nETsOLDIER. Validacija CSS & XHTML. design by nETsOLDIER