Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

neki blogovi
heheh



Index
Večernji
Slobodna
HtNet
Gloria
Iskon




a ovo moga najdrazega kluba :)
Hajduk

a ovo moga najdrazeg grada :))
Split

ako se zelite posteno nasmijati pogledajte ovaj link
Vicevi

gluparije

07.01.2005., petak

osvrt na hehehov blog

e evo ovako..ja smatram da praznovjerje ipak ima itetkave veze sa obrazovanjem ljudi a da ne govorim o dobnim granicama..ovo hehehovo nabrajanje ..voltaire, jean jacques rousseau, diderot, emil zola, martin luther..on su ipak zivili u neko vrime kad krscanstvo nije bilo bogzna kako jako ka danas..sta se tice dobne granice cinjenica je da moja baba dan-danas mislis da na petak nije bas dobro izac vani, da ako u nedilju ne ode u crkvu u ponediljak ce joj se nesto dogodit, generacija iznad nje vec ima malo modernije nazore ali ipak im ostaju ukorijenjeni neki primitvni obicaji tipa..moj stari pljuca tri puta ako mu macke prede priko ceste ispred njega..mislim zna i on da su to pizdarije ali sad je to vise iz navike..po meni su sve to izmisljotine i tvorevine zagljupljenih masa..ne kazem ja sada da je glup onaj ko baca cokoladu u skovace zato sta mu je to dala neka losa zena i da ce im se ako to ne bace dogodit nesto lose (prije ce im se dogodit nesto lose ako ih bog vidi da su bacili tu cokoladu a mogli su sa njom raszveseliti svoju djecicu :)) ) i sad ne znam kako da se izrazim a da koga ne povridim ali ako moram onda bi rekla da postoji odredena doza primitivnosti koja nije mogla proizac od nigdi drugo nego iz crkve..krscanska su poimanja u danasnjem svijetu nadasve preprimitivna..pocevsi od sexa pa do svega nadalje..heheh u cilome svome tekstu spominje tri stvari koje se mogu i ne moraju vezat jedan za drugu a to su vjerovanje vezano-nevezano za praznovjerje i pozitivan stav..niti sam praznovjerna a nije bas da u nesto odredeno virujem..u biti virujem u ovo sada ovaj trenutak i u nista drugo dok me nesto ne razuvjeri..sta se tice praznovjerja vec sam prije rekla daj to samo izmisljotina zagljupljenih masa koja se ponekad ucini istinitom ali samo pod spletom okolnosti..a tsunami..tsunami je prouzrokovalo pomicanje tektonskih ploca i to se kad tad trebalo dogodit i vec se dogadalo mozda ne u ovolikoj steti ali svi geografi su znali da se to trebalo dogodit..pa samo pogeldajte neki intervju sa takvim kojim,nijedan nije bogzna iznenaden..mislim iznenadeni su oni razmjerima u kojima se to dogodilo..ali to su sile prirode koje su vec odavna dokazane a nikakva bozja ruka..to je kako bia ante reka neka visa sila..e a zamislite ovo moja baba bi rekla da to dolazi sudnji dan..strahota..sad sam se izgubila u tekstu i vise ne znam sta sam tila rec pa bolje da to heheh prokometnira ili ante..oni su pametniji..http://heheh.blog.hr

- 14:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< siječanj, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovdje cu ja opisivati sve sto se dogada u mome predivnome zivotu a najvise od svega njega..moga najdrazega muskarca :)

a ako nekoga zanima da li sam i trenutno online dostupna slobodno me kontaktirajte preko icq-a
Broj: 257526884