Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

neki blogovi
heheh



Index
Večernji
Slobodna
HtNet
Gloria
Iskon




a ovo moga najdrazega kluba :)
Hajduk

a ovo moga najdrazeg grada :))
Split

ako se zelite posteno nasmijati pogledajte ovaj link
Vicevi

gluparije

03.12.2004., petak

još jedna..

evo zapocinje jos jedan usrana vecer a trebala je bit predivna..nije vise ni bitno kako je doslo do toga da je usrana odnosno da ce bit usrana..uz sva moja nastojanja i svade sa razno-raznom okolinom opet je usrana odnosno ponavljam bit ce usrana..tako da ne virujem da ce mi ovo bit jedini post večeras..naravno na tv-u pretpostavljam nema nista posebnoga jer mi je jedino to preostaje ili pak surfanje na netu a to mi bas i ne zvuci primamljivo jer jedini moj boravak na netu je kad je on takoder na netu..a jebiga idem se nekako zbirinit u ovoj još jednoj usranoj večeri..

- 19:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovdje cu ja opisivati sve sto se dogada u mome predivnome zivotu a najvise od svega njega..moga najdrazega muskarca :)

a ako nekoga zanima da li sam i trenutno online dostupna slobodno me kontaktirajte preko icq-a
Broj: 257526884