Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

neki blogovi
heheh



Index
Večernji
Slobodna
HtNet
Gloria
Iskon




a ovo moga najdrazega kluba :)
Hajduk

a ovo moga najdrazeg grada :))
Split

ako se zelite posteno nasmijati pogledajte ovaj link
Vicevi

gluparije

02.12.2004., četvrtak

eto mene

ja stvarno rijetko pisem ovaj blog iako on nema nikoju drugu svrhu nego hvaljenje mog momka ili pak vrijeđanje ako bi se to moglo nazvat tako..ma nije to vrijedanje..to ja samo ponekad kad sam ono ka ljuta na njega..e i sad neman pojma mi doslo da idem pisat na ovi blog..valjda zato sta mi je ocajno dosadno..na tv-u nista..dinamo ostao nerijseno sa onim kako li se vec zove ( moj momak je jako sretan radi toga)..a i derbi je za koji dan..tocnije u nedilju..cak i ja koja nisam bas nesto luda za nogometom idem na utakmicu..pa jeli igra hajduk ili nije?! :)) ali ja cu ipak ici na istok ili zapad di je sigurnije a i blago receno mi je zabranjeno boraviti na sjeveru..ko zna možda i na sjever odem..nikad ne znaš sa onim mojim Hajdukovce..a taj vam je samo takav Hajdukovac..ne da Bog sidit sa njim u kaficu za vrime bilo koje utakmice a kamoli kad Hajduk igra i gubi ili kad Dinamo igra i dobiva..onda je ljut na svih oko sebe ukljucujuci i mene samo sta to nikad nece da rece..ali posebno kad Hajduk igra onda mi je bolje mucat i nista ne govorit jer sam najebala recem li ista..ma nije to bas tako..moj je covik skroz miran samo sta puno voli Hajduka pa se ponekad previše živcira..ali ako je to jedina stvar oko koje se u životu živcira i ako mu Hajduk pričinjava takav gušt onda neka se živcira koliko god oće..eto opet ja završim pišući o njemu..mislim stvarno..a mogal bi ja pisat o mome fakultetu malo iako to bas nije zanimljiva tema a i nije bas da sam redovita na fakultetu pa ne bi baš puno ni imala o ćemu pisat..mogla bi pisat filozofske teme inspirirane postovima na hehehovom blogu..a ni o tome mi se ne da.. o tim temama mi se samo da pricat kad sam sa njim na kavi..e onda je to prava uživancija..bolje rečeno prava debate a debate obozavam jer heheh vam je tip sugovornika koji ce uvik zauzet suprotan stav od onoga vaseg..ne mislim ja da je sad taj stav njegov osobni stav nego on jednostavno zeli zapokrenuti amo nazvati tu debatu i zato zauzima takav stav..a posebno mu je draga filozofija..inace se te nase debate odvijaju( nije da ih je bilo bas puno..možda 2-3 ali su bile zanimljive) po splitskim kaficima dok moj dragi cita ili slobodnu ili sportske i trazi bilo kakve napise o Hajduku ili ...ebe mater Sportskim novostima ako stalno pisu o Dinamu a ja i heheh samo se svadamo..ma nije to ka svada..to je vise onako intelektualan razgovor dvoje veoma sofisticiranih ljudi..eh sto nas hvalim :)) ali ne mogu ja sad bit lažno skromna ali mi smo stvarno sofisticirani ljudi :))

- 23:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovdje cu ja opisivati sve sto se dogada u mome predivnome zivotu a najvise od svega njega..moga najdrazega muskarca :)

a ako nekoga zanima da li sam i trenutno online dostupna slobodno me kontaktirajte preko icq-a
Broj: 257526884