Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

neki blogovi
heheh



Index
Večernji
Slobodna
HtNet
Gloria
Iskon




a ovo moga najdrazega kluba :)
Hajduk

a ovo moga najdrazeg grada :))
Split

ako se zelite posteno nasmijati pogledajte ovaj link
Vicevi

gluparije

11.10.2004., ponedjeljak

gluparije 3.

..na kraju jučer dan nije ispa ni tako loš..dan sam završila sa siđenjem na klupici na obali sa rođakom i rodicom koji su zbog "smrtnog slučaja" u obitelji,odnosno to su našli za izliku da idu pita i tako se rodica malo više napila a rođak malo manje a ja sam sve u svemu glumila dadilju..tako mi sildili pušili..e onda nas je posjetila policija..odnosno reklo bi se jedni od onih pametnijih hrvatskih policajaca..nravavno nije bilo nikakvih problema jer smo mi uzorna djeca..e ona nam se oko ponoc ipo pridružio moj momak sa najboljim prijateljem nakon njihovoh izleta u LOvreč..naravno nitko sretniji od mene kad sam ga vidila ali jutros otvorim blog njegovog prijatelja i zamislizte šta nađem napisano..citiram "mom rpijatelju je bilo drago da mso išli ća jer mu je ona njegova već malo dosadila" a ja rekoh dobro sad će i ja mlao prominit ploću..ma to uvik kažem i niakd ne napravim..stvarno sam ludo zaljubljeno žensko,..a šta ću kad ga toliko volim..e i eto danas u nove radne promjene..poćea faks i tako to sve a kiša lije li ga lije ali šta se mora mora se..budem pisala kad se vratim sa faksa oko 8 jer pretpostavljam da me moj mili momak neće voditi vanka pa meni onda nece preostajat ništa drugo nego pisat ovde..

- 10:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovdje cu ja opisivati sve sto se dogada u mome predivnome zivotu a najvise od svega njega..moga najdrazega muskarca :)

a ako nekoga zanima da li sam i trenutno online dostupna slobodno me kontaktirajte preko icq-a
Broj: 257526884