< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

samo neka svi znaju da je ovo ismijavanje..i da nis sto mi pisemo ne mislimo nego se zaebavamo..i slobodno kazite svoje misljenje..ni boxevi ni nis nisu istina..to kazem jer je dosta ljudi mislilo po boxevima da je ovo blog koji nije zajebancija nego da smo zapravo takvi..
Image Hosted by ImageShack.us



zwierka obavezno prodite=)

evo..ako ocete..

nothing_really_special@hotmail.com

kurbisa@hotmail.com

i_love_cristiano_ronaldo7@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us


nesto o savrsenima

to su 3 osobe...dvije seke i jedan braco...
zovemo se: dajana, carla i metric
a prezivamo se: fuxić
zivimo u puli
slusam:samo savrsenu muziku kao sta su
Pussycat Dollz, Shakira, Beyonce, Black Eyed Peas, Hillary Duff...
cajke naravno..(pogotovo nasa seka dajana..hihi)
ne slusamo:onaj ogavni punk i metal..rock..tehno...uf..sad mi se riga..ijuu
oni metalci...fuj
.majko bozja..ne razumjem..izbjegavam te futavce...joj..
headbangnek se-puknucu..kako se mogu ne prat..pogotovo onu kosurinu..ijuu.
.ugl
filmovi: honey,od fifty centa film,mean girls,coyote ugly,crossroads,i tak to..hihi..savrseno..
ugl sve filmove
koji su prelosi svim pamentim ljudima i koji su potpuno nekvalitetni,oni fancy...
volimo:
sami sebe..
jedni druge
i svoju rodbinu koja ima brdo para
gledat svoju ljepotu u savrsenom pinky zrcalu
C RONALDA....ddddddddd...on je najnajnaj..ste mu vidile plocice..fakat...NAJ...onda..
Chada M.M....mm daaaaamn
naseg mopsica Mr. Pinkya(obozavamo ga)
naseg taticu..zapravo njegovu karticu naravno..hihi...pokvareno(:
danzu
adidas
nike
puma
reebok..marke ugl..
skupe ducane
tipove s plocicama(:
pinky robicu
ici na frizuru
manikuru
pedikuru
facelyfting(iako to nama ne treba)
nogomet, pogotove kad zavrsi utakmica, pa se svi skinu na sred terena, onako nabildani..mmm..a to samo zbog nas
ma sve sto mi starci priuste..
volimo svoje jednake identicne pinky laptope( da ne budemo ljubomorni)..
svoje plave obrvice...hihi.
smekanje(a svi nas smekaju pa ono)...
hvalit se...
iskoristavat ljude...
ogovarat i tracat jadnike...
i da mamu i tatu(kad nam nes kupe)..


ne volimo:
snizenja
paris hilton (fura se na nas..ljubomorna kuja)
nesavrsene osobe..a to su sve oko mene...
nikog i nista ne volim osim sebe...ovo sto volim volim..
a ovo drugo nis jer je sve
prejadno za mene...hehe
osobe koje su ljubomorne na nas
kad su u ducanu nepristojni prema nama jer moraju poslje nas slagati opet robu
kad nam se zuri negdje(ej halo!!)
kad neko neide na manikuru, pedikuru, facelyfting, i tako to..
i jooos puno toga..osoba(:


Image Hosted by ImageShack.us

eh da jos ovo...

uzivajte...i smijte se...malo komentirajte...=)
evo jedna PREdobra pjesma:

Image Hosted by ImageShack.us


RHCP-quixoticelixer-NAJBOLJA PJESMA NA SVIJETU!!!!!!!!!!!!
Kick back a little just to watch and see
Getting sicker by the minute with debauchery
Whatever your pleasure I'm your punkOn the brink of sinking baby, but not yet sunk
How I listened, low when you told me
That I was all you had to hold
I wish it were so when you told me
That you were solid gold
Gravity-free is she, look at her
Hottest on the map she's full of anti-matter
You never left a very mellow impression
Your Smell or your go to hell expression
Quixoticelixer might

But it will probably not fix your bite
Tell me now, tell me how
Did I get your lipstick on my kite

I love this weather
It's the perfect storm
Just keep it coming
In its perfect form
I love this weather
'Cause it keeps me warm
Just keep it coming
In its perfect form

Everyday depression in a beautiful dress
Lady made a beautiful mess I guess
Dedicated mind did a medicated state
Is a highly overrated fate
Terrible is a soul
When she told me there is such a thing
Do you know that you glow when you go
From winter to the spring

I love this weather
It's a perfect storm
Just keep it coming
In its perfect form
I love this weather
'Cause it keeps me warm
Just keep it coming
In its perfect form

The madder the boy, the sadder the song
That's a wicked fate but the sick gets strong
Mad boy, sad song
A wicked fate, but the sick gets strong
Nobody's right and everyone's wrong
I refuse to punt on fourth and long
Mad boy, sad song
Wicked fate but the sick gets...

Kick back a little just to watch and see
Getting sicker by the minute with debauchery
Whatever your pleasure I'm your punk
On the brink of sinking baby, but not yet sunk
How I listened, low when you told me
That I was all you had to hold
I wish it was so when you told me
That you were solid gold

I swear to god I could not hurt you
I've got to be inside your virtue
I can't contain my urge to search you

I stand before you there's no curfew
I long to be inside your virtue
My heart is swollen when I search you

I swear to god I could not hurt you
My heart is swollen when I search you
I swear to god I could not hurt you

I swear to god I could not hurt you
I've got to be inside your virtue
I can't contain my urge to search you








nedjelja, 02.09.2007.

hepi b-day to me=)

jeee
evo..
dosao je i taj savrseni dan
moj rodendan
jeeeeeeeee
i svi su savrseno sretni jer imam 15 savrsenih god..mislim fakat..helou
i takoc...jucer smo bili vani savrsena sekica savrseni braco i f kors moje velicanstvo
dada
bilo je..mmm...dobro...
dobila sam pokloncice danas..
cak sam neke morala bacit jer nisu bili pinky ljepo zamotani
ddd...sve je moralo biti savrseno..
i poklon nije smio bit iz pule niti iz hrvatske..nego iz francuske,spanjolske,amerike,engleske...i nije smio imat vrijednost manju od 298 eura..
mislim..nista drugo nisam primala...
i tako smo dosli do kraja danasnjeg savrseno savrsenog dana=)
ae saljem vam savrsenu pusu..a pogotovo jednom( seka zna kome)
sutra skola..uuufff...
idem dalje uzivat=)

mwah by: roza fuxa



| komentari (83) | print | # |