N.S.D.K.N.K.H.O......hehehe - antifahooligan playground for hell - Blog.hr

antifahooligan playground for hell

četvrtak, 29.06.2006.

N.S.D.K.N.K.H.O......hehehe

jeli sanjam?jer ako sanjam, nemojte me buditit...Bundeve mi ne pašu...
Nije bash da mi se da...ali neka bude .Nije da se mora (za razliku od onog ''nema smisla'' bubanja 2 dosadna predmeta...šta smo se uvjerili da se ipak malo mora rraditi) ali idemo dalje. ŠŠkola napokon gotova...ha, drek, nije (ja samo hoću jaako da je) no jedan dio (matura) otpuhan vjetrom dobro proššao...No sve je tek je počelo zapravo…Te divne pripreme za fax. Ne znam šta bi bez njih (vjerojatno mi ljeto ne bi bilo potpuno bez gubitka pola dana slušajući dosadne predmete kao što su matematika i kemija…mislim, nisu toliko dosadni dok traje škola, i dok mi nema druge, al sada je ljeto, praznici, nema učenja…)
No nije zapravo ni stvar u tome, niti u ničemu tu, jer je dosadno, i Zagreb je trenutno (sa svim svojim sadržajima i nadopunjaljkama i stvarima i zanimacijama i animacijama - koje su trenutno nezanimacije) jaako dosadan i zamarajući grad, i ja bi...ma čak niti ne moram reći kamo. Ako hoću negdje lijepo, to se podrazumijeva kamo, onako iz prve. Od jutra do sutra...dannoćnoćdan...nema tu odmora. Onako na prvome mjestu…ja bi se išla kupati na more. No, ima i Zagreb ''more'', samo se 80% posto ljudi gadi kupati u tome. Ali nije jako strašno (još uvijek nisam primijetila na sebi drugu glavu ili 3. ruku…ali još nije kasno). Ma treba se samo maknuti odavde kao dosta pametnih ljudi koji su tako nešto već obavili…Ali ne mogu…Pa sada ću nekako naći dobre strane ovoga ovdje…
Imala sam neki jebeni kaos u glavi, ali sada jedini koji se javlja je od vrućine, a ovomu mom već poznatom ni traga…bash čudno. Nije da mi fali, ali tada mi tako i ništa nije bilo bitno, osim naravno par stvari (1 + 1)…A sada je to 1 + 1 + 1 + 1 i to je već previše za nekoga tko je odgovoran i relativno pametan samo kada to želi, a meni je ljeto udarilo u glavu i samo bi se zajebavala vani po cijele dane…E ne može… No, kako bi se reklo...treba i to. Al ne denes! PP


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.