Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

subota, 04.10.2014.

Kings of Suburbia, Girl got a gun & Love who loves you back

Nakon spota 'Run, run, run', izašla je i druga pjesma i spot s novog albuma
- Girl got a gun.



Ovo mi se uopće ne sviđa. Pjesma mi je na početku, kad sam samo
nju čula bila oke, ali spot mi ju je uništio malo.
Napravili su nekaj već 100 tisuća puta viđeno i baš je grozno snimljeno
i ne znam.. Nisam ga imala želju pogledati više od dva puta hahah.
S tim da sam ga ovaj drugi put gledala da se uvjerim da sam prvi put
dobro vidjela hahaha roflrolleyes

Love Who Loves You Back



Nakon prvog singla LWLYB uslijedio je i izlazak novog albuuma!

KINGS OF SUBURBIA

Feel It All
- sviđa mi se na neki drugi način jer mi je to prepop za njih al čim ju
više slušam postaje mi sve bolja i bolja dead

Stormy Weather
- ova mi je oke, ali mi se refren ne sviđa! no

Run, Run, Run
- ta mi se sviđaaa i lijepaaa mi je, osiim onog zvuka koji Bill proizvede
na početku rofl

Love Who Loves You Back
- dobra mi je, al nisam baš sigurna da su nju trebali odabrati za prvi singl

Covered In Gold
- ovo mi je definitivno najgora njihova pjesma do sad! Najgore je snimljena.
Kakav je ovo glas? Ne mogu ju ni poslušat do kraja! bang hahaha

Girl Got A Gun
- to sam već rekla gore

Kings Of Suburbia
- e ovo je moja najdraža s albuma, možda i najdraža njihova ikad!! yesthumbup
Baš mi je jako dobra.. i htjela bi da je takav cijeli album, zapravo sam tak nekaj i očekivala
od tog novog albuma... beljzubo

We Found Us
- a ova je tipa 'Feel it all' samo kaj mi je 'Feel it all' bolja malo

Invaded
- fino ova mi je lijepaaa.. al podsjeća me na nekuu, ne znam na koju sretan

Never Let You Down
- ova me podsjeća na onaj soundtrack iz Freaky Friday, od Lindsay Lohan roflrofl

Louder Than Love

Masquerade

Dancing In The Dark

The Heart Get No Sleep

Great Day

Ove ostale trebam još malo bolje poslušat da bi mogla nekaj reć, ali
nijedna mi na prvu nije niš posebno, osim možda Masquerade. sretan

I općenito album.. Kad sam prvi put tek sve pjesme čula onda uopće nisam
bila zadovoljna, al sad već nakon par puta slušanja sam zadovoljnija i nije mi
više žao kaj sam 180 kn dala za album zubo

EP 06 ’Behind the scenes of Run, Run, Run‘



EP 07 ’Behind the scenes of Girl Got A Gun‘



EP 08 ’Behind the scenes of Love Who Loves You Back‘



mahmah

- 12:41 - Komentari (7) - Isprintaj - #