Želja za ponovno normalnim životom

14.07.2007., subota

Evo mene

Hy curke,vdim da imate još pitanja pa ajmo na posao....

help me!

Ej.. doimaš se kao jedna vrlo zrela i pametna osoba, pa bih te kao prvo željela upitati koliko godina imaš sad i s koliko si godina postala anoreksična?
Kao drugo; jako mi se sviđa to što pomažeš djevojkama koje to žele da se izvuku iz anoreksije i što daješ savjete kako zdravo smršaviti!
Kao treće, ja bih te molila da mi pomogneš, makar neki mali savjet ili bilo što..naime, neznam baš dal bih mogla reči da sam anoreksična pošto ima dana kad nejedem ništa i onda se na kraju tjedna prežderem i kasnije mi je žao!
I tako uvijek.. više neznam što da radim!
Ne želim biti/postati anoreksična, želim prestati sa svime (brojim kalorije, pazim na klopu, pazim da trošim više nego što unosim), ali znam da to neće biti moguće dok ne zadovoljim svoje kriterije s određenom težinom, jer kao što sam prije rekla, uvijek kad se želim početi normalno hraniti ono, uzmem čokoladicu nakon obroka i več pomislim kako će me ta čokoladica udebljati, pa onda pošaljem sve u kurac i nažderem se jer-ako ću biti debela, neka budem, i to pošteno..
Trenutno imam 51 kilu na 163, imala sam 54 na početku svega, pa sam se spustila na 48,5 i sad sam se vratila na 51.. koma!
Molim te, daj mi neki savjet koje vježbe da radim pa da tako smršavim a ne ovim putem, jer osjećam da mi je ana svakim danom sve bližam a to ne želim! Hvala.

Hay,sada imam 16 godina,a sa anoreksijom sam počela sa svježih 13 godina.
Pročitala sam nekoliko puta tvoj komentar kako bih uspjela sve pohvatati.
Pa ovako...
Imaš kriterij za anoreksiju,a to je strah od debljanja.
Sjećam se svojih dana kada sam i ja imala mahove prežderavanja pa sam si poslije govorila: Debela svinjo proždrljiva itd...
Trebaš izgraditi svoju samokontrolu što je vjeruj mi veoma veoma teško no ako budeš ustrajala i imala proklato veliku volju možeš uspjeti.
Dajem ti kao primjer: Nakon što pojedeš obrok,pojedeš nešto slatko nakon njega,nađi si posla,nešto počni raditi,surfaj netom,idi van s prjateljima,pomozi nešto mami ili slično.....
Tvoja visina i težina su trenutno u ravnoteži,nebi nikako smjela pasti ispod 50 kila prvenstveno radi toga što će ti se metabolizam poremetiti,izgubit češ menstruaciju,pojavit će ti se bljedilo i česti umori i tako...
Ja sam sada krenula u teretanu,kako bih učvrstila svoje tijelo.
Visoka sam 161 i imam 50-a kila i odlično mi je.
Moraš se kretati i uzimati mnogo vode.U ovim vručim danima idealno prija hladna limunada bez šećera ili mlaki čajevi zaslađeni umjetnim sladilom.
Ustraj protiv anoreksije i hrani se zdravo.

emo_girl_17

heh.. svasta.. vegan sam, imam 18 god, 163 cm i 45 kg.. i kai da velim.. mislim skinut bar jos tih 5kg ;Pp .. aj doma mi seru svasta tipa da me ako ne pocnem jesti vode u bolnicu.. haha morske gluposti.. to je moje tijelo, volim ga, lijepo je kai vele i drugi, al hocu da bude jos lijepse.. eto.. al jedno je glavno.. nisam anoreksicarka.. hahahha.. treba znat o tome.. haha..

Da,da,poznate misli,.....kaj če oni mene slat u bolnicu,ma da,kurca,....ali na kreju su mi moji najdraži roditelji spasili život i pretvorili me u drugu osobu...sretno

ZNATIZELJNA
HEJ

kako sada gledas na samu sebe, kako si uspjela promijeniti misljenje?
koliko ti je trebalo da vratis kilazu koja ti je bila potrebna, i sta si tada jela?
kako sada ide odrzavanje mrsavosti, sta papas, kolko i sta vjezbas?

Hey mala....
Sada,kada se pogledam u ogledalo,vidim osobu koja pršti od samopouzdanja,osobu željnu da iskoristi svoj život maksimalno,osobu punu potencijalna,ambicionzu osobu,osobu koja svaki put prije negoli iziđe iz kuće sebi kaže : Hajde komad,idemo van!
Anoreksija me veoma promijenila prvenstveno zbog toga što sam u bolnici bila sama,mislim sama,bez roditelja i bližnjih,morala sam se dokazivat potpunim strancima.I uspjela sam u tome,jer sam im htjela pokazati koliko sam jaka i koliko se želim maknut iz tog sranja!!!
Prisjećala sam se često prošlosti,kako su bili lijepi dani bez brojanja kalorija i tih sranja.

Došavši u bolnicu imala sam 39 kg,prvih 7 dana nisam imala ni sondu ni enšur,no bilimiju sam nastavila pa su mi uvalili sondu tako da sam od 8.8. do 1.9. sa 38.5 kg dosla na 52.3 kg.
Jela sam sve,dorukač dupli.ručak.večeru,enšur,brdo slatkiša,mc donald,grickalice,sve sve sve samo da se udebljam,pila sam visokokalorične sokove i tak.
Sestre i doktori su se vrlo često čudili kako tako brzo dobivam na kilaži,čak su me i po 3 put na dan vagali jer su mislili da sam se natankala vodom da budem teža,no ipak sam ih sve pobijedila :)

Moje održavanje kilaže je sad super.
Puno se krečem-teretana,rolanje,trčanje,papam brdo voća i povrća,slatkiše,mliječne proizvode,apsolutno sve.
Uživam u onom što je za mene prije 2 god bilo izgubljeno.

i wanna be just like her...

ej. blog ti je odličan i super je što pomažeš onima koji imaju anu ili miu a i onima koji žele smršaviti.
ja sam jedna od onih koje žele smršaviti. težina mi stalno varira 70-69kg. visoka sam 165cm. na početku godine sam imala 76kg i njih sam skinula jer sam se malo koristila anom. jel bi mi mogla reći kako da dalje mršavim a da se ne izglađujem. ali nemoj mi savjetovat un dijetu jer ju mrzim.

Hehe,naravno.
Uzmi komad papira i na njemu napiši sve što voliš jesti,od voća i povrća pa do vrsta mesa i slatkiša.
Pošto je sad ljeto,treba jesti laganu hranu,pa ti savjetujem:
PRIMJERI ZA DORUČAK:::
Voće je idealno za početak dana,još ako ga pomiješaš sa vivera muslima i laganim jogurtom bit će super.
To če te zasititi nekih 5-6 sati.
Također za doručak bi ti idealno bilo popiti pola litre AB kulture i još nešto sitno uz to pojedeš.
Jabuke su ti jako dobre jer potiču probavu,a jabuke plus jogurt su idealna kombinacija za redovitu probavu.
Ako si više tip za jače ugljikohidrate ujutro pojedi slanac s jogurtom ili neko lisnato sa višnjom.
No mislim da je idealan doručak ono što sam prvo navela.

PRIMJERI ZA RUČAK:::
Salate su idealne za vrućih ljetnih dana.
Kombiniraj sir sa raznim povrćem i laganim jogurtom.Budi mašovita,svaki dan isprobaj neku novu salatu,možeš staviti u nju i tjestenine (ali ne puno).Jedi tunjevinu (prepotučam ti Kplus mexikana-nema ulja a fakat je odlična),svježi posni sir je također zasitan,a obiluje bjelančevina koje su važnje za izgradnju mišićne mase i brojne druge stvari.
Nemojmo zaboraviti juhu.Postoje odlične LIGHT podravka juhe,po pakiranju imaš samo 46 kalorija a to ti je pol litre juhe.
Izbjegavaj crveno meso jer je teško,klopaj puretinu i piletinu.
Također izbjegavaj prikrivene kaloruije koje se nalaze u dressingima za salatu ili tunjevinu s uljem.
LIGHT proizvodi su zakon!

Večera:::
Također ili salata ili voće,ili musli,ili nešto treće.

Za međiobroke::::
neka voćka,ili slani štapići-oni su mi the best,ili neki lagani voćni jogurt.
Također se kreći,evo savjetujem ti teretanu-puno zgodnih tipova,zajebancija zajamčena a opet češ vježbati i učvršćavati tijelo :)

Nastavak posta uskoro slijedi
- 15:27 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga....

About me!

Blogovi i stranice


Cursors