Želja za ponovno normalnim životom

13.04.2007., petak

Ej curke moje

Evo kao prvo da Vam se zahvalim što ste me gledale i što mi dajete podršku.
To mi puno znači, a ja ću nastojat pomagat Vam i dalje nekim savijetima.

A sad idem malo odgovarat na vaša pitanja.....

1.imam 14,5god,visoka sam 158cm i imam 55kg...
mislim da sam predebela...jesam li??
evo sad na jesen krecem u srednju i zelim se tamo svidjet
ljudima,a ne da mi se svi rugaju...pliz help!!!!!!


Djevojko moja,nisi debela,nego si taman,Točno onak kak dečki vole.
Što se tiče ulaska u srednju školu....ljudi koji će te procjenjivat po jebenom izgledu su jebeni kreteni,da se tak moram izrazit.
Ti budi prirodna i opuštena i sve će doć na svoje.
Tvoja kilaža može varirati od 51-56!


2.visina 175..težina 55...dali je to ok...ili!??????????

Kilaža je malo mala,ali ako ti stoji,zašto ne.Frendica mi ima iste mjere kao i ti i dobro joj stoji,ali to ne znači da ne možeš koju kg nabacit.


3.ja sam visoka 162 cm i imam 59 kg...dali sam debela?? ja mislim da jesam i da moram smršavit par kila.....molim te odgovori mi..

E pa visoka si kao i ja i nisi debela,već ti je kilaža normalna.Znači da si zdrave kilaže.
Možeš varirati od 52-60 kg.


4.169 i imam 60-62 težina mi varira... bavim se plesom već 3 godine i kao mala mala sam se još bavila dosta dugo... i sad ja bih htjela smršaviti.. možda moja težina ne zvuci strasno (meni da) ali sam ja debela... ljeti umjesto onih slatkih badica ja moram nositi trikinije kako bih trbušćić prekrila tj. nije trbušćić nego poveće od trbušćića i nisam paranoicna ili kako vec nego je tako... Izdržim cjeli dan bez slatkog pojedem samo rucak a kasnije voce onda se sa treninga vratim u 22/23 h i onda se prejedem nutelle i natrpam sve moguce cokolade u sebe i tako i onda imam grižnju savjesti jer neznam eto tako sama sebe zeznem sa time... neznam što ću?? voljela bih da mi das neki savjet ili nešto jer ja ovako nemogu sa sobom kao da se igram lovice i još mi je gore... unaprijed ti hvala..

Kao prvo,počni s trbušnjacima.Znam da su odvratni ali jako brzo dobiješ rezultate.Počni s 50 komada,a nakon tjedan-2 možeš preći i na 100,ali nemoj pretjerati.
kaj se slatkoga tiće,nemoj ga izbjegavati,već si nakon ručka pojedi neku čokoladicu jer to uvijek proja,a navečer kad se vratiš s treninga,nastoj pojest jabuku ili neko drugo voće ili jogurt u bučnut se u krevet!


5.ja imam 13 godina,visoka sam 168 i imam39 kg.
da li sam premršava.žmoji starci se boje da imam bulimiju.jer su skroz slučajno saznali da povračam.
molili su me da prestanem,jer sam im ja rekla da povračam samo 2 tjedna,ali sam bila povračala 1 mjesec.
molim te reci mi kako da se odviknem od te glupe navike povračanja,bye!


E ovo je već problematično pitanje.
Znači tvoja bulimija je u početnoj fazi.
Tvoja kilaža je pre pre pre pre pre pre mala za tvoju visinu.
Djevojko,ti si još u razvoju i ovo je nešto najgore što ti se može događati u ovim godinama.
Savjetujem ti,tj. ne, molim te da prekineš s povraćanjem i moraš se udebljati barem na 50 kg.
Vjeruj mi,u bolnici je strašno i nemoj si uništiti najljepše godine života.
Pokaži starcima da si osvještena i počni samostalno jesti,a ako ne ide,porazgovarajte s njima i potražite stručnu pomoć.


6.jedna moja prijateljica je bulimičarka, iako ona to nikome nije priznala, znam da nije dobro i da joj treba pomoć. mene sad zanima kak da joj ja pomognem?! probala sam već jednom razgovarat s njom ali ona se naljutila i otišla.molim te da mi pomogneš jer ju ne mogu više gledati kako se muči!!!!

A joj,to mi je poznato....
Kolko su meni puta pokušali pomoć a ja ih sve odj.... hmm,da
Ovak,vidim da je cura tvrdoglava i mislim da ti tu ne možeš puno napraviti,već malo porazgovarati s njenim starcima.A oni neka potraže stručnu pomoć!


7. jedno moje pitanje.. :)) imam 45 kg i visoka sam 168cm.. mislim da sam premršava, a dosta jedem.. što ti misliš o tome? i molim te, ako ti nije teško, reci mi kako da se udebljam. ;) hvala.

Imaš brz metabolizam i vjeruj mi kile će doći same od sebe.
Moj recept ti je tegla Nutelle na dan :)
Samo ti papaj sve i kile će s vremenom doći!



8.E možeš mi reći dali sam ja predebela? Visoka sam 168cm i imam 52kg....
Imam 13 godina......
Možeš mi još reći u čemu se razlijuke anoreksija od bulimije? Još nisam baš dobro shvatila to...
Čula sam u Explozivu da si imala neke probleme prije nego si postala anoreksična....(ili ono drugo)?
Please možeš li mi pomoći......jer ne znam dali sam debela,ili premršava.....
please...=))


Kao prvo,nisi debela,nego si čak malčice pretanka pa bi ti dobro dosla koja kilica :)
Kao drugo....
Anoreksija ti je shvaćanje sebe debelom svinjom i nastojiš mršavit izgladnjivanjem i velikom količuinom kretanja.Tu se gubi kontrola i onda se previše smršavi,što nerijetko završava smrću.
Bulimija je najmerno prežderavanje i nakon toga povraćanje,također da bi se možda kinula koja kila.

Ja sam imala prvo anoreksiju pa bulimiju i anoreksiju skupa.


9.na 155 cm težina mi varira 65-67...do koje težine da idem???pozz
Ispod 48 kg nikako,variraj od 52-55!

10.broken
Malo san čaćkala o blogovima i naletila na blog ove izuzetno jake i hrabre cure.Znam što znace ana i ma i koliko je hrabrosti potrebno da im "pobjegneš"i da više nebudu sastavni dio tvog života.I ja san pokušala ali uspila nisan.Moje "ozdravljenje"je trajalo nekih pola godine i nakon toga opet sve po starom.tila san bit bez njih,stvarno jesan ali jbga jacu se!Želila bi da vi cure koje ste tek na pocetku svega toga što prije pobjegnete jer što vrijeme ide dalje sve je gore.Ja znan da san bolesna i svaka koja misli da to nije bolest nažalost moran vas razocarat...TO JE JEBENA BOLEST I UNIŠTAVA VAS!moja ana i mia traju vec 13 godina(tako da san vec valjda i veteranka)i malo po malo mi oduzimaju ono najvažnije-moj život!o svojim zdrastvenin problemima ne želim ni pisat da vam se ne zgadi!samo želim rec da iz kuce ne izlazim osim kad stvarno moram jer ljudi bulje u mene i znan šta misle:"ma vidi onog kostura"!!!liti se ne kupan iako san iz grada kraj mora jer za moje kosti nema primjerenog kostima!i da ne duljim...pomozite si i to brzo,dajte roditeljima da vam pomognu,ne odbijate pomoć...nije vrijedno!a tebi Dorice želim svu srecu ovog svijeta i nemoj ni u jednom trenu pomislit da nisi savršena takva kakva jesi,jer viruj mi jesi!!puno pozdrava!


Ovaj komentar me strašno potresao,moram priznati.
13 godina boriti se s time,to je strašno!
Mislim da je cura rekla sve što bi vi ostale trebale znati.
Broken,iskreno mi je žao,jer to treba biti prejebeno jaka volja da se iz toga izvučeš,i želim ti svu snagu ovog svijeta da se i ti pokušaš ponovno vratiti normalnom životu.

- 15:17 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga....

About me!

Blogovi i stranice


Cursors