Želja za ponovno normalnim životom

10.04.2007., utorak

Odgovori i datum objave prologa na TV-u

Evo ljepotice moje danas su mi javili da sutra dođem u redakciju pogledati prilog koji bi trebao biti objavljen vjerojatno sutra u 19:10 h na Explozivu na RTL televiziji.

Prvenstveno vam se želim zahvaliti na na pohvalama i podršci,to mi mnogo znači jer vidim da imate pozitivan stav o mojoj suradnji s vama.

A sad odgovori na pitanja:

1.Mia
ja sam nova u tome.
povraćam tek negdje 2 tjedna.
neznam da stanem ili da nastavim.
udebljala sam se od glupih hormona...
do ljeta želim i ja pedesetak kila.
valjda ću uspit.


Stani s povračanjem dok još možeš.
Što bulimija dulje traje to se tvoj želudac povećava i onda se teško vratiti u normalu.

2.**::Nothing looks as good as thin feels::**
htjela sam te pitat..dal se osoba koja također nasilno povraca i sve to..al se ne prezderava nego bljuje normalnu kolicinu hrane smatra bulumicnom..
mislim to je u mom slicaju pa me zanim..i please ako mozes odgovorit u komentaru..
pusa


Da i to se smatra bulimijom.Ja sam to imala pred sam kraj.Onu hranu koju sam željela pojesti da ostanem na svojoj kilaži sam izbacila jer sam vidjela da i to mogu povraćat i bojala sam se udebljati.Bila sam glupa!

3.sarica
bok,ja sam visoka 169 cm,i imam 53 kg,da li sam predebela,i kako da smršavim,a da ne dobijem anoreksiju,i bulimiju?


Nisi debela,naprotiv,mršava si i nedo ti bog da mi ideš mršaviti. :)

4.o°°..BeNa..°°o
ey..pitanje...169 cm i 62 kg...punooo...?
vidim ova Sarica ima 9 kg manje od mene...pa da se čovjek zapita...
pliz odg da znam...hvala...
(ak trebam smršaviti reci kak...nemoj mi preporučat un dijetu..)
hvala..i definitivo ću gledati tu emisiju....pozdrav...


Nije puno,to je zdrava kilaža.Možeš varirati od 59-65.Mislim da je to idealno.Nemoj se obazirati na Saricu.Svatko ima drugačiju raspodijelu mesa na tijelu.

5.princessanna
...i reci usput tim novinarima da ne guraju nos tamo gdje im nije mjesto i ne zagorcavaju nam dodatno zivot... :)
nadam se da snimanje nece podrazumjevati i kopanje po drugim blogovima.. ;)


Nažalost nebih se složila,samo neka oni kopaju jer anoreksija i bulimija su uzele previše maha u današnjici!


- 16:52 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga....

About me!

Blogovi i stranice


Cursors