Želja za ponovno normalnim životom

14.03.2007., srijeda

Odgovori.

1. Za gospodičnu INVALIDNOSTI
Koji sve doktori sudjeluju u izljecenju?


U izlječenju sudjeluju psiholozi,psiijatri i gastroenterolozi.

2. Za ne sanjaj svoj život nego svoj san
"visoka sam 160 a imam 57 kg. mislim da sam jako debela kako da smršavim a da ne postanem anoreksična... "


Pa vjerujem da si čula za UN dijetu ,stoga ti je preporučujem.
Ukoliko ne želiš smršaviti tom metodom,preostaje ti promjena prehrane.
To znači da jedeš najviše povrće i mliječne proizvode (light),dozvoliš si jednu čokoladu tokom cijelog tjedna,pij oko 2.5 litre vode dnevno,dosta se kreći i ibjegavaj teška jela.

3. Pitanjce od black spark
Ali, nisi li, i dalje, ponosna na sve kile koje si skinula..makar i s Anom/Miom?


Jesam ponosna sam,jer največu kilažu koliku sam imala je bilo 71 kg!!!
Sada sam zadovoljna svojom težinom koja varira od 50-52 kg i to držim.
Možda sam te kile čak i mogla skinuti s anom i mijom,ali da sam se barem zaustavila na kilaži koju sad imam,a ja sam glupača otišla u krajnost krajnosti.

4. DorA
HAY,KAKO DA BLJUJEM,SVE SAM ŽIVO PROBALA,PRVO SA PRSTOM,I SKORO SAM SI POJELA PRST,A ONDA SA ČETKICOM,PA SAM SE SKORO UGUŠILA,AJDE MI MOLIM TE RECI KAKO DA BLJUJEM,A DA SE NE UGUŠIM,FALA!!!

Na ovakva pitanja ne odgovaram jer ja pomažem u izlječenju, a ne u razvoju bulimije i anoreksije.


5. "debelasvinjica" me pitala :

Da li misliš da li se može osjećaj krivnje (kad nešto staviš u usta i pojedeš), riješiti sam sa sobom ili je potrebna stručna pomoć iako osoba nije izgledom anorexična!Što ti misliš da li je potrebna u toj ranoj fazi stručna pomoć ili se može svojom voljom nekako svega toga osloboditi? Ako da kako?

Ako si psihološki dosta jaka karaktera možeš to riješiti i sama,no savjetujem ti da se prvo porazgovaraš sa psihologom,pa ako te on pošalje psihijatru nemoj biti ljuta,tužna i slično.Psihijatar je osoba od krvi i mesa kao i ti.Nisi luda ako mu ideš.
Ja sam imala 2 psihića,i ova druga ženskica mi je bila predobra i s njome sam shvatila kako je sve uopće počelo i zašto.

6. Nothing looks ........ me pitala:
"čula sam sve to o toj ženskoj i smrzla sam se..ja sam prošla dva tijedna redovito rigala, al nisam se prežderavala već jedan mali obrok.. i sad imam kao napadaje gušeneja ili tako nešto..uglavnom nedoastaje mi kisika..vrtoglavica...
strah me ić vaditi krv"

Ooooo vađanje krvi,koji sam opis složila u mojoj knjizi vezano uz to.
Ja mrzila sam vadit krv jer mi je slika svaki put bila sve gora.Najviše mi je odlazia jetra te su mi bjeloočnice počele žutjeti.
Za te napadaje gušenja nisam još čula,ali je moguće da ti je prganizam oslabio,a pošto je došlo proljeće očito au na tebe počele utjecati alergije.
Vrtoglavica je čest pojam kod tih bolesti kao i zatamljenje pred očima te pad u nesvijesno stanje.
Moraš uzimati dosta tekućine soli i naravno malo slatkog :)


Cure držite mi se,uz vas sam!
- 06:09 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga....

About me!

Blogovi i stranice


Cursors