Napušite mi ga se - Ante Pancirov Poezija - Blog.hr




nedjelja, 15.04.2012.

Napušite mi ga se

nije to izbor,
niti smislena reakcija.
stvor ne zna da je stvor,
životinja ne umišlja,
samo preživa,
preživljava.

jedemo pamet.
posljednji smo umišljaj
u hranidbenom lancu,
genetska greška,
mrtva sperma
iz božjeg laboratorija.

ne da mi se,
misliti mi ne daju.
previše jednostavno
da bi bilo.
uštekali me na infuziju
psihički vampiri,
pa sišu.
nek mi se kurca nasišu.

- 22:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.











Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ante pancirov: virtualna zbirka stihova

  • ... moja internet zbirka poezije... škrabotine... sve su to laži, obmane, samoobmane....

-WEB-WEB-WEB-

TRANSLATE IT!

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    REKLAMA ZA CIGARETE