Znaš me - Ante Pancirov Poezija - Blog.hr




ponedjeljak, 26.12.2011.

Znaš me

Mogao bih se
opet voljeti.
Ne mislim to
na ciničan način,
pa da uživam u nevremenu,
i nevoljom hranim
mračnu ćud.
Nego baš iz srca.

Mogao bih se naviknuti
baviti ljubavlju.
Hraniti je zorom,
I grijati je
ispred crvene pećice noću.

Ti dođeš i tamo
gdje ni ja nisam nikad bio,
u meni.
Snalaziš se
u labirintu mojih slutnji,
prepoznaješ svaka vrata
i lako obiješ svaku bravu.

Prvi put
ne ostavljam zamke.
I prvi put,
ostavljam upaljeno svjetlo.


- 01:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.











Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ante pancirov: virtualna zbirka stihova

  • ... moja internet zbirka poezije... škrabotine... sve su to laži, obmane, samoobmane....

-WEB-WEB-WEB-

TRANSLATE IT!

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    REKLAMA ZA CIGARETE