Miran - Ante Pancirov Poezija - Blog.hr




subota, 17.12.2011.

Miran

malo kad u životu se živi.
previše
ugađamo tuđim poimanjima.
prepuštamo se glupljoj većini,
da nam kažu
kako i zašto.
ja nisam.
gotovo nikad nisam,
niti mi je trebalo.
sve što nude je konsenzus
oko lažnih vrijednosti,
upakirano u tradiciju
i puno licemjerja.
ja nisam.
niti ću pristati,
makar i dalje boljelo.
moj je želudac
osjetljivi stroj.
moje srce traži najviše.
sve ili ništa,
tu nema kompromisa.
a jutros uistinu
ja imam sve.

- 15:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.











Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ante pancirov: virtualna zbirka stihova

  • ... moja internet zbirka poezije... škrabotine... sve su to laži, obmane, samoobmane....

-WEB-WEB-WEB-

TRANSLATE IT!

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    REKLAMA ZA CIGARETE