Tko si ti? - Ante Pancirov Poezija - Blog.hr




utorak, 06.12.2011.

Tko si ti?

Lako mi je
sklapati stihove,
na jednostavni karakter.
Prepustiti se
kanalizaciji s viših sfera postojanja,
dati drugima da tipkaju za mene.
Kad dođe u knap
da napišem pjesmu o tebi
sve pjesničke fore su istrošene….
Nema slova,
nema muljanja.
Nema starih trikova.
Spoznaja
da stvarno moram
nadmašiti sebe barem upola
koliko ti nadmašuješ život i svemir
nepojmljivo je
gotovo iracionalno…
Tko si ti?
Kad me tako izbacuješ iz takta,
mene
neizbacivoga,
neprobavljivoga,
mene foliranta
ustrtarenoga bez maski.

- 22:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.











Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ante pancirov: virtualna zbirka stihova

  • ... moja internet zbirka poezije... škrabotine... sve su to laži, obmane, samoobmane....

-WEB-WEB-WEB-

TRANSLATE IT!

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    REKLAMA ZA CIGARETE