Psihička penetracija - Ante Pancirov Poezija - Blog.hr




četvrtak, 01.12.2011.

Psihička penetracija

Koji me kurac vučeš za pimpek,
ti kurvin sine?
Obilje mi nudiš
Sad kad sam na koljenima…
Gdje si bila, kurvo sudbino,
Gdje si sve ovo vrijeme bila,
ti droljo!?

Psihička penetracija,
(s Olimpa)
Dobro si to rekla.

Bogovi pišaju po meni
u snažnim mlazovima …
Pitam se samo
Zašto svoju ljubomoru
i po tebi prosipaju?

Imam 14 kuna.
Dva deca pića
i 30 grama duhana.
U stanu mi je rusvaj,
u ustima groblje.
Jebe me
samopouzdanje,
u tijelu mi fali force,
duša mi smrdi poput krepaline.

Jedino što želim je
raspakovati vražji poklon
i zabiti se u nju snažno, luđački.
Odjebati loše dane
i spržiti zimu slatkim sokovima.
Sada, odmah,
kad bi mogao…

- 14:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.











Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ante pancirov: virtualna zbirka stihova

  • ... moja internet zbirka poezije... škrabotine... sve su to laži, obmane, samoobmane....

-WEB-WEB-WEB-

TRANSLATE IT!

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    REKLAMA ZA CIGARETE