triler zvan moj život


evo mene...u četvrtak san bila u babe u stobreču...bilo je prejebeno dobrothumbup...stala san vanka do ponoć,guštala,izila 5-6 sladoleda i trčala sa starkama u morelud(tribala čuvat rođaka od 2 god,on počea bižat u more,ja popizdila,trčala za njin,vatala ga...bože sačuvajheadbang),sad ne znan oću ić doli ili ću ostat u st,to ovisi o jednon likucerek...jučer je bia katastrofalan dan,wendi se tribala vratit sa hvara rano ujutro i onda ić na more i vanka navečer....al ne,u mene uvik neki zajeb...rekla mi je da će me nazvat oko 10 ujuto,ja se digla u 10,ona me nije nikako zvala pa san otišla na more u 3 s bratondead,bilo je pakleno dosadno al san pričala s nekin ženskima,sprdavali smo se okolo i tako to..onda me jedan lik počea zajebavat ,uzea mi mob i nije ga tia vratit..pa san se ja svađala s njin 3 ure i na kraju me počea tuć s nekon šibon jebate lik nije zdravlud(kad sazna hrvoje za ovo ajme njemu)..a navečer san tribala ić s tin ženskama šta san ih upoznala na baćama al je to ispa totalni nesporazum i uglavnon nisan izašla ....opet!!!!:headbangsinoć san se čula s wendi i danas idemo na more i vanka,i ako bude iti malo sriće da već jednon progovorin s onin likonnut..za koji dan ću stavit svoje slike i to je to...big kizach svimakiss


23.07.2006. | 12:03 | 7 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


...NeKe LuDoSTi

¤...StRaNiCe na kOJe iDeN...¤

*bLog*
*sLikE*
*RiCi PiSaMa*
*sVaStARa*
*iSkoN*


¤...NeKi kuLL bLogoVi...¤

*CekY*
*HeLe*
*mOJA maLa kUJA*
*mOA VaNnA*
*TaMmY JUbE*
*LeA sLAtkiCA*
*AnnA moCnA maLa*
*PePe*


...a ODe Se MoZete dOPiSivat....









Free Site Counter


...NeStO o MeNi


Click here to get more cartoon dolls like this!


iMe:AnTeA
Zivin: u najLipsem gradu SpLitu
dAtum rOđenja:13.03.1991.
kwArt:griPe
SkoLa:EkoNoMSka, 3. raZ
horoskopski znak:RiBe
iZgLed:tamnosmeda kosa,
smeđe oke, visoka 176
smisna,zgodna...
oSoBNoSt:nisam
jedna od onih sta ce ti rec sve u facu, posli popizdin i bude svasta.... vegetarijanka,preluda,
cesto se zajebajen....
sLuSan: sve!!
e-maiL:najlipsi_osmijeh_st_@net.hr
mSn:anteajuric@hotmail.com
Na ChAtu:najlipsi_osmijeh_st_
vOliN:zajebanciju,
dobar provod,pivat,
plesat,motore,muske,
mobitel,muziku,
izlaske,svoje prijatelje,
cokoladu i palacinke!!
ness classic...
mrZin:umisljene ljude...
ogovaranja,droljice i kurvice
koje misle da su popile
svu pamet svita,kazne...
u kojima san cesto...
skolu,ucenje,profesore,
laz,zimu,sebicnost,meso....




MySpace Layouts


...MOJe SeXaCe & FuCkeRi


Click here to get more cartoon dolls like this!


*maLa pLaVa VaNnA*
moja mala slatkica, cila je
smisna... lumen za matematiku,
uvik ce ti pomoc, zato je svi vole i dobra je sa svima... al ona najvise voji mene... jel tako???
uvik se tucemo, zato sta je ja volin zajebavat, pa popizdi... ima malog iz stobreca... neka, neka... aj bube cmoxXxa....


Click here to get more cartoon dolls like this!


*TaMmY*
manekenka, smisna i zgodna.... izgleda ka lutkica mala lool.... luda, zabavna, ima stila... ima neku svijetlu smedu boju kose i smede oke.... slatkica i odnedavno je zauzeta, tako da muski zalin..... aj kiSssSsaa.....


Click here to get more cartoon dolls like this!


*MiReL@*
ivanina seka, mala smisnica..... ima 14. god, cesto izlazi s nama.... cila je slatka, zgodna..... slobodna je pa samo lipi i malo divlji skejteri dolaze u obzir..... CmoXxA....



Click here to get more cartoon dolls like this!


*MaTeA a.k.a. TeA*
moja mala smisnica, slazemo se u dosta stvari.... mala manekenka, isla je sa tamaron na tecaj.... slatkica mala.... ja mislin da je slobodna pa muski navalite al samo visoki sexani.... ja je loolin punoo..... aj jube kiSsSs....


Click here to get more cartoon dolls like this!


*LuDaChA WeNDi*
moja najbolja prija, najluda osoba koju znan.... uvik je za zajebanciju, preluda je.... prelipa je, ima zelene oci i smedu kosu.... ide u 1. jezicnu, trenutno je slobodna.... obozava crnu boju i takoo..... ludo mala kiSsSSsaa.....


Click here to get more cartoon dolls like this!


*SeksAchA CaRMeN*
prija iz razreda, obozava muske... zanima se za jednog lika iz skole.... ma smisnica.... cmoXxa...


Click here to get more cartoon dolls like this!


*LuDa LoRi*
isto prija iz razreda, ima dugu kosu, visoka, lipa.. zatelebana je vec duze vrijeme u jednoga lika... slazemo se u dosta stvari... predobra je... pussa


Click here to get more cartoon dolls like this!


*LuDa pLavuSa ZoKi*
hrvojeva cura, kad smo se tek upoznale nismo bile bas dobre, jer mi je isla na zivce, a kad san je malo bolje upoznala skuzila san da je ludilo.... to sta okolo sire o njon neka se pokopaju jer ocito nemaju pametnijeg posla.... aj kiSssSa...


Click here to get more cartoon dolls like this!


*sLatkiCa LeA*
kraljica, svih zna i sa svima je dobra.... uvik ce ti pomoc kad ti nesto triba.... ide 2. jezicnu, sa baca je.... sminkerica, predobro se oblaci..... lOolin te PuNoo, kiSsSSa.....


*dOMinik....Oki*
moj brat, ima 14. god.... uvik su zenske oko njega i ima ih koliko oce.... pusi i malo je visi od mene.....


*LuCi*
moj drugi brat, najveca nada nogometa..... moja mala beba, presladak je.... ja ga obozavan...


*hRvOJe*
moj najbolji prijatelj od 1. osnovne.... ima smedu kosu, visok je 184..... ima curu, tako da cure zalin... trenira ragbi i ide u pomorsku....

*bAšiĆ... bAšO*

super prijatelj, velika legenda ;)) sidili smo skupa cili 8. rared i znan ga predobro.... uvik radi neke pizdarije....


*MaTiĆ*
prelud je, uvik valja neke baze.... stalno se vrti oko ivane.... ima zenskih, al mu trenutno nije ni jedna napeta.... pa cure navalite ;))


...NeKe sLikiCe

Jaaa...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

......MaLa SLaTkA mAteA....
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

....miReL@ & VaNn@.....
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

......Lea sLaTkiCA......
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

......ivAnA.......
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ahahaha....C@PY......
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

.....SmiSNiC@ TaMmY......
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

.....T@mAr@ & VaNn@.....
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge