kvadratni korijen iz trudnice

subota, 15.01.2005.

Štucanje...

Nemam pojma kaj mi je danas... samo štucam... sigurno je ona kaj mi nepodnošljivo pjeva već dva dana nekaj krivo pojela i/ili popila :-)
Da sve bude gore, i tata (onaj kojeg obožavam zezati kada stavi ruku na moju 'kućicu') je jučer pjevao... a njemu je 'slon prdnuo u uho' i stvarno nema pojma kak se to radi...

Joooj, kamo ja to dolazim?
Frka me i mislim da ću to još malo odgađati...

A s druge strane, jedva čekam da vidim sve te igračke koje već stoje oko moje kolijevke :-)

Mama me sad vodi u (tak veli) zadnji šoping prije rodilišta. Samo da nije opet 'Bauhaus'... :-)

Šteta što to ne možete vidjeti, ali vam upravo mašem, doduše nogama... Usput se čudim zakaj se ta luda mama tako previja, pa samo sam je malo mlatnula...

vaša Nuki

- 09:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 12.01.2005.

Još nisam stigla, ali budem uskoro :-)

Ovdje ću vam uskoro ja stanovati...
Samo da me još mama rodi... :-)

Danas je 12. siječnja 2005 godine i u kalendar si upišite da me morate doći posjetiti za 20-ak dana... do tada ćemo valjda opet biti doma, a i mama će valjda moći puno slikati i tipkati. Doooobro, ne baš puno...:-) jer sigurno ću stalno biti gladna...

Dakle, vidimo se krajem siječnja - početkom veljače...

Anouk

- 15:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #