Endless Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/anotherteendiary" />
Nešto o meni...
Dakle, ja sam jedna obična 16-godišnjakinja idem u ekonomsku, imam puno problema ali učim na svojim ali i ''tuđim'' greškama... Volim glumu... :) Eh, ne znam šta da vam više kažem, ako vas šta zanima još pišite mi pod komentare ili na adresu srednjoskolka77@net.hr ili sleepy_girl@net.hr, a ako me hocete ovako cuti,moj icq vam je: 296-455-686!


Zakon linkovi... (koje ja čitam :))
Moji sugrađani (:
beatlemaniac
gajba pive
infinite
morph-bitch :)
reanimated
dnevnik male gunsy
2+2=5

Ostali(ali ne manje bitni)(:
ariel
atti
behatedbedead
blackluna
buba
chocolate
crash
cimeri
elipsa
frida
girl
hello world it is me!!
ixsa
maddox
maaala
mala crna
mala plava
maxxy
mirelica
my place
sacy
samanasvijetu
shadowman
shadows
strijelac
supergirl
teengirl
twep
yellowblue
world of numb
2cool4rules
3 frenda




Još jedna pjesma koja mi se vrti po glavi...

NAKON SVIH OVIH GODINA


Tebi je lako jer ti imaš mene, a šta sam zato dobio
Na kraju ćeš me ostaviti, e, to bi i blesav vidio

Poneka ljubav mozda i vrijedi bola, moja i tvoja više ne
Jer ti si samo trag u pjesku, gorka brazda koja nestane

Danas otvaram oči nakon svih ovih godina
Niti ja voljeh tebe nit' si ti mene voljela
Samo stara navika je ostala

Poneka ljubav možda i vrijedi bola, moja i tvoja više ne
Jer ti si samo trag u pjesku, gorka bra- zda koja nestane

Danas otvaram oči nakon svih ovih godina
Niti ja voljeh tebe nit' si ti mene voljela
Samo stara navika je ostala

Danas otvaram oči nakon svih ovih godina
Niti ja voljeh tebe nit' si ti mene voljela
Samo stara navika je ostala
Danas otvaram oči nakon svih ovih godina


Endless

srijeda, 06.07.2005.

Hmmm...Image Hosted by ImageShack.us

Iako su mi praznici bili zakon, sad sam kod tate, pa mi je ubitačno booooring!Image Hosted by ImageShack.us Ne znam sta bi sa sobom! Uglavnom, aj da ja vama kazem subotu: (najkrace sto mogu) : Bila je jedna od boljih subota, s obzirom na to da mi je bilo zabavnije u razdoblju do 1h, nego poslije, sto je cudno! Image Hosted by ImageShack.us Dakle, isli smo svi zajedno, cijela ta ekipa, i Diana s nama... Didi, Sane i ja smo dale deckima pare da nam odu kupit vodku i red bull, kad je to stiglo, Diana je dosta popila, i ja sam, ali ne bas toliko, i jos Sanela malo(valjd nije bila zednaImage Hosted by ImageShack.us) i cim smo to popili, Diana je bila gotova, al jos je mogla stajat... Ja sam bila u totalnom elementu tako da sam se isla sa Sane razbacat medu klince u 7.-cu! Ma jao, element tootalni!Image Hosted by ImageShack.us Onda smo krenuli po ove u Iv, i onda su nam javili da dodemo po DIanu jer je gotova... I onda smo svi vukli Dianu dok je ona bljuvala putem...Image Hosted by ImageShack.us Za to je vrijeme mene vec lagano pustalo, sto nisam htjela, i onda sam pila piiiiiiive na slamcicu, i ni ne znam koliko sam popila! Image Hosted by ImageShack.us Uglavnom ja sam bila u elementu i bilo mi je zaakon! Image Hosted by ImageShack.usBIo je samo problem sto nisam mogla u potpunosti razmisljat o svojim postupcima tako da me skoro auto pukno, al nema veze! I jos jedan hm... ''loš postupak'' ili ti ga bolje receno GREŠKA bila sam s Malim... Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usA jebiga vec mi je dopizdio cijelu vecer! Bucu je valjda popustilo ono da hoce bit samnom jer mi je bio stvarno prijatelj i pazio da me ne pukne auto i totalno se ok ponasao, felix bas i nije :) Stalno me trebao da nesto nasamo pricamo i tak, i onda kad smo pricali o guzama, me primio za guzicu pa se mali ''slucajno dosetao do nas'' ah...Image Hosted by ImageShack.us A jezic je cijelu vecer nosio pijanu Dianu tako da je i on jedan manje! U međuvremenu su se Felix i mali dogovrili da se nece svadat oko cure(ko kaze da imaju prilikuImage Hosted by ImageShack.us) i tak... Onaj Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip dio (kako je sanela napisala nije nista strasno, samo smo rekle da necemo pisat u blogu zbog nekih stvari, ali da ne bi ispalo ne znam sta, nema veze s deckima, bez brige!Image Hosted by ImageShack.us Onda u MIlleniumu, onak, malo ljudi, mene pustio element(alkohol) i bilo je bezveze... Felix me pitao dal postoji šansa da zbari SAnelu, al rekla sam mu da ne pošto je ona par dana prije rekla koliko ga ne podnosi u svim pogledima... Image Hosted by ImageShack.usI tako je to proslo... Bilo je ockey subota, samo zalim sto sam bila s malim! Image Hosted by ImageShack.us
Onda nedjelja... Od kad sam dosla doma tj kod Sanele sam spavala, uglavnom od kad sam dosla iz grada, do navecer, s deckima sam se cula bar 6 puta! Image Hosted by ImageShack.us I tako navecer nekak sjebana atmosfera... Imala sam osjecaj da je mali pricao na veliko da smo bili zajedno... Nisam pogrijesila... Malo smo se kartali i onda su ovi ostali otisli u park, a ja sam ostala s Jezicem i Malim da se to rijesi... Al nije se imalo sta rijest, on je sve rekao i sta sam ja sad vise mogla... Image Hosted by ImageShack.usJezic je cijelo vrijeme vikao da asm ga prevarila i totalno je oladio, samo se pravio ljut cijelo vrijeme... Meni je bilo koma... Bas koma... I onda od takve atmosfere odem tati... Pa jebote... Image Hosted by ImageShack.us I sta kad se vratim? Pitaj Boga kakvo ce onda bit stanje u drustvu! Navecer sam se jos cula s FElixom, pitala sam ga kako to da je htio barit Sanelu (jer me fakat zacudilo) rekao je da nije nist bario 2 mjeseca i da je bio pijan ko budala i ocajan... A BOžee... Image Hosted by ImageShack.us Ja mislila da se on zapalio za nju, al sam vidjela po ponašanju poslije da nije ništa... I tako ljudi moji... Ja sam kod tate od te nedjelje... Mali mi se javlja skoro svakih sat vremena jebote, odgovorim mu svku 3. poruku... A šta cu? On kaze da ce sve napravit da opet budemo zajedno, da si ne bi mogao oprostit da me izgubi (pa kad me imao??) i da...
Ne znam stvarno... Ne znam sta ce bit kad se vratim! Vec u nedjelju mi je sve bilo skroz cudno... Ne znam kako ce tek bit kad me nije bilo 5-6 dana... Mislim da cu se osjecat suvisnom... Al kojih 5 min, jer se uz te ljude tako ne mozes osjecat pogotovo kad ti dode poruka da te svi pozdravljaju i falis im i šalju ti pusu u guzu!Image Hosted by ImageShack.us
Aj ljudi... Komentirajte ako vam se da... *BIG KISS SVIMA* Image Hosted by ImageShack.us

- 10:48 - Pucaj!:) (23) - Don't touch this :) - #

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





Animated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.com




Speed of sound-Coldplay

How long before I get in
Before it starts before I begin
How long before you decide or
Before I know what it feels like
Where to, where do i go?
If you never try then you'll never know
How long do i have to climb
Up on the side of this mountain of mine


Look up, I look up at night
Planets are moving at the speed of light
Climb up, up in the trees
Every chance that you get is a chance you seize
How long am I gonna stand
With my head stuck under the sand
I start before I can stop or
Before I see things the right way up


All that noise and all that sound
All those places I got found
And birds go flying at the speed of sound
To show you how it all began
Birds come flying from the underground
If you could see it then you'd understand

Ideas that you'll never find
All the inventors could never design
The buildings that you put up
Japan and China all lit up
A sign that I couldn't read
or a light, that I couldn't see
Some things you have to believe
When others are puzzles, puzzling me

All that noise and all that sound
All those places I got found
And birds go flying at the speed of sound
To show you how it all began
Birds came flying from the underground
If you could see it then you'd understand
Oh, when you see it then you'll understand

All those signs I knew what they meant
Somethings you can't invent
Some get made, and some get sent
And birds gone flying at the speed of sound
To show you how it all began
Birds came flying from the underground
If you could see it then you'd understand
Oh, when you see it then you'll understand


Free Counters
Free Counters