Endless
Nešto o meni...
Dakle, ja sam jedna obična 16-godišnjakinja idem u ekonomsku, imam puno problema ali učim na svojim ali i ''tuđim'' greškama... Volim glumu... :) Eh, ne znam šta da vam više kažem, ako vas šta zanima još pišite mi pod komentare ili na adresu srednjoskolka77@net.hr ili sleepy_girl@net.hr, a ako me hocete ovako cuti,moj icq vam je: 296-455-686!


Zakon linkovi... (koje ja čitam :))
Moji sugrađani (:
beatlemaniac
gajba pive
infinite
morph-bitch :)
reanimated
dnevnik male gunsy
2+2=5

Ostali(ali ne manje bitni)(:
ariel
atti
behatedbedead
blackluna
buba
chocolate
crash
cimeri
elipsa
frida
girl
hello world it is me!!
ixsa
maddox
maaala
mala crna
mala plava
maxxy
mirelica
my place
sacy
samanasvijetu
shadowman
shadows
strijelac
supergirl
teengirl
twep
yellowblue
world of numb
2cool4rules
3 frenda




Još jedna pjesma koja mi se vrti po glavi...

NAKON SVIH OVIH GODINA


Tebi je lako jer ti imaš mene, a šta sam zato dobio
Na kraju ćeš me ostaviti, e, to bi i blesav vidio

Poneka ljubav mozda i vrijedi bola, moja i tvoja više ne
Jer ti si samo trag u pjesku, gorka brazda koja nestane

Danas otvaram oči nakon svih ovih godina
Niti ja voljeh tebe nit' si ti mene voljela
Samo stara navika je ostala

Poneka ljubav možda i vrijedi bola, moja i tvoja više ne
Jer ti si samo trag u pjesku, gorka bra- zda koja nestane

Danas otvaram oči nakon svih ovih godina
Niti ja voljeh tebe nit' si ti mene voljela
Samo stara navika je ostala

Danas otvaram oči nakon svih ovih godina
Niti ja voljeh tebe nit' si ti mene voljela
Samo stara navika je ostala
Danas otvaram oči nakon svih ovih godina


Endless

četvrtak, 30.06.2005.

''How long do I have to climb, Up on this side of this mountain of mine? ''

Eto mene opet... Image Hosted by ImageShack.us
Vrijeme je... Ono, bljack... Sad kad smo svi u tom drustvu onak, zajebancija svaku vecer... Sad nam sve vrijeme kvari! Koooooooma! Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Praxu i dalje imam svaki dan redovito... Jebe me to ustajanje tako ranooooo! Koma! U 6!!! Image Hosted by ImageShack.us I sad me jos i muce tamo! Daju me ormar velik kako cijeli jedan zid, ormar prepun papira, i sve slozit po tvrtci i datumu!!! Isse, cijeli mi je dan trebao za to... Image Hosted by ImageShack.us Koma!! Danas sam tamo nest morala usisavat!! Pa jebate ko da sam cistacica! Fala Bogu, pokvario se usisavac! Image Hosted by ImageShack.us I onda, osim cistacice, ko da sam im konobarica, svkih fucking 5 min idem po 2-3 kave... Isse, koliko ti ljudi kave pijuuu... Bolesno! I tako... Unatoc svmu, ostajem tamo jos radit do mora da si zaradim malo vise... I jeeeeedva cekam Novalju i dalje!Image Hosted by ImageShack.us
Osim te ekipice navecer, nista drugo ne stignem i ubija me ''vrucina gadskog asfalta'', a sad me ovo nevrijeme jos fucka u mozak... Sve mi je poremetilo! Aj, bar mi je krov citav ak nist drugo... Image Hosted by ImageShack.us
A ljubaf moja? Image Hosted by ImageShack.us A moja ljubaf, ide, ide... Mali i dalje hoce bit samnom al ga malo zajeb, afkors! Onaj deckic od subote, hehe, a nismo se jos vidjeli poslije toga, al, nda! I jos onaj deckic za kojeg sam vam prije rekla da se dopisujem s njim, iz moje skole, i on hoce bit samnom, al to cemo za kojih 2 tjedna jer ce sad na maturalac... I tako to... Grozna sam, ha? Ma bez brige, necu sa svima bit!Image Hosted by ImageShack.us S malim, mozda, e da mali bi neku vezu tak nest... Image Hosted by ImageShack.us A pa ono, i ja bi vezu, al nekak mi to nejde s njim... A onda mozda i da ne budem s njim? Hm... Sa ovim iz moje skole, to jednu subotu, a ovaj s kojim sam bila, pa to se vise ne racuna!
I tako... Sad kroz neka 2 tjedna cu ic sa Sane i sa mojim kumčetom u Zg, malo u shoppppppping... Ono, malo, da si dusu odmorimo, hehe... Image Hosted by ImageShack.us
Jao, ja bi trebala lektiru citat, i ne... A i da hocu, ne bi sitgla, mrtva sam od ove praxe!
I jos mi se nesto mota po glavi... Coece, pa ja cu faking 3 raz... Image Hosted by ImageShack.us Pa jao kako vrijeme brzo prolazi! Jos malo pa cu bit velika... Pa ja necuuuu, ja hocu ostat malaaa! Ima jedna odlicna pjesma... Take me away... Od Christine Vidal... Skinite si ju, odlicna je! Pogotovo za mene jer... ''I don't wanna grow up''!!Image Hosted by ImageShack.us
Idem... VEliki CmOk sVimA! Image Hosted by ImageShack.us

- 15:12 - Pucaj!:) (11) - Don't touch this :) - #

nedjelja, 26.06.2005.

Ljeto, ljeto...Image Hosted by ImageShack.us

ETo, totalno sam se ufurala u ljeto, samo da nema te praxe!Image Hosted by ImageShack.us Iako se još nekad zateknem sa misaom u glavi ''Jebote, opet necu nist ucit'' i odna se sjetim da ni ne trebam hehehe! Image Hosted by ImageShack.us
I tako, dane provodim ono, praxa, najedem se, malo odmorim i onda ili u park ili se rolamo od 7-11... Ono, ok je to, al sam izmorena!Image Hosted by ImageShack.us
Subota je bila... Nda :) Ono, vecer je bila ok, ali ja sam opet bila sama, tako da je bio secer na kraju... ALi nije bila ona ekipa... Ma joj, ne smijem nista vise napisati u vezi toga... Image Hosted by ImageShack.us Uglavnom bila sma s onim tipom s kojim sam se dopisivala... Image Hosted by ImageShack.us
I da...Nemam vam sta posebno za napisat... Opet sam u subotu srela onu osobu koja zna samo srat kad je u drustvu, i opet je bilo isto... Ono, ekipa okolo, odmah si je frajer...Image Hosted by ImageShack.us Ma... I danas sam ga vidjela... Jednostavno mi pokvari dan... Nikome nista ne govorim(za raziku od njega) ali mi raspoloženje jednostavno padne... Image Hosted by ImageShack.us I tako... Morat cu kod tate sad oko srijede... Koma... Ekipa ovdje, a ja... Jao... Mislim da cu umirat... Image Hosted by ImageShack.us Al nema veze, bit ce on sretan i baka afkors! Image Hosted by ImageShack.us
I da, onaj mali... a vidimo se stalno, dopisujemo se, hoce bit samnom i tak Image Hosted by ImageShack.us
Aj ljudi cujemo se... Ja sam o jedva cekam Novalju.. Isse koliko ce poznatih biti tamo u to isto vrijeme! Ma samo jedva cekam partijanu na Zrcu!Image Hosted by ImageShack.us Pusek...

- 23:23 - Pucaj!:) (20) - Don't touch this :) - #

srijeda, 22.06.2005.

I tak Image Hosted by ImageShack.us

Evo mene again! U potpunosti oporavljena od subote Image Hosted by ImageShack.us Dakle, u pon sam krenula na praxu! MA užas! Svaki put se probudim u 10 do 7 a u 7 trebam biti tamo!Image Hosted by ImageShack.us I do sad me mama vozila al rekla je da više ne bude, tako da ovaj put trebam malo više budilica! A imam ih već 3! Image Hosted by ImageShack.usAh, da... A na praxi sam kod tate tako da mi je super! Navečer odem do parka ako nisam umorna i super je! Ono, konačno počinjem shvaćati da je počelo ljeto!!Image Hosted by ImageShack.us Wooohooo! I da, danas sam upoznala jednog dečkića, baš mi je meden mali! Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usJa inače volim manje i mlađe dečke za razliku od većine, pa mi je tako i ovaj clatkiiiiiiiiiiiiiii Image Hosted by ImageShack.us
I da, posvađala sam se sa jednim svojim PRIJATELJEM i on mi ode sutra na maturalac i ostat cemo posvađani! Image Hosted by ImageShack.us A kad smo tvrdogalvi! Nda... I tako to! Uživajte u ljetu ljudi!

- 23:14 - Pucaj!:) (14) - Don't touch this :) - #

nedjelja, 19.06.2005.

Ma koma...Image Hosted by ImageShack.us

Ne znam otkud da počnem... Veselila sam se tom kraju škole i sve, i da... Aj od petka! U školi ništ, još mi jedna profa nije dala mira i stavila me da odg u subotu, a ja se namjeravala ubit! Image Hosted by ImageShack.us Ma... Uglavnom, Sane i ja smo došle na Terezijanu oko 10, tak negjde, ma sve u svemu bilo je onak... Moglo je i bolje! Al sam opet spavala sam 2 sata, tak da dok sam u subotu došla u školu... Ljudi su mislili da sam se tableta nagutala... Ma koma sam bila! Image Hosted by ImageShack.us I onda me još ova išla pitat... O man! I cure su me odvukle do Iva, odmah su se primile alkohola i to gadno, al ja nisam mogla usta otvorit! I dodem doma, i moram kucu spremat! I onda sam malo zaspala! I dogovor je bio da ide jedna veeelika ekipa, Saneli se bas nije svidjelo al dobro, na kraju nije požalila Image Hosted by ImageShack.us Uglavnom, našli smo se s njima, ja sam donijela stock, to smo odmah popili, onda smo išli u obilazak okolo gradom da vidimo šta ima i onda su došli dečki sa autom i u bunkeru je bilo... Isse, koliko alkohola... Image Hosted by ImageShack.us Uglavnom, tamo je stajao onaj vlakic Bubi, napušten jadan, pa smo se mi udomili tamo sa našim alkoholom... Pila sam i pila i pila... Ubile se me red bull vodke na kraju i to jako... Image Hosted by ImageShack.usPoslije se skoro ničeg ne sjećam, sjećam se da sam 2 sata ležala ispod nekog drveta kod milleniuma, znam da sam se tresla da mi je Medo dao majicu i ne znam više! Uglavnom, u životu se nisam toliko napila! Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us Jadna moja sane me nosila cijelo vrijeme, hvala ti mala još jednom, puuuno! Image Hosted by ImageShack.us Jedino što se sjećam i što me živcira kako su neki ljudi dvolični! Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us E, al to je strašno! Npr, tjedan dana prije hoće bit s tobom... I onda nakon tjedan dana u subotu njegovi frendovi počnu pričat kakva je sranja pričao o tebi... Ne kužim takve ljude! I ta osoba uvijek tako! Ja to ne kužim stvarno! Mislim, šta time čovjek dobiva? Aj nek mi netko objasni ak moze... Image Hosted by ImageShack.us
I da, danas sam otišla do parka malo, svi se me ljudi pitali dal sam dobro Image Hosted by ImageShack.us(isse sve me strah kak sam onda izgledala kad me to pitaju) sanela se vec počela smijat koliko me to ljudi pitalo! Vratila sam Medi majicu i tak...
Još se jednom ispričavam svima ostalima.... Stvarno nisam bila svjesna ničeg! Image Hosted by ImageShack.us

- 23:16 - Pucaj!:) (4) - Don't touch this :) - #

srijeda, 15.06.2005.

Kad će ''The Terezijana'' Image Hosted by ImageShack.us

Do kraja skole jos malo... Ova 3 dana sam nekako prezivjela... Ponedjeljak mi je bio koma, ali mi se odgodilo na utorak i cetvrtak (sutra) i utorak sma si sve lijepo rijesila iako mi je dan bio zastrasujuc! I onda kao šećer na sve to, danas dobijem prvu četvorku iz matematike u cijelom svom srednjoškolskom obrazovanju! Partijana! Kako će se pit na terezijani... Pa šta bi mi Bjelovarčani da nam nema Terezijaneee?!Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us Danas sam išla s curama u ''šoping'' malo hehe! Prošle smo pola grada, a vrućeeee je bilo... Uglavnom, bitno da sam si i ja nešto kupila heh! I da, ta vrućina, i onda me na putu kući ''pokupi'' pljusak... Isse kako sam pokisla! Image Hosted by ImageShack.us E, sutra još piešm i hrvatski glupi, al neda mi se učit! Rekla mi je da bi mogla imat 5 ako napišem test za 5! Ma lol, ne znam ni za 2! Ne da mi seeee! Sad odmaram od ovog teškog napora! I naravno i dalje svaki dan visim na netu... E, da nekima sam obećala da ću ih tući... HEhe Image Hosted by ImageShack.us
A što se ljubavi tiče... Hm... Pa tako ima nešto... A ima i nešto malo važnije od onog nečeg nešto,ma kužite... Heh, uglavnom jedan dečkić s kojim se sms-am Image Hosted by ImageShack.us I tak to... Ma svi su u isčekivanju Terezijane! Cmok!

- 23:13 - Pucaj!:) (7) - Don't touch this :) - #

nedjelja, 12.06.2005.

I can't get no sleep

Jao… Ljudi ma ne znam di bi počela pisat… Jebeno ne znam Image Hosted by ImageShack.us
Aj od petka…. U školi koma kao i uvijek… Onda kad smo išle Sane i ja doma, meni dođe poruka da dođem čut jedan bend kako svira! Image Hosted by ImageShack.us To vam je ''The beton'' i u njegovom sastavu su: Beatlemaniac, Gajba pive, Cinek i Babi! I tak, dečkima je to bila tek treća proba i mi smo im bili prva publika, ali odlično sviraju! Ono, svaka čast…Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us A zvali su nas i na drugu probu pa ih moram malo hvalit… Ma ne, stvarno su super, budem vam još napisala o njima kad vidim sljedeću probu! I da… Dođem doma, zove me polubrat (inače se nekak baš i ne slažemo) da će doći sa svojom ekipom malo, pošto staraca nema… O, maaan! Prva pomisao mi je bila kak ću ja jebeno naučit poduzetništvo za subotu ujutro, kad će mi ovi lupat dolje cijelu noć, a ja ću umirat gore na katu! Al ono, šta ja sad tu mogu?! Image Hosted by ImageShack.us I tak dođe Marko, zove okolo ljude da dolaze, a meni se lagano mrači pred očima… I sane je bila kod mene dolje, da! I ja kažem da idemo mi gore da ne smetamo kad ovi dođu, i kaže on da ostanemo, i sad mi ono, kao, budemo bile još par minuta dok netko ne dođe… E, i dođe Čeh(aka flegma), njega sam već prije upoznala kad je došao s Markom… I ono, mi se zapričali, dolaze Pavićka i Josipa, cure znam iz viđenja, i dolaze Fejer, Meno, Požgaj, Suljo… Ma tak, sve u svemu super atmosfera, Image Hosted by ImageShack.us al ono, jebenih pol 11, a ja bi idući dan odmah drugi sat ujutro trebala pisat poduzetništvo, a još ni taknula! A nemam ga puno, al ono… I tak je Sane negdje oko pol 11 ili 11 otišla i ja otišla gore na net, i tak… Onda su mi oni lupali oko 2 na vrata od sobe da ja njima još dođem dolje, al nisam otvarala nije mi se dalo oblačit… I onda sam ih još čula da oko 3 pjevaju ko manijaci loool! I tak sam si samo pročitala to jebeno poduzetništvo! Image Hosted by ImageShack.us
I probudim se ja u 6 ujutro, da stignem još nešt i naučit iz tog sranja po mogućnosti! I bila sam jebeno gladna, i siđem ja dolje u kuhinju da si uzmem nešt za jest, kad ono, ja pogledam lijevo u boravak, a oni si leže ko leševi na kaučima u boravku…Image Hosted by ImageShack.us Kupaona u komi, kada puna blata, kuhinja ko da je atomska pala… a reko dobro, bar su se zabavili, a nekak sam si i s Markom bar bolja nego prije! I tak ja jedem Müslije heh i ono meno gol, samo pokrit ručnikom, onak Dobro jutro…Image Hosted by ImageShack.us Ja sam zamrla od smijeha… Mislila sam da ovakva iznenađenja neću doživjet u svojoj kući! I ja otišla natrag u sobu, pa u školu… Prvi sat sam spavala, a drugi pisala taj prokleti test, ma bitch mi je dala ocijenu manje jer sam se okrenula, a Anju još gleda dok priča s Dankom i ništ…. Grrrrrrrr… Kako se ja i ta profa ne volimo… Joj! Image Hosted by ImageShack.us I onda informatika, zaključila mi ocijenu i nisam morala ostat na iduća dva sata u kabinetu!! Woooho! Baš sam bila happy! I dođem doma, Čeh pere suđe jadan, a njih još sad samo troje u leži u boravku i bulji u tv! I onda sam pomogla flegmi oko kuhinje, i ovima smo napravili ''ka(pusa)čino'' heeh i tak to… Oni su bili stalno napušeni, ma smiješni su mi bili totalno! Eh, i onda sam ja morala ić tati… I vratila sam se opet oko 6 ili pol 7, i išla se spremat za grad… Dečki su sve očistili, kuhinju, kupaonu, boravak, ma super, sve blistalo! I onda su mi još došle i Ella i Sanela… I tak smo se lagano spremale za grad, i odmah si malo popile Vodke… I dečki su onda još opet dolje navratili, ono, pozdravili se s njima, i idemo u grad! U gradu je bilo onak, čak dosta ljudi, za razliku od dosadašnjih subota… Al je bilo onak… Zapravo, taj dio grada do 1h nije baš ni bitan… Vidjela sam puno poznatih, nismo pile s Kljajićem, samo smo ga došle pozdravit, sav je bio u elementu! Hehe! I kad sam pričala sa Damjanićem, skužili smo da smo u Novalji udaljeni samo par metara, a i vjerojatno ćemo ić u isto vrijeme… Ma zakon! Image Hosted by ImageShack.us I šta je još bilo? Da, sjebale smo jednog klinca lol, i naljutila sam se na DJ-a iz 7 jer će nam pustit pjesmu samo ako ću se ljubit s njim… Image Hosted by ImageShack.us E, onda smo došle doma, nagutale se još Juice vodke sa bolesno lošim omjerom Vodke i Juica! I tak smo to pile na sjedecki, i kad smo ustale, Sane i ja smo bile gotove, Image Hosted by ImageShack.us a Ella nam se uglavnom smijala jer nije baš htjela pit! I onda je Saško došao po nas da ne hodamo do Milleniuma (thx Saško) I tamo je Sane i mene ono totalno uhvatilo i bile smo u takvom jebenom elementu idućih sat vremena da ja sad imam osjećaj ko da smo tamo bile samo nekih 15 min! Ma bilo je fenomenalno, razbacale smo se totalno… Čak se i Ella malo opustila s nama, iako nije popila! Gooo Ella! I onda me zaustavio… Pogodite tko? Nda… Onaj prije jako bitan ''on'' i tamo smo nešto malo pričali, ma uglavnom, onako… Sladak je i sve, ali sam pokušala ne gledati više u njega, da uopće ne razmišljam o njemu! E, i da, i plesale smo malo s Beatlom, Pticom, Cinekom, Crayzem i Boyem (većina njih sa neta) I boy nas je častio, hvala boy! Hehe I tak smo se mi razbacivale, sve mi je onak, mutno, sjećam se samo da smo bile u takvom elementu, sve mi je bilo ono… Ma luuudnica! Image Hosted by ImageShack.us E, i onda smo nakon nekih sat i pol plesanja odlučile doma, jer je bilo već negdje 3 i bilo je dost manje ljudi, a i pjesma nam baš i nije bila neka! I onda smo još bile malo vani, pičale s ljudima, pa su došli i ovi malo prije navedeni (The beton and friends) i onda smo s njima raspravljale o nekim važnim stvarima (ne mogu se sjetit šta točno) eee, da nešt o efektu staklenika lool! Image Hosted by ImageShack.us I onda je već bilo ne znam koliko sati, pa smo krenule prema ppk-u da si kupimo nešt za jest, pa idemo doma…Image Hosted by ImageShack.us I onda smo još sreli Bubu, baš je bila nasmijana sva, fora je bila! I da… Onda smo išli do ppk-a! I na putu smo sreli onog DJ-a koji je opet bio ljut što se neću ljubit, lool! I S njim su bili Dejan i Kiki, i s njima smo se ona zajebavali do ppk-a, onda smo čule (Sane, Ella i ja) iz svatova pjesmu od mora, do mora… Pa smo to pjevale, pa smo išle kupit ''the pudnige'' al ja sam si kupila sladoled i kexe… I onda smo s Šolom i još neka 4 tipa (neam pojma imena) išli do kuće… I srele smo dio one ekipe što je bio kod mene, oni Markovi frendovi, a pošto je Marko rekao da će vjerojatno još doći, rekla sam im da dođu… I da, putem si je Šola nabio čavao u ruku i tak… I onda smo mi lijepo došle kod mene doma, mrtve umorne…. I već onako u polu snu, Image Hosted by ImageShack.us i netko zvoni… LOL, i evo tog dijela ekipe koji su rekli da će doći…(Meštar, Elvir aka Suljo, Romić i Kuštić) I onda smo se s njima zapričali, i onda su došle i Pavićka i Josipa… Al nitko nije mogao doći do Marka LOL, i tak smo pričali do negdje 5h, onda su otišli Kuštić, Pavićka i Josipa… I mi razmaknuli kauče i ja donijela neke poplune, i kao idemo mi ostali svi spavat… I da, bilo bi lijepo da su Romić i Suljo imali mira… Ali neee… I ide romić u kadu! Image Hosted by ImageShack.us I ništ, pušta on vodu, slaže si pjenu, a mi umiremo od smijeha! I kad su na kraju Romić i Suljo završili u kadi, mi smo svi sjedili okolo kade zamotani u deke, jeli ''neskvik'' i drapali se od smijeha glupostima šta su ovo dvoje radili! I onda su nas nagovarali da i mi uđemo, i tak da smo se ja i Meštar još ubacili u kadu,(hvala Bogu što imam veliku kadu) samo što smo mi ušli onak full obučeni! Malo nam je bilo tjesno, al nema veze! Ella nije mogla u kadu zbog ženskih problema, a Sane nije htjela! I tak smo se mi kupali u kadi, pjene preko glave, umirala sam od smijeha! Nakon… ne znam koliko, ja izašla iz kade, trapke upile 3 litre vode, cijedim si majicu, ma lool! I onda sam se presvukla, onda je i Meštar izašao, on si je stavio trapke sušit, pa smo mi svi (Sane, Ella, Meštar, ja) zaspali tak negdje oko pol 8 na nekih pol sata dok su se ova dva namakali u kadi i povremeno nas budili i pokušavali odvuć da nas bace opet…Image Hosted by ImageShack.us E, i kad su oni konačno izašli iz kade, onda su išli u Kaufland po kruh, mlijeko i cigarete, pa kad su se oni vratili smo sve lijepo doručkovali, bilo je negdje pol 10, a onda… Spremanje! Čovječe, kuća je bila ono, koooooooma! Al sve smo mi to spremili do nekih 11h, onda smo se svi lijepo ispozdravljali i onda su dečki otišli, Ella je otišla svom dragom, a Sane i ja smo još malo sredile kuću… Onda sam ja išla tati, ono, jedva sam gledala, nisam ništ mogla jest, a i žmirila sam za stolom (koma)! I onda sam odspavala nekih 3 sata… I ja sutra odg cijelu godinu iz gospodarstva jer sam dobila komad iz testa, i pišem cijelo polugodište iz hrv, e a nisam u stanju gledat, a kamoli učit! Image Hosted by ImageShack.us I tak… Šta da vam kažem, luud vikend! Image Hosted by ImageShack.us

- 20:50 - Pucaj!:) (6) - Don't touch this :) - #

četvrtak, 09.06.2005.

Luuudnica

Evo rekla sam da se neću javljat do nedjelje, al ipak se javljam da prokomentiram štrajk! Image Hosted by ImageShack.us
Ma ono, nekak mi je bilo svejedno za taj štrajk, jer nisam ništ ni znala šta će bit s tim! I dodem u raz... Cekaju me cure, svi zbunjeni po hodnicima... Al dolje obrtnička i tehnička prazne... I u razredu nekih 12 ljudi... Ma reko... Zajebi radnju... :) Image Hosted by ImageShack.us I onda smo išle na kafu... I onda su nas zvali ovi iz raz... I idemo mi vidjet sta je sad... I kazu da moramo bit na hrvatskom... Pitamo rasku, onda kaze da ne moze nista opravdat (a ona nam je poslije 2 sata hrv) Ostat cu... I ne... Image Hosted by ImageShack.us heheheheh! I onda smo isli na drugu kafu, upisali su nas... Svejedno... Bas mi je bilo lijepo... (Pobijedila sam u stolnom) Image Hosted by ImageShack.us Jos da je vrijeme bilo bolje... Al svejedno... Jos mi ni mojih nema... Ma zakon... Sve je super! Woooho! Samo ocijene necu spominjat da ne pokvarim pozitvine rijeci do sad! Image Hosted by ImageShack.us
Pusa svima! Image Hosted by ImageShack.us

- 22:20 - Pucaj!:) (4) - Don't touch this :) - #

srijeda, 08.06.2005.

Oj!

Eto mene opet... Ma ova škola me ubija... Istina, onaj sam tjedan više učila, al kad mi je već dost Image Hosted by ImageShack.us Mislim da nam je svima... Ne znam dal ima štrajka, al meni baš i nejde u korist Image Hosted by ImageShack.us uglavnom, svaki dan samo jedva čekam kad će bit gotovo! Jedva čeeekam! Onda je još i terezijana... Jaoooo, svi će bit pijani ko majke... Cant wait! Image Hosted by ImageShack.us Ne znam stvarno šta da vam pišem, nema ništ posebno važno... Na ljubavnom planu... Ima nekog (ima uvijek netko u mojoj glavi) al ništ konkretno Image Hosted by ImageShack.us I tak... Vjerojatno vam se naću javljat do nedjelje, da čujete Saturday report! Al budem vas komentirala :)
P.S. Beatle-tko se koga boji? Joj, kad cujem kak pjevas, bit ce straha :)

- 22:27 - Pucaj!:) (5) - Don't touch this :) - #

nedjelja, 05.06.2005.

Bolje biti pijan nego star…

Daklem… Jučer je bila jedna… životopisna subota! Image Hosted by ImageShack.us Ali, ono, idem ja se prvo pohvalit da sam ovaj tjedan odgovarala 7 predmeta i uz to još pisala 2 testa (i jedan godišnji) i ne najavljenu zadaćnicu! I, sve je više-manje prošlo ok! Jedino što sam si sjebala je povijest koju stvarno nisam stigla uz sve ove predmete još naučit! Image Hosted by ImageShack.us Ali, sve u svemu, u ovih tjedan dana sam se naučila više nego u cijeloj ovoj školskoj godini! Image Hosted by ImageShack.us I sad ovaj tjedan imam otprilike još toliko! Daaaaaaaaamn! Image Hosted by ImageShack.us Aj, idem ja malo zaboravit na školu! Idem odmah na ovu subotu afkors! Image Hosted by ImageShack.us
Prvo smo se Sane i ja dosta dvoumile dal da idemo ili ne, al smo na kraju zaključile da idemo totalno ležerno i da se idemo napit Image Hosted by ImageShack.us hehehhe, nda! Bile smo obučene totalno obično i baš je bilo dobro to! Image Hosted by ImageShack.us Prvo smo sve po malo obišle u gradu i onda nam je Medo kupio alkohol jer mi nemamo 18 afkors Image Hosted by ImageShack.us Medo je jedan jako dobar dečko, al je bio malo razjeban zbog Irene, a, javio mi je danas da je na kraju sve ok, pa onda super Image Hosted by ImageShack.us (mislim zbog njega, a ne zbog nje, uglavnom, duga priča) I onda na kraju Sane i ja nismo mogle otvorit voDku Image Hosted by ImageShack.us I onda su nam Goc, Cinek i još neki tip Image Hosted by ImageShack.us to otvarali i puno im fala za to! Heheh! I onda smo si sjele i popile to i Red bull, al je bilo toplo, da mi se želudac okrenuo! I kad smo onda postale vesele smo se otišle maaalo razbacat u 7cu LOL (a nema se gdje drugdje razbacivat) i onda smo opet radili krugove po gradu i tak… Onda smo naišle na jedna dva dečkića i onda se rastale, pa se opet našle kod gimze za sat vremena, i onda smo još išle do Brazila vidjet Čavela, pošto mu je stari sad vlasnik, i onda nam je još njegov zakon stari uvalio pive, ma sve u svemu, jedna vesela i ležerna subota! Danas sam se još prisjećala dijelova… I još sam u 8 ujutro morala na instrukcije! Jao, a meni muka… Bljack! Image Hosted by ImageShack.us I onda se ti skoncentriraj na matku! Užas! I onda smo se još našle Sane i ja da povežemo točno dijelove jučerašnje večeri i malo se nasmijemo… Image Hosted by ImageShack.us I sad smo navečer još otišle do Zagorca na kolače, debljat se malo Image Hosted by ImageShack.us hehe, i onda smo slučajno naletjele na Beatlemaniaca (ima zakon kosicu Image Hosted by ImageShack.us ) I šta još? E, da pozdravljam Tina koji mi je totalno nekak bio u elementu ovu subotu i Radoša koji je bio dobar DJ!
I ljudi, aj držite se, imamo još malo ove jebene škole!

- 22:11 - Pucaj!:) (7) - Don't touch this :) - #

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





Animated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.com




Speed of sound-Coldplay

How long before I get in
Before it starts before I begin
How long before you decide or
Before I know what it feels like
Where to, where do i go?
If you never try then you'll never know
How long do i have to climb
Up on the side of this mountain of mine


Look up, I look up at night
Planets are moving at the speed of light
Climb up, up in the trees
Every chance that you get is a chance you seize
How long am I gonna stand
With my head stuck under the sand
I start before I can stop or
Before I see things the right way up


All that noise and all that sound
All those places I got found
And birds go flying at the speed of sound
To show you how it all began
Birds come flying from the underground
If you could see it then you'd understand

Ideas that you'll never find
All the inventors could never design
The buildings that you put up
Japan and China all lit up
A sign that I couldn't read
or a light, that I couldn't see
Some things you have to believe
When others are puzzles, puzzling me

All that noise and all that sound
All those places I got found
And birds go flying at the speed of sound
To show you how it all began
Birds came flying from the underground
If you could see it then you'd understand
Oh, when you see it then you'll understand

All those signs I knew what they meant
Somethings you can't invent
Some get made, and some get sent
And birds gone flying at the speed of sound
To show you how it all began
Birds came flying from the underground
If you could see it then you'd understand
Oh, when you see it then you'll understand


Free Counters
Free Counters