Endless Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/anotherteendiary" />
Nešto o meni...
Dakle, ja sam jedna obična 16-godišnjakinja idem u ekonomsku, imam puno problema ali učim na svojim ali i ''tuđim'' greškama... Volim glumu... :) Eh, ne znam šta da vam više kažem, ako vas šta zanima još pišite mi pod komentare ili na adresu srednjoskolka77@net.hr ili sleepy_girl@net.hr, a ako me hocete ovako cuti,moj icq vam je: 296-455-686!


Zakon linkovi... (koje ja čitam :))
Moji sugrađani (:
beatlemaniac
gajba pive
infinite
morph-bitch :)
reanimated
dnevnik male gunsy
2+2=5

Ostali(ali ne manje bitni)(:
ariel
atti
behatedbedead
blackluna
buba
chocolate
crash
cimeri
elipsa
frida
girl
hello world it is me!!
ixsa
maddox
maaala
mala crna
mala plava
maxxy
mirelica
my place
sacy
samanasvijetu
shadowman
shadows
strijelac
supergirl
teengirl
twep
yellowblue
world of numb
2cool4rules
3 frenda




Još jedna pjesma koja mi se vrti po glavi...

NAKON SVIH OVIH GODINA


Tebi je lako jer ti imaš mene, a šta sam zato dobio
Na kraju ćeš me ostaviti, e, to bi i blesav vidio

Poneka ljubav mozda i vrijedi bola, moja i tvoja više ne
Jer ti si samo trag u pjesku, gorka brazda koja nestane

Danas otvaram oči nakon svih ovih godina
Niti ja voljeh tebe nit' si ti mene voljela
Samo stara navika je ostala

Poneka ljubav možda i vrijedi bola, moja i tvoja više ne
Jer ti si samo trag u pjesku, gorka bra- zda koja nestane

Danas otvaram oči nakon svih ovih godina
Niti ja voljeh tebe nit' si ti mene voljela
Samo stara navika je ostala

Danas otvaram oči nakon svih ovih godina
Niti ja voljeh tebe nit' si ti mene voljela
Samo stara navika je ostala
Danas otvaram oči nakon svih ovih godina


Endless

srijeda, 22.06.2005.

I tak Image Hosted by ImageShack.us

Evo mene again! U potpunosti oporavljena od subote Image Hosted by ImageShack.us Dakle, u pon sam krenula na praxu! MA užas! Svaki put se probudim u 10 do 7 a u 7 trebam biti tamo!Image Hosted by ImageShack.us I do sad me mama vozila al rekla je da više ne bude, tako da ovaj put trebam malo više budilica! A imam ih već 3! Image Hosted by ImageShack.usAh, da... A na praxi sam kod tate tako da mi je super! Navečer odem do parka ako nisam umorna i super je! Ono, konačno počinjem shvaćati da je počelo ljeto!!Image Hosted by ImageShack.us Wooohooo! I da, danas sam upoznala jednog dečkića, baš mi je meden mali! Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usJa inače volim manje i mlađe dečke za razliku od većine, pa mi je tako i ovaj clatkiiiiiiiiiiiiiii Image Hosted by ImageShack.us
I da, posvađala sam se sa jednim svojim PRIJATELJEM i on mi ode sutra na maturalac i ostat cemo posvađani! Image Hosted by ImageShack.us A kad smo tvrdogalvi! Nda... I tako to! Uživajte u ljetu ljudi!

- 23:14 - Pucaj!:) (14) - Don't touch this :) - #

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





Animated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.com




Speed of sound-Coldplay

How long before I get in
Before it starts before I begin
How long before you decide or
Before I know what it feels like
Where to, where do i go?
If you never try then you'll never know
How long do i have to climb
Up on the side of this mountain of mine


Look up, I look up at night
Planets are moving at the speed of light
Climb up, up in the trees
Every chance that you get is a chance you seize
How long am I gonna stand
With my head stuck under the sand
I start before I can stop or
Before I see things the right way up


All that noise and all that sound
All those places I got found
And birds go flying at the speed of sound
To show you how it all began
Birds come flying from the underground
If you could see it then you'd understand

Ideas that you'll never find
All the inventors could never design
The buildings that you put up
Japan and China all lit up
A sign that I couldn't read
or a light, that I couldn't see
Some things you have to believe
When others are puzzles, puzzling me

All that noise and all that sound
All those places I got found
And birds go flying at the speed of sound
To show you how it all began
Birds came flying from the underground
If you could see it then you'd understand
Oh, when you see it then you'll understand

All those signs I knew what they meant
Somethings you can't invent
Some get made, and some get sent
And birds gone flying at the speed of sound
To show you how it all began
Birds came flying from the underground
If you could see it then you'd understand
Oh, when you see it then you'll understand


Free Counters
Free Counters