Endless
Nešto o meni...
Dakle, ja sam jedna obična 16-godišnjakinja idem u ekonomsku, imam puno problema ali učim na svojim ali i ''tuđim'' greškama... Volim glumu... :) Eh, ne znam šta da vam više kažem, ako vas šta zanima još pišite mi pod komentare ili na adresu srednjoskolka77@net.hr ili sleepy_girl@net.hr, a ako me hocete ovako cuti,moj icq vam je: 296-455-686!


Zakon linkovi... (koje ja čitam :))
Moji sugrađani (:
beatlemaniac
gajba pive
infinite
morph-bitch :)
reanimated
dnevnik male gunsy
2+2=5

Ostali(ali ne manje bitni)(:
ariel
atti
behatedbedead
blackluna
buba
chocolate
crash
cimeri
elipsa
frida
girl
hello world it is me!!
ixsa
maddox
maaala
mala crna
mala plava
maxxy
mirelica
my place
sacy
samanasvijetu
shadowman
shadows
strijelac
supergirl
teengirl
twep
yellowblue
world of numb
2cool4rules
3 frenda




Još jedna pjesma koja mi se vrti po glavi...

NAKON SVIH OVIH GODINA


Tebi je lako jer ti imaš mene, a šta sam zato dobio
Na kraju ćeš me ostaviti, e, to bi i blesav vidio

Poneka ljubav mozda i vrijedi bola, moja i tvoja više ne
Jer ti si samo trag u pjesku, gorka brazda koja nestane

Danas otvaram oči nakon svih ovih godina
Niti ja voljeh tebe nit' si ti mene voljela
Samo stara navika je ostala

Poneka ljubav možda i vrijedi bola, moja i tvoja više ne
Jer ti si samo trag u pjesku, gorka bra- zda koja nestane

Danas otvaram oči nakon svih ovih godina
Niti ja voljeh tebe nit' si ti mene voljela
Samo stara navika je ostala

Danas otvaram oči nakon svih ovih godina
Niti ja voljeh tebe nit' si ti mene voljela
Samo stara navika je ostala
Danas otvaram oči nakon svih ovih godina


Endless

nedjelja, 12.06.2005.

I can't get no sleep

Jao… Ljudi ma ne znam di bi počela pisat… Jebeno ne znam Image Hosted by ImageShack.us
Aj od petka…. U školi koma kao i uvijek… Onda kad smo išle Sane i ja doma, meni dođe poruka da dođem čut jedan bend kako svira! Image Hosted by ImageShack.us To vam je ''The beton'' i u njegovom sastavu su: Beatlemaniac, Gajba pive, Cinek i Babi! I tak, dečkima je to bila tek treća proba i mi smo im bili prva publika, ali odlično sviraju! Ono, svaka čast…Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us A zvali su nas i na drugu probu pa ih moram malo hvalit… Ma ne, stvarno su super, budem vam još napisala o njima kad vidim sljedeću probu! I da… Dođem doma, zove me polubrat (inače se nekak baš i ne slažemo) da će doći sa svojom ekipom malo, pošto staraca nema… O, maaan! Prva pomisao mi je bila kak ću ja jebeno naučit poduzetništvo za subotu ujutro, kad će mi ovi lupat dolje cijelu noć, a ja ću umirat gore na katu! Al ono, šta ja sad tu mogu?! Image Hosted by ImageShack.us I tak dođe Marko, zove okolo ljude da dolaze, a meni se lagano mrači pred očima… I sane je bila kod mene dolje, da! I ja kažem da idemo mi gore da ne smetamo kad ovi dođu, i kaže on da ostanemo, i sad mi ono, kao, budemo bile još par minuta dok netko ne dođe… E, i dođe Čeh(aka flegma), njega sam već prije upoznala kad je došao s Markom… I ono, mi se zapričali, dolaze Pavićka i Josipa, cure znam iz viđenja, i dolaze Fejer, Meno, Požgaj, Suljo… Ma tak, sve u svemu super atmosfera, Image Hosted by ImageShack.us al ono, jebenih pol 11, a ja bi idući dan odmah drugi sat ujutro trebala pisat poduzetništvo, a još ni taknula! A nemam ga puno, al ono… I tak je Sane negdje oko pol 11 ili 11 otišla i ja otišla gore na net, i tak… Onda su mi oni lupali oko 2 na vrata od sobe da ja njima još dođem dolje, al nisam otvarala nije mi se dalo oblačit… I onda sam ih još čula da oko 3 pjevaju ko manijaci loool! I tak sam si samo pročitala to jebeno poduzetništvo! Image Hosted by ImageShack.us
I probudim se ja u 6 ujutro, da stignem još nešt i naučit iz tog sranja po mogućnosti! I bila sam jebeno gladna, i siđem ja dolje u kuhinju da si uzmem nešt za jest, kad ono, ja pogledam lijevo u boravak, a oni si leže ko leševi na kaučima u boravku…Image Hosted by ImageShack.us Kupaona u komi, kada puna blata, kuhinja ko da je atomska pala… a reko dobro, bar su se zabavili, a nekak sam si i s Markom bar bolja nego prije! I tak ja jedem Müslije heh i ono meno gol, samo pokrit ručnikom, onak Dobro jutro…Image Hosted by ImageShack.us Ja sam zamrla od smijeha… Mislila sam da ovakva iznenađenja neću doživjet u svojoj kući! I ja otišla natrag u sobu, pa u školu… Prvi sat sam spavala, a drugi pisala taj prokleti test, ma bitch mi je dala ocijenu manje jer sam se okrenula, a Anju još gleda dok priča s Dankom i ništ…. Grrrrrrrr… Kako se ja i ta profa ne volimo… Joj! Image Hosted by ImageShack.us I onda informatika, zaključila mi ocijenu i nisam morala ostat na iduća dva sata u kabinetu!! Woooho! Baš sam bila happy! I dođem doma, Čeh pere suđe jadan, a njih još sad samo troje u leži u boravku i bulji u tv! I onda sam pomogla flegmi oko kuhinje, i ovima smo napravili ''ka(pusa)čino'' heeh i tak to… Oni su bili stalno napušeni, ma smiješni su mi bili totalno! Eh, i onda sam ja morala ić tati… I vratila sam se opet oko 6 ili pol 7, i išla se spremat za grad… Dečki su sve očistili, kuhinju, kupaonu, boravak, ma super, sve blistalo! I onda su mi još došle i Ella i Sanela… I tak smo se lagano spremale za grad, i odmah si malo popile Vodke… I dečki su onda još opet dolje navratili, ono, pozdravili se s njima, i idemo u grad! U gradu je bilo onak, čak dosta ljudi, za razliku od dosadašnjih subota… Al je bilo onak… Zapravo, taj dio grada do 1h nije baš ni bitan… Vidjela sam puno poznatih, nismo pile s Kljajićem, samo smo ga došle pozdravit, sav je bio u elementu! Hehe! I kad sam pričala sa Damjanićem, skužili smo da smo u Novalji udaljeni samo par metara, a i vjerojatno ćemo ić u isto vrijeme… Ma zakon! Image Hosted by ImageShack.us I šta je još bilo? Da, sjebale smo jednog klinca lol, i naljutila sam se na DJ-a iz 7 jer će nam pustit pjesmu samo ako ću se ljubit s njim… Image Hosted by ImageShack.us E, onda smo došle doma, nagutale se još Juice vodke sa bolesno lošim omjerom Vodke i Juica! I tak smo to pile na sjedecki, i kad smo ustale, Sane i ja smo bile gotove, Image Hosted by ImageShack.us a Ella nam se uglavnom smijala jer nije baš htjela pit! I onda je Saško došao po nas da ne hodamo do Milleniuma (thx Saško) I tamo je Sane i mene ono totalno uhvatilo i bile smo u takvom jebenom elementu idućih sat vremena da ja sad imam osjećaj ko da smo tamo bile samo nekih 15 min! Ma bilo je fenomenalno, razbacale smo se totalno… Čak se i Ella malo opustila s nama, iako nije popila! Gooo Ella! I onda me zaustavio… Pogodite tko? Nda… Onaj prije jako bitan ''on'' i tamo smo nešto malo pričali, ma uglavnom, onako… Sladak je i sve, ali sam pokušala ne gledati više u njega, da uopće ne razmišljam o njemu! E, i da, i plesale smo malo s Beatlom, Pticom, Cinekom, Crayzem i Boyem (većina njih sa neta) I boy nas je častio, hvala boy! Hehe I tak smo se mi razbacivale, sve mi je onak, mutno, sjećam se samo da smo bile u takvom elementu, sve mi je bilo ono… Ma luuudnica! Image Hosted by ImageShack.us E, i onda smo nakon nekih sat i pol plesanja odlučile doma, jer je bilo već negdje 3 i bilo je dost manje ljudi, a i pjesma nam baš i nije bila neka! I onda smo još bile malo vani, pičale s ljudima, pa su došli i ovi malo prije navedeni (The beton and friends) i onda smo s njima raspravljale o nekim važnim stvarima (ne mogu se sjetit šta točno) eee, da nešt o efektu staklenika lool! Image Hosted by ImageShack.us I onda je već bilo ne znam koliko sati, pa smo krenule prema ppk-u da si kupimo nešt za jest, pa idemo doma…Image Hosted by ImageShack.us I onda smo još sreli Bubu, baš je bila nasmijana sva, fora je bila! I da… Onda smo išli do ppk-a! I na putu smo sreli onog DJ-a koji je opet bio ljut što se neću ljubit, lool! I S njim su bili Dejan i Kiki, i s njima smo se ona zajebavali do ppk-a, onda smo čule (Sane, Ella i ja) iz svatova pjesmu od mora, do mora… Pa smo to pjevale, pa smo išle kupit ''the pudnige'' al ja sam si kupila sladoled i kexe… I onda smo s Šolom i još neka 4 tipa (neam pojma imena) išli do kuće… I srele smo dio one ekipe što je bio kod mene, oni Markovi frendovi, a pošto je Marko rekao da će vjerojatno još doći, rekla sam im da dođu… I da, putem si je Šola nabio čavao u ruku i tak… I onda smo mi lijepo došle kod mene doma, mrtve umorne…. I već onako u polu snu, Image Hosted by ImageShack.us i netko zvoni… LOL, i evo tog dijela ekipe koji su rekli da će doći…(Meštar, Elvir aka Suljo, Romić i Kuštić) I onda smo se s njima zapričali, i onda su došle i Pavićka i Josipa… Al nitko nije mogao doći do Marka LOL, i tak smo pričali do negdje 5h, onda su otišli Kuštić, Pavićka i Josipa… I mi razmaknuli kauče i ja donijela neke poplune, i kao idemo mi ostali svi spavat… I da, bilo bi lijepo da su Romić i Suljo imali mira… Ali neee… I ide romić u kadu! Image Hosted by ImageShack.us I ništ, pušta on vodu, slaže si pjenu, a mi umiremo od smijeha! I kad su na kraju Romić i Suljo završili u kadi, mi smo svi sjedili okolo kade zamotani u deke, jeli ''neskvik'' i drapali se od smijeha glupostima šta su ovo dvoje radili! I onda su nas nagovarali da i mi uđemo, i tak da smo se ja i Meštar još ubacili u kadu,(hvala Bogu što imam veliku kadu) samo što smo mi ušli onak full obučeni! Malo nam je bilo tjesno, al nema veze! Ella nije mogla u kadu zbog ženskih problema, a Sane nije htjela! I tak smo se mi kupali u kadi, pjene preko glave, umirala sam od smijeha! Nakon… ne znam koliko, ja izašla iz kade, trapke upile 3 litre vode, cijedim si majicu, ma lool! I onda sam se presvukla, onda je i Meštar izašao, on si je stavio trapke sušit, pa smo mi svi (Sane, Ella, Meštar, ja) zaspali tak negdje oko pol 8 na nekih pol sata dok su se ova dva namakali u kadi i povremeno nas budili i pokušavali odvuć da nas bace opet…Image Hosted by ImageShack.us E, i kad su oni konačno izašli iz kade, onda su išli u Kaufland po kruh, mlijeko i cigarete, pa kad su se oni vratili smo sve lijepo doručkovali, bilo je negdje pol 10, a onda… Spremanje! Čovječe, kuća je bila ono, koooooooma! Al sve smo mi to spremili do nekih 11h, onda smo se svi lijepo ispozdravljali i onda su dečki otišli, Ella je otišla svom dragom, a Sane i ja smo još malo sredile kuću… Onda sam ja išla tati, ono, jedva sam gledala, nisam ništ mogla jest, a i žmirila sam za stolom (koma)! I onda sam odspavala nekih 3 sata… I ja sutra odg cijelu godinu iz gospodarstva jer sam dobila komad iz testa, i pišem cijelo polugodište iz hrv, e a nisam u stanju gledat, a kamoli učit! Image Hosted by ImageShack.us I tak… Šta da vam kažem, luud vikend! Image Hosted by ImageShack.us

- 20:50 - Pucaj!:) (6) - Don't touch this :) - #

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





Animated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.com




Speed of sound-Coldplay

How long before I get in
Before it starts before I begin
How long before you decide or
Before I know what it feels like
Where to, where do i go?
If you never try then you'll never know
How long do i have to climb
Up on the side of this mountain of mine


Look up, I look up at night
Planets are moving at the speed of light
Climb up, up in the trees
Every chance that you get is a chance you seize
How long am I gonna stand
With my head stuck under the sand
I start before I can stop or
Before I see things the right way up


All that noise and all that sound
All those places I got found
And birds go flying at the speed of sound
To show you how it all began
Birds come flying from the underground
If you could see it then you'd understand

Ideas that you'll never find
All the inventors could never design
The buildings that you put up
Japan and China all lit up
A sign that I couldn't read
or a light, that I couldn't see
Some things you have to believe
When others are puzzles, puzzling me

All that noise and all that sound
All those places I got found
And birds go flying at the speed of sound
To show you how it all began
Birds came flying from the underground
If you could see it then you'd understand
Oh, when you see it then you'll understand

All those signs I knew what they meant
Somethings you can't invent
Some get made, and some get sent
And birds gone flying at the speed of sound
To show you how it all began
Birds came flying from the underground
If you could see it then you'd understand
Oh, when you see it then you'll understand


Free Counters
Free Counters