anonimus girl

I miss....

Za početak moja iskrena sućut obitelji Dvornik.
Još uvijek ne mogu vjerovati!
RIP Dino....


Ah.... Evo, živa sam.... Donekle....
Vidim lagano sam zaboravljena, ali nema veze.... Ja ću svejedno nastaviti pisati, jer nekako u ovome vidim spas.... Doduše, vi ste mi uvijek pomagali svojim komentarima.... I zauvijek sam vam zahvalna na tome.

Ništa posebno se nije promijenilo od zadnjeg ''javljanja''.
I sada više od 6 mjeseci poslije ja još uvijek razmišljam o istome....o njemu....o nama....
Da, da.... I još uvijek sam sama sebi glupa, ali zaista si ne mogu pomoći, ili ne znam.... Ili ne želim!? Ne znam.... Pomalo me to frustrira, a ne mogu ne razmišljati o tome.
Ne znam više ni što da sama sebi kažem, kako da si to izbijem iz lude glave....
U jednu ruku znam da neće biti ništa više, a opet u drugu se nekako ''duboko unutra'' nadam i mislim da hoće. Hehe, ne znam da li da se smijem ili da plačem koliko sam....ne znam....glupa!?!?
Ah....

No eto, počele su i neke druge obaveze....
Treninzi mi nekako na kratko uspijevaju izbiti iz glave neke ''nepotrebne'' stvari, i to je dobro. Ali na žalost, samo na kratko, hehe....
Uživam u plesu. Da, umorna sam k'o pas poslije, ali uživam i bez obzira na sve odlazim iz dvorane ispunjena....iznutra.... Mislim, bar donekle....

Dijete mi je napisala da ga zaboravim, da sam mu dopustila previše te da me ubija.... Mislim da ima pravo.... heh.... Žalosno, znam.... Ali nije tako lako izbrisati ga iz glave.... Nimalo! I da predugo me boli, ali nekako ne mogu to ostaviti iza sebe....još....

Za kraj vam ostavljam jednu pjesmu..... mojih misli djelo....
I zahvaljujem vam na svemu!!

I miss....

Every single minute of
every single day
I miss your kiss
More and more....

I miss your look,
Your eyes
And your smile
More and more....

I miss your hands
Your shake
And your squeeze
More and more....

I miss your messages
Your calls
And your voice
More and more....

I miss your jokes
Your talks
And your tales
More and more....

I miss us....
Every single minute of
Every single day
More and more....


Pozdrav od anonimus girl....

10.09.2008. u 14:30 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve što ću reći je da je ovaj blog 100% anoniman. Za sada....

Linkovi

Blogovi koji imaju moju naklonost i koje redovito čitam....

Tinolovka

Dark thoughts

Red_n_black

Sanjarica

Astronaut

Ludonjabravo

Leah D.

Pjesma duse moje

Fotografije a.k.a. Maestro

Slomljeno srce

Nina - kolumne i priče

Dijete u vremenu

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr