anonimus girl

Gdje sam bila ja kad se pamet dijelila? Ne znam....Zašto sve što dotaknem na krivo okrenem? Ne znam....(zašto sebe krivim...eh ni to ne znam....)

Evo me! Pripremah ovaj post neko vrijeme, malo se i odužilo, moje isprike za to!
Nemojte se razočarati ili odustati od mene ili takvo što kada pročitate ovaj post, kada vidite o čemu pišem, opet!
''Meni osobno je važnije da je dečko dobar....pažljiv.... Da me čuva i pazi kao oko u glavi....kao kap vode na dlanu.... Da mi kaže volim te toliko puta da mi postane dosadan s time (iako mislim da je to nemoguće). Da je duhovit i da me zna nasmijati i razveseliti kada sam sva u depresiji ili loše volje. Jednostavno da je dobar i da me voli!! A to da li on ima pločice na trbuhu ili ne, ima li možda pokoji prištić na licu.... To mi nije važno dok god on mene voli i pazi i nasmijava!!!! Pitam se tražim li previše?? Postoji li uopće netko takav?? Netko kome neće biti važno imam li koju kilu viška, nego netko tko će voljeti moj osmijeh i netko tko će me voljeti zbog onoga kakva sam ja iznutra....''
U jednom od prvih postova sam ovo napisala.... Davno sam to napisala, prije godinu dana negdje.... I znate što?! ON je bio dobar, pažljiv.... Bio je duhovit i znao me nasmijati i razveseliti kada sam bila loše volje (iako je to bilo rijetko jer sam tada bila presretna). Nije imao pločice na trbuhu, daleko od toga, imao je i pokoji prištić na licu, ali ja to nisam ni primjetila jer za mene je on bio savršen!! Njegov osmijeh i njegove oči.... obožavala sam ih!! Nije mu bilo važno što imam koju kilu viška, volio je moj osmijeh i volio je kakva sam ja iznutra.... Ali u čemu je onda bio problem?! Eh, dan danas se isto to pitanje i ja pitam.... Svaki prokleti dan.... I ne znam, ne znam ništa novo.
Još uvijek ne mogu samo prijeći preko toga. Da, kratko je to trajalo, ali ON se meni izgleda još uvijek sviđa, nažalost! I ON to zna, ali ne znam što misli o tome, ma i bolje da ne znam. ON je nedavno imao drugu. Da, moram vam priznati svaki dan se pitam što ona ima, a ja nemam!! Zašto su oni potrajali duže?! Što je najgore, ja znam da ON i ja možemo duže.... ZNAM!!
Ajme.... Nedavno kad sam pričala frendicama o njemu, meni je frendica upala u riječ i ni pet ni šest rekla – ''Ajme, pa on se tebi još uvijek sviđa!!''. Ja sam doslovno ostala PAF!! A što sam mogla reći osim da....
Ajme, sama sebi sam glupa!! I mrzim razmišljati o tome, i sve ono što bi bilo kad bi bilo.... MRZIM....a ne mogu prestat.... Heh.... Znam, glupa sam.... A svi govore kako smo preslatki zajedno, kako si baš pašemo....Ajde da je to jedna osoba rekla....Ali kada vam to kažu svi koji vide sliku ili kada su vas vidjeli zajedno pa su to rekli onako, k'o iz stopa.... Ah, priznam, pa zapitam se! I svi mi govore, pa nije te vrijedan.... Ali on se meni nekako konstantno mota po mislima....i ne mogu si pomoći. Hm....a možda i ne želim, ne znam. A i ne znam si pomoći, iskreno....Samo ću vam reći da se mučim, sama sebe! Ah....prije sam mislila da nikada u životu neću pustiti suzu zbog nekog....idiota(bez uvrede dobrim dečkima).... Ali jesam, pustila sam....dan nakon prekida....i noćas.... Nešto sam mozgala....još sam i vaše stare komentare čitala koji mi uvijek izmame suze....i jednostavno su krenule. Ni ja ne vjerujem....hehe....
Svi mi govore proći će, ne brini....Ali ne prolazi! A zabrinjava me jer već traje i traje...poduže....na žalost....

Eto, dosta zamaranja za sada.... I ovako sam više dosadna, pa eto.... Ispričavam vam se!!
Pozdravit ću vas do slijedećeg puta.... I još jednom vam zahvaliti na svemu!!!!
anonimus girl....

24.07.2008. u 15:22 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve što ću reći je da je ovaj blog 100% anoniman. Za sada....

Linkovi

Blogovi koji imaju moju naklonost i koje redovito čitam....

Tinolovka

Dark thoughts

Red_n_black

Sanjarica

Astronaut

Ludonjabravo

Leah D.

Pjesma duse moje

Fotografije a.k.a. Maestro

Slomljeno srce

Nina - kolumne i priče

Dijete u vremenu

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr