anonimus girl

Svi marš na ples!!

He, he.... Za početak pozdrav svima koji me još uvijek čitaju (hm....nadam se da vas još ima) i svima koji me ne čitaju, a ljudi su dobre volje!!!!

Moram reći hvala!! Hvala vam svima za sve prošle i sadašnje (a iskreno, nadam se i buduće) komentare. Već sam sto puta rekla da bih voljela čuti mišljenja o blogu, dobra i loša. Neću se naljutit, dapače, nastojat ću popraviti ono što je loše. Ako mogu, naravno.

Moram spomenuti, da iako sam strašno umorna zadnjih tjedan dana i dugo se nisam pošteno naspavala (radim), dobre sam volje!! Zaista, ni sama nisam vjerovala. Baš sam vesela. Ples me dodatno ispunjava i čini sretnom.... Iako navečer dođem doma mrtva umorna nakon posla i treninga, sretna sam jer se vraćam sa treninga, uspješno odrađenog treninga.

Ah....nova 2008. godina.... He, he.... Uopće nemam još osjećaj. Kao da sam jučer dočekala 2007. Treba mi vremena da se naviknem (i kad datum pišem, skoro uvijek napišem '07.), mislim da svima treba.

Neki uživaju na skijanjima.... Neki rade.... Neki dižu kredite pa uživaju na skijanjima.... Neki rade....

Iako obožavam skijanje i strašno mi je velika želja naučiti skijati, ono, stvarno naučiti, nisam jedna od onih koja pati da se pojavi na nekom mondenom austrijskom ili francuskom skijalištu da me vide ili da se mogu hvaliti. Najtužnije je što neki dižu kredite da to naprave. Ma dajte, da znam skijati, lijepo bih na Sljeme otišla!! Uživala bih s ekipom, ako ne bih skijala, uf....neš' ti problema! Lijepo se možete sanjkati, grudati.... He, he.... Pa zar nije tako? Mislim, to je moje mišljenje.

Evo dok se još uvijek osjećam veselo pozdravit ću vas u ovako veselijem ugođaju. Ipak, ne događa se to tako često!!!! Dragi moji prijatelji i čitatelji, puno vas pozdravljam, zahvaljujem vam i želim još jednom sve najbolje u novoj godini!!

Žao mi je što je ovaj post tako kratak, ali bojim se da ga ne bih pokvarila, jer drago mi je što je ''dobre volje'', ako me razumijete, iako mi nije nešto posebno, ali najvažnije, ''dobre je volje''!!
Ljudi, uživajte!!!! Puno vas sve pozdravljam i svima šaljem velike puse!!!!

P.S. Evo za kraj ću objaviti par stihova koje sam posudila iz jedne predivne pjesme!! Pjesmu je napisao meni vrlo drag ''virtualni prijatelj'' sanjarica !! Hvala najljepša!!!!

''I tako nam vrijeme brzo prolazi,
Rastanka se bliži čas, a vrijeme ne možemo vratiti
Ponoć već otkucava stare crkve sat
I opet će negdje naši prijatelji, u pričama sa nama živjeti
Jer prijatelj je prijatelju, kao bratu brat.''

10.01.2008. u 23:42 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve što ću reći je da je ovaj blog 100% anoniman. Za sada....

Linkovi

Blogovi koji imaju moju naklonost i koje redovito čitam....

Tinolovka

Dark thoughts

Red_n_black

Sanjarica

Astronaut

Ludonjabravo

Leah D.

Pjesma duse moje

Fotografije a.k.a. Maestro

Slomljeno srce

Nina - kolumne i priče

Dijete u vremenu

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr