anonimus girl

''Ljepota se nalazi unutar nas samih.'',Catherine Ledner,fotograf

Za početak veliki pozdravi svima i još veće zahvale svima koji su ostavili još predivnih komentara. Mislim da ćete shvatiti o kome govorim….

Uffff…. Kad se sjetim da imam/o još tjedan dana odmora…. A onda taj grozni deveti mjesec…. Baš sam se, evo, na kraju ljeta počela čak i dobro osjećati. Dobro, depresiji nema traga već mjesec, tj. dva. Bilo je nedavno, nažalost suza, ali za to ću okriviti PMS. Joj….ne želim se oprostiti od ljeta….
Otkrit ću vam nešto…. Kroz prošlih pet postova ste me, recimo, uspjeli upoznati. Znate sve o mojoj iskompleksiranosti itd., itd…. Ugl. na početku ljeta sam se nekako ponadala da ću ovo ljeto pa makar i samo za ljeto (iako bih radije ozbiljnije) naći nekoga. Nekog pripadnika muškog spola, dakako, kojem ću zapravo nešto i značiti (ne samo prijateljica, nego nešto više). Nisam to nikome rekla, nekako sam se više u sebi tiho nadala tome…. To se, naravno, nije dogodilo, jer to sam ipak ja!! Što reći…. Razočarana?? Ne znam ni sama….
U zadnjih tjedan dana mi je podosta ljudi reklo da sam smršavila. Yeah right!! Ne znam, ako i imaju pravo, ja to ne vidim (ili ne želim vidjeti??). Toliko ljudi me pitalo zašto se toliko opterećujem što izgledom, što time što nemam dečka. Rekli su mi da sam glupa zbog toga. Ja jednostavno ne znam što reći na sve to?? Ne znam ni sama kako da to zaustavim?? Kako da prestanem o tome razmišljati…. Jedna prijateljica (jedina koja me pozna, a zna za ovaj blog, usput ju molim da se ne predstavlja u komentarima ukoliko bude komentirala) mi je rekla da ovo što ja pišem, o mom izgledu, tom višku kilograma, da zapravo zvuči puno gore nego što zapravo je. Da zvuči kao da sam stvarno debela što definitivno (njenim riječima) nisam.
Ne znam što da kažem, ja mislim da jesam koliko god ljudi reklo obrnuto.
Da se malo vratim…. Ne znam ni sama kako da prestanem tako grozno razmišljati o sebi. Kako da ne budem iskompleksirana kada su oko mene sve umišljene i bahate mršavice/drolje za koje se dečki ljepe. Ako mi se netko i svidi ili je dosta stariji od mene ili je idiot ili je i jedno i drugo. Na kraju ispada, kako god da okreneš, da je U MENI problem. I kako da ne budem iskompleksirana?!?! Molim vas, ajde recite mi, ako netko zna neko normalno i dobro mjesto za izać…. Gdje nema toliko (lijepim rječnikom rečeno) drolja i gdje bi se mogli pronaći tzv. normalni dečki, da se uvjerim sama da ih još ima…. Ne znam ni sama…. Prije nekoliko mjeseci (cca 6 mj.) sam bila baš nekako flegma što se svega toga tiče (toga što nemam dečka). Rekla sam da ću se sjesti i čekati, u prenesenom značenju, ali tako…. I onda me nedavno nešto puklo. Ja ne znam…. Zbog toga sam i postala tako samokritična?? Iskompleksirana?? Ma koji god izraz upotrijebim, shvatili ste.
Shvatila sam da sam se u posljednjih godinu dana toooooliko promijenila da skoro ni sama sebe više ne prepoznajem.
Ali u to moje razdoblje depresije nitko, zapravo, nije ni mogao to shvatiti. Ja sam izvana bila, kao i inače nasmijana, vesela, uvijek za zajebanciju. A zapravo sam iznutra bila jadna. Baš jadna, to je najprikladniji izraz.
Hvala Bogu to je iza mene.Ali nekako se pribojavam da se opet ne ‘’vrati’’. Sada kada završi ljeto…. Negdje deseti, ili možda prvi mjesec…. Kada mi se sve skupi, sav stres, svaki put kada me netko izbacio iz takta…. Onda ću ili puknuti ili potonuti još dublje…. Nadam se nijedno od toga, ali….ne znam…. Jedino što me,recimo, tješi je to što imam vas nekoliko (pa makar i nekoliko, bolje išta nego ništa) vjernih čitatelja koji mi redovito ostavljaju komentare pune ohrabrenja. Ne znam, ali mislim da mi vi pomažete i možete pomoći još više. Tokom pisanja cijelog ovog posta sam razmišljala o vama i tim komentarima…. Mislim da se sada osjećam bolje upravo zbog vas. Otkada sam počela pisati ovaj blog osjećam se bolje…. HVALA VAM NAJLJEPŠA SVIMA NA SVIM PREDIVNIM RIJEČIMA!!!!

Eto, to bi bilo sve za sada…. Puno velikih pozdrava i pusa od anonimus girl!!!!

P.S. Samo da napomenem, da mi se moj blog sviđa baš ovakav kakav je. Jednostavan, i ne želim ga mijenjati.... I za kraj ću napisati samo jedan predivan citat s kojim se u potpunosti slažem, kao i s naslovom!!!! Molim vas komentirajte to. Ne samo to, nego i cijeli post. Po stoti put ću reći/napisati da su dobrodošli i dobri i loši komentari. Hvala vam svima unaprijed!!!!


“Ljepota nije kostim koji ćete obući, nije kalup u koji možete stati. To je razotkrivanje. Svaka žena, iz svakog spektra života, redefinira značenje ljepote svakodnevno. To nije jednostran pogled. Ljepota je svugdje. U svakom tijelu, na svakom licu, u svakoj ženi. ”
May Troung, fotograf

27.08.2007. u 00:47 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve što ću reći je da je ovaj blog 100% anoniman. Za sada....

Linkovi

Blogovi koji imaju moju naklonost i koje redovito čitam....

Tinolovka

Dark thoughts

Red_n_black

Sanjarica

Astronaut

Ludonjabravo

Leah D.

Pjesma duse moje

Fotografije a.k.a. Maestro

Slomljeno srce

Nina - kolumne i priče

Dijete u vremenu

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr