Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


*****3108 This!*****
Ljubav......
...nešto što nas može tako slomiti da pomislimo kako nam više nema spasa....a opet nešto tako dobro, i tako slatko, poput zabranjenog voća.....svi ju volimo, a ponekad i mrzimo....stvarno fucked up stvarčica.....stvarčica o kojoj će se mnogo rijeći naći na ovom blogu, pa ako vas se u prvi mah ne svidi, ne odustajte odmah.....puse svima....:)
=)


VOLI VAS VAŠA ANNY =)


Image Hosted by ImageShack.us






a n n y t h i n g s . . . . : )

nedjelja, 21.08.2005.

SUBOTA....zameo ju vjetar...:) podnaslov: ja sam mutava!!!!

:)
još jedna u nizu...
Ne sjećam se kad sam zadnji put bila vani.
Jučer je bio 'taj dan' (aha).
Odlučila sam se, nakon duuugo vremena, opustit uz malo alkohola i nadoknadit plesom sve propuštene vikende i zadnja 2 mjeseca...i tak sam si bila slatka :)))
i što je bilo?

Moj organizam :) jednostavno nije htio, a ni mogao prihvatiti ni mrvicu alkohola ( i na tome mu zahvaljujem jer bi se sada vjerojatno osjećala like peace of shit :))) )
Tako da je alkoholiziranje dobilo nula bodova.
Ok, nije mi teško palo, jer mi se x puta dogodio FENOMENALAN izlazak us samo čašu vode :) !!!

I onda je red došao na odabir mjesta za otić van.
Ajme.
Pa koma.
Inače se družim većinom s dečkima, jer , njihovo mi društvo više odgovara....
(cure su zločeste.
ok.
Ne sve. Većina njih :) )
Tak da sam se i ovaj put našla u društvu njih 6-torice :) !

PA LJUDI MOJI;gori su od ikakvih baba!!!!
Mi, kokoši, se lakše dogovorimo di, kako, kamo i kada nego ONI !
I što je najbolje, prijevoz nije bio nikakav problem!!!

I tako....
Odlučih (JA) da odemo bar na cugu u obližnji birc.
Birc?
Ajmo to radije nazvat rupu s cajkama.
i pogadjate, ništa od mog plesa ni ovaj put :(

ljudi moji, KATAFUCKINGSTROFA!!!!
Dok su oni pasli oči na jeftinim modelima 'cura' ( pardon ako nekog uvrijedim tko zalazi na takva mjesta!!! ) ja sam se ubijala od dosade....

NE, ne kažem da ne slušam narodnjake, ipak su moji iz krajeva BiH, ali ipak....da ste i vi vidjeli što sam ja sinoć vidjela.....uff!!

Ma ne znam....
...mislim da se natječu koja će imati manje krpica i više šminke na sebi.
Bilo je izuzetaka na kojima se čak iz daljine vidjelo da ne pripadaju ovom rasulu :))

A da ne pričam kakve su izlazile od tamo (mi smo bili vani tak da je moje budno oko uspjelo sve uhvatit :)).....
Maskara razmazana centimetrima oko očiju....rumenilo u nekakvim čudnim flekicama, a pudera na svemu osim na licu....

KOMA
koma, koma, koma....

Ne znam....

Nisam mislila da sponzoruše zaista postoje :) (naivno , zar ne ? )
Očito sam gledala na svijet kroz ogromne ružičaste naočale :)
da...........

I naravno, nakon 10 minuta /ne pretjerujem/ u toj rupici, smjestili smo se na klupice nedaleko spomenute "Srbije" :) ( da se razumijemo...ne zove se tak :)) )

I baš nam je bilo dobro....
Ne sjećam se kad sam se zadnji put tako ismijala.
Dečki su stvarno čudna bića...(to isto i vi mislite o nama, jel tak? )

Normalno, moja srećica je bila uz mene, tak da mi ova subota baš i nije bila totalni promašaj.... UPRAVO SUPROTNO....( a tko bi rekao? )

I tako...

Doma sam se pojavila oko 3 jer su me noge užasno boljele, iako sam bila u ravnim cipelama :) (ne snalazim se inače u petama većim od centimetar i pol :))) )

I zaspala ko top!
He he !!!
Barem nije bilo problena sa nesanicom ;)
ah, subota....zameo ju vjetar !
prohujalo s vihorom :))))

PUSE SVIMA!!!!


ps- da ne pomisli netko da sam "frendicomrzac" :) - nije istina! Imam ja i par frendica, ali to je stvarno izabrano društvo :) ( od njih 5...6...7...:) )...
Mada nitko nije savršen, ni one, kao ni ja, ipak i njih ima u mom crazy life!

=)

A kako ste vi proveli ovu, odnešenu vjetrom, subotu?

=)



ps2- podnaslov 'ja sam mutava' odnosi se na to što nikako ne mogu staviti svoju podlogu na ovaj ludi blog!!!!
pa zar je to tak teško?!?!?


ps3- sorryte što sam se ovak raspisala...nešto me puca ovo jutro ...:)

- 14:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zar nije dovoljno reci "sve i svasta" ?!?
pa eto i nije :)
svaki pocetak je tezak.....a tu cete naci svasta....dogadjaje iz moje svakodnevice do gluposti koje su (mozda samo meni) zanimljive.....pisite mi i komentirajte....to me drzi na zivotu...:)
pusicaaaa
=)

KOLIKO VAS JE BILO ET MAJ PLEJS :)

Free Web Counter

Free Hit Counter


SAMO?!?!? AJMO PIPL; JU KEN DU IT BETR :)))
Nešto malo o meni....
anny....
obična djevojka.... u običnom gradu.....
sretno zaljubljena....i u istoj takvoj vezi.....
voli svijet i sve lijepo u njemu....
nada se da će vam se svidjeti jer vi se njoj jeste...i to jako....:)...što je jedan od glavnih razloga izrade ove stvarčice!

a da vidite kako izgledam....evo jedne slikice
=)


Image Hosted by ImageShack.us