Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


*****3108 This!*****
Ljubav......
...nešto što nas može tako slomiti da pomislimo kako nam više nema spasa....a opet nešto tako dobro, i tako slatko, poput zabranjenog voća.....svi ju volimo, a ponekad i mrzimo....stvarno fucked up stvarčica.....stvarčica o kojoj će se mnogo rijeći naći na ovom blogu, pa ako vas se u prvi mah ne svidi, ne odustajte odmah.....puse svima....:)
=)


VOLI VAS VAŠA ANNY =)


Image Hosted by ImageShack.us






a n n y t h i n g s . . . . : )

subota, 20.08.2005.

Kad stvari krenu nizbrdo.....

Image Hosted by ImageShack.us

Sjela sam na krevet i bacila pogled na sat.
Točno 02:06!
Ok.
Još nije TAKO kasno-pomislila sam, ustala i krenula prema polici s knjigama.
"PROHUJALO S VIHOROM".
HALO!!! ANNY!!!!
Ova nesanica me stvarno dovodi do ludila- pomislila sam i što je najbolje u svemu tome, okrenula list i s najboljom namjerom krenula čitati....!!!

"Krajem tog vrelog i bučnog meseca avgusta..."....
I više nisam mogla.
Ajde, možda se upalila lampica u mojoj glavi- samo mi je prošla ( i to minjevitom brzinom ) misao kroz glavu.
A i uza sve to knjiga potjeće još iz ex Yu :))) !
Trebala sam prije pročitati ono "MARGARET MIČEL" ;)))

Ugasila sam svjetlo i počela pokušavati :) zaspati, ljuta sama na sebe, jer , ponoć je već odavno prošla, tak da sam znala da mi je i ovaj dan otišao ća!
Ne znam kad sam zaspala.

A način na koji je započeo ovaj dan....
Čudno....
ČUDNO!

Buđenje sa bolovima u trbuhu baš i nije idealan početak dana...
a dalje?
Samo dajte, čitajte...... :)

Pruživši ruku prema budilici u želji da vidim koliko je sati rezultiralo je udarcem u lakat, ali takvim udarcem od kojeg vam protrne cijelo tijelo / ma znate taj osjećaj!!! /
Nikad nisam shvaćala kada bi mi netko rekao da je ustao na lijevu nogu.
'udario se u lijevu nogu' - pomislila bi (plavuša :)), ali sad zaista znam kako i što to znači!!
Istina, uslijedio je ubrzo i udarac, u mali prst LIJEVE noge :) u štok od vrata! A U Č ! ! !

"Pa jebemu mater što je ovo!!!" - točno te riječi sam izreka izlazeći iz sobe i u istom trenu osjetila oštar pogled svoje pobožne majke :) !!
O , ne!
"Zar se tako počinje jutro?
Mi smo u SVOJA vremena inače govorili 'dobro jutro', kćeri moja!"
(btw-bilo je oko pol 11, i manje!-prvi dan da se anny udostojila dić prije podne...:) )

Ne progovorivši ni riječi više samo sam se okrenula i ponovno bacila na krevet!

i BINGO!!! pogadjate!!!

Prespavala doručak / to se dogodilo već pri prvom budjenju :) /
pa skoro i ručak :)

Dalje više ništa nije bilo normalno......
Bolje da prestanem pisat o tim stvarima jer sam luda na sve, na CIJELO fucking JUTRO!!!

Započinjete li vi dane kao vaša Anny ili ipak živite u normalnijem svijetu :) ?


PS- S V I J E T J E D I V A N ! ! !
ZAR NE?


=)


- 12:33 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zar nije dovoljno reci "sve i svasta" ?!?
pa eto i nije :)
svaki pocetak je tezak.....a tu cete naci svasta....dogadjaje iz moje svakodnevice do gluposti koje su (mozda samo meni) zanimljive.....pisite mi i komentirajte....to me drzi na zivotu...:)
pusicaaaa
=)

KOLIKO VAS JE BILO ET MAJ PLEJS :)

Free Web Counter

Free Hit Counter


SAMO?!?!? AJMO PIPL; JU KEN DU IT BETR :)))
Nešto malo o meni....
anny....
obična djevojka.... u običnom gradu.....
sretno zaljubljena....i u istoj takvoj vezi.....
voli svijet i sve lijepo u njemu....
nada se da će vam se svidjeti jer vi se njoj jeste...i to jako....:)...što je jedan od glavnih razloga izrade ove stvarčice!

a da vidite kako izgledam....evo jedne slikice
=)


Image Hosted by ImageShack.us