Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


*****3108 This!*****
Ljubav......
...nešto što nas može tako slomiti da pomislimo kako nam više nema spasa....a opet nešto tako dobro, i tako slatko, poput zabranjenog voća.....svi ju volimo, a ponekad i mrzimo....stvarno fucked up stvarčica.....stvarčica o kojoj će se mnogo rijeći naći na ovom blogu, pa ako vas se u prvi mah ne svidi, ne odustajte odmah.....puse svima....:)
=)


VOLI VAS VAŠA ANNY =)


Image Hosted by ImageShack.us






a n n y t h i n g s . . . . : )

subota, 20.08.2005.

N E S A N I C A

Image Hosted by ImageShack.us

K vragu i to....ne mogu nikako zaspati i to sve mi se dogadja od dolaska s mora....pa zar mi se toliko poremetio bioritam da jednostavno NE MOGU ZAPSATI!?!?
ups.... ZASPATI?!?!?! ( VIŠE NI PISATI NE ZNAM :) )
neću!
više mi je dosta dizanja u podne jer mi ode cijeli dan.....što god da napravim nemogu se natjerati da legnem, recimo oko 11?
da da, anny, vidjet ćemo što će se dogoditi kada krenu obaveze.....a dan D se bliži.....
švrljala sam malo po blogićima i na jednom jako zanimljivom....joj, nemogu se sjetit imena...uglavnom ide nešto kao "nisam anonimna"....da...da nastavim.....švrljala sam malo po blogićima i našla značenje svog 'imena'....
pa ovako....


A - ALTRUISTIC

N - NEGLECTED

N - NERVY

Y - YOUNG


Znate....ne ide mi baš engleski :) pa od svih 4 riječi jedino mi je poznato značenje ove zadnje.....:)....dobro i ove predzadnje, ali nisam sigurna u nju....:).....pa tko ima živaca nek napiše značenje :)
eto...
a ja sad odoh ubacit picture :) (ili možda ne? ) i pokušat 'fal a slip' :)

pusek svima

btw....primjećujete li moj novi izgled bloga :)
jel da je krasni.....?

( toliko o narcisoidnosti :) )

pusek

- 01:44 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zar nije dovoljno reci "sve i svasta" ?!?
pa eto i nije :)
svaki pocetak je tezak.....a tu cete naci svasta....dogadjaje iz moje svakodnevice do gluposti koje su (mozda samo meni) zanimljive.....pisite mi i komentirajte....to me drzi na zivotu...:)
pusicaaaa
=)

KOLIKO VAS JE BILO ET MAJ PLEJS :)

Free Web Counter

Free Hit Counter


SAMO?!?!? AJMO PIPL; JU KEN DU IT BETR :)))
Nešto malo o meni....
anny....
obična djevojka.... u običnom gradu.....
sretno zaljubljena....i u istoj takvoj vezi.....
voli svijet i sve lijepo u njemu....
nada se da će vam se svidjeti jer vi se njoj jeste...i to jako....:)...što je jedan od glavnih razloga izrade ove stvarčice!

a da vidite kako izgledam....evo jedne slikice
=)


Image Hosted by ImageShack.us