Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


*****3108 This!*****
Ljubav......
...nešto što nas može tako slomiti da pomislimo kako nam više nema spasa....a opet nešto tako dobro, i tako slatko, poput zabranjenog voća.....svi ju volimo, a ponekad i mrzimo....stvarno fucked up stvarčica.....stvarčica o kojoj će se mnogo rijeći naći na ovom blogu, pa ako vas se u prvi mah ne svidi, ne odustajte odmah.....puse svima....:)
=)


VOLI VAS VAŠA ANNY =)


Image Hosted by ImageShack.us






a n n y t h i n g s . . . . : )

petak, 19.08.2005.

Teodora........

Preksinoć sam počela čitati Kumičićevu Teodoru i u prvi mah je sve bilo divno i krasno, svi likovi puno života sve tako mrak i genijalno.....
Čitala sam ju do oko pol tri ujutro i stigla do polovice (btw-ne čitam sporo već sam ju kasno počela čitati...:)).....i sve super.....
Sinoć sam nastavila čitanje, i ekipa se lagano polako počela ubijati, bacati u cisterne s vodom, ma koma..... na kraju krajeva (pročitala sam knjigu do kraja :) wow trebale su mi dvije noći :) ) svi su bili mrtvi, osim nje, Teodore, za koju nikada ne bi rekla da je glavni lik knjige..jedino što se cijeli roman zove po njoj.....čudno....
Ne kažem da je djelo koma, več je pomalo bolesno tragično....Neznam ni sama kako mi je dospjela u ruke!
Inače obožavam čitati kjnige, ali mi je sada krivo što sam ovu pročitala jer su me cijelu noć proganjale slike o kojima je Kumičić pisao...
Neznam, ostala sam zapanjena....
u školi inače nikada nisam voljela čitati knjige za lektiru, mislim da je čak i ova bila u planu, jednostavno sam mrzila raditi zadano...
Sve ali nemojte mi naredjivati :)
i igrom slučaja, dodje mi Teodora u ruke.....neznam....
ovako sam ju zamišljala...... (baci pogled na slikicu :))) )


- 15:53 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zar nije dovoljno reci "sve i svasta" ?!?
pa eto i nije :)
svaki pocetak je tezak.....a tu cete naci svasta....dogadjaje iz moje svakodnevice do gluposti koje su (mozda samo meni) zanimljive.....pisite mi i komentirajte....to me drzi na zivotu...:)
pusicaaaa
=)

KOLIKO VAS JE BILO ET MAJ PLEJS :)

Free Web Counter

Free Hit Counter


SAMO?!?!? AJMO PIPL; JU KEN DU IT BETR :)))
Nešto malo o meni....
anny....
obična djevojka.... u običnom gradu.....
sretno zaljubljena....i u istoj takvoj vezi.....
voli svijet i sve lijepo u njemu....
nada se da će vam se svidjeti jer vi se njoj jeste...i to jako....:)...što je jedan od glavnih razloga izrade ove stvarčice!

a da vidite kako izgledam....evo jedne slikice
=)


Image Hosted by ImageShack.us